1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Wat fijn! Ik duim mee voor deze nacht. Zijn de dutjes gelukt vandaag in haa ...
Ja vanmorgen ging het echt goed viel ze ook na wat gerommel zelf in slaap vanmiddag waren helaas weer korte dutjes. Maar er lijkt weer verbetering te zijn
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Beterschap! Misschien met een zetpil dat ze goed de nacht in gaat?
8 maanden geleden
Reactie op MommOfAlmost3
Ja vanmorgen ging het echt goed viel ze ook na wat gerommel zelf in slaap v ...
Echt wel super fijn dat ze zelfstandig in slaap kan vallen. Ik droom echt van een moment dat ik de kamer ineens in ga en haar zie slapen haha.
Wat betreft de zetpil, ze heeft geen koorts en weet niet of ze huilt van de pijn of vermoeidheid of gewoon hangerig is. Mag ik die dan gewoon toedienen?
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ahhh sneu!! 😞 beterschap ❤️🩹
Hoop dat jullie een redelijke avond en nacht gaan krijgen!
Hier overdag ook korte slaapjes. 4x 45min..
zie dat we midden in sprong 5 zitten.. maar moet zeggen; voorgaande dagen niks van gemerkt.
Ze slaapt nu vanaf 7u 🤞🤞
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Wat sneu, ik begrijp het echt! Zit ze in sprong 5? Ik duim mee voor een bet ...
Sprong 5 zou volgens de app pas over 8 dagen moeten starten, kan natuurlijk dat ze eerder is. Alleen 8 dagen is wel heel veel eerder.
Haha ja dat hoop ik een beetje, maar ze heeft er best wel last van dat ze met haar armpjes los ligt nu. Dus ik ben benieuwd
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Sprong 5 zou volgens de app pas over 8 dagen moeten starten, kan natuurlijk ...
Misschien allang geprobeerd hoor. Maar als je een gewone slaapzak aan doet, en dan 1 armpje bij de slaapzak in doet en de ander los. Dan kan ze er misschien wat langzamer aan wennen?
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Misschien allang geprobeerd hoor. Maar als je een gewone slaapzak aan doet, ...
Dat is een goeie, heb ik nog niet geprobeerd! Ik ga morgen bij de Hema ook een wat dunnere slaapzak halen. Ze heeft nu best wel een dikke aan terwijl der puckababy best wel dun was. Heb ook het idee dat ze het warm heeft in der slaapzak. Vanmiddag had een heel rood hoofdje.
Bij der puckababy had ze altijd het nunki lakentje en nog een dekentje eroverheen. Bij der gewone slaapzak had ik alleen het lakentje eroverheen gespannen, maar misschien is het alsnog te warm.
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Dat is een goeie, heb ik nog niet geprobeerd! Ik ga morgen bij de Hema ook ...
Ahhh ja daar kunnen ze ook wakker van worden! Blijft ook wel lastig wat je aan moet doen hè..
Wij hebben nu ook de dunnere slaapzak van de Hema aan (wel met mouwen eraan), dan pyjamaatje eronder en nog dun dekentje over.. ik voel altijd met het nekje of deze niet te warm of koud aanvoelt, maar blijf het lastig vinden bij die kleintjes hoor!
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Hier alweer wakker, wel door het hoesten .. hoop dat ze er niet de hele tij ...
Ooh nee. Is het mogelijk het hoofdeinde wat omhoog te leggen met een handdoek eronder bijvoorbeeld?
Hier gaat het weer verbazingwekkend goed. Na de fles was ze in slaap gevallen maar toen ik der in bed neerlegde was ze wakker. Ik dacht doei ga het even aankijken en ze is na wat gymmen weer zelf in slaap gevallen 😍 hopelijk is dit de nieuwe trend die ze volgt.
8 maanden geleden
Reactie op MommOfAlmost3
Ooh nee. Is het mogelijk het hoofdeinde wat omhoog te leggen met een handdo ...
Heb een halve ui naast haar bed staan en haar bed einde omhoog gezet. Even wat slijmpjes opgezogen en neusje gespoeld en zetpil gegeven.
Hopelijk gaat het nu wat beter gaan. Ze ligt op de arm ene beetje te drinken aan de borst. Hopelijk valt ze snel in slaap
Hé wat fijn zeg! Hopelijk blijft het zo doorgaan😉
8 maanden geleden
Oh het lijkt erop dat het bij ons allemaal weer wat slechter gaat. Hier was de een half uurtje geleden even wakker, lag met haar speen te spelen. Mijn man heeft hem weer in der mondje gestopt en toen viel ze meteen weer in slaap. Hopelijk blijft ze lekker lang slapen en hebben we een goede nacht.
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Pff schud je de hand.. dikke drama hier ook vanavond.. enige wat ze kan is ...
Papa en mama waren even een avondje weg. Opa en oma zijn een weekje op visite maar oma vroeg of ik thuis wou komen (waren bij de buren) omdat ze ontroostbaar was. Gelukkig slaapt ze al een tijdje 🍀
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Papa en mama waren even een avondje weg. Opa en oma zijn een weekje op visi ...
Ah wat heftig. Fijn dat ze nu slaapt!
Hier is de kleine meid net wakker voor voeding . Bij ons op de kamer werkte net toch wel weer heel goed. Ze sliep zo., hopelijk is dat straks ook het geval.
8 maanden geleden
Eerste nacht in z'n inbakerdoek i.c.m het nunki lakentje en hij slaapt al sinds 1900 😱 Niet eens wakker geworden voor de fles van 2300.... Hopen dat die 'dwangbuis' het wondermiddel is. In ieder geval genoten van deze nacht doorslapen.🙈 Helaas zelf nu vroeg wakker ahaha, maar moet toch om half 7 weer richting m'n werk.