1728 Reacties
8 maanden geleden
Oh hier ook zo’n ellendige nacht 😭
We zijn een nachtje weg. Hij wilde niet in het campingbedje of de wandelwagenbak slapen. Gisteravond moesten we buiten in de regen rondjes lopen tot hij in slaap viel. Vannacht uiteindelijk drie uur in bed samen kunnen slapen en nu alweer klaarwakker. Ik heb maar drie uur slaap gehad 🙈 terwijl ik er om 21:30 in lag maar tot 01:30 bezig geweest met in slaap krijgen.
8 maanden geleden
Reactie op MC26
Eerste nacht in z'n inbakerdoek i.c.m het nunki lakentje en hij slaapt al s ...
Wat fijn dat dit werkt! Die armpjes zijn toch vaak boosdoeners voor wat betreft wakker houden he!!
Ik durf hier de kleine alleen niet meer vast te leggen, ze kan al draaien. Heel jammer, want ze vond het heel fijn met haar armpjes in der puckababy. Vannacht heeft ze weer lekker bij ons in der wiegje geslapen en dat ging eigenlijk weer hartstikke goed. 2x 3 uurtjes en ze viel bij b het erg leggen ook best snel inslaap. De eerste keer sliep ze meteen en de tweede keer moest ik haar speentje even 10 min vast houden en daarna sliep ze.
Ze ligt nu te drinken, maar valt aan de borst alweer inslaap. Hopelijk kunnen we zo nog een paar uurtjes slapen.
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Ooh wat balen! Hopelijk gaat het de komende nacht thuis weer beter.
Ik hoop het ook. Ik weet wel dat ik voorlopig niet meer weg durf uit huis 😅
Nu zijn alles slaapjes ineens een worsteling sinds deze week. Hij kauwt ook heel erg op zijn speen. Dus vraag me af of het aan tandjes kan liggen 🙈
8 maanden geleden
Reactie op MC26
Jaaa hij rolt in z'n bed eigenlijk tot nu toe nooit, miss lukt dat nog niet ...
Hoe is de rest van de nacht uiteindelijk gegaan? Ja denk dat het nunki lakentje ook wel een hoop gedraai tegen houdt.
Hier draait ze onder haar nunki lakentje ook nog niet. Alleen van de week had ze onder een gewoon lakentje bij mijn schoonmoeder wel gedraait. Dus daar ben ik een beetje van geschrokken en durf haar nu niet meer met haar armpjes vast te leggen. Ik mis het wel, want ze sliep een stuk makkelijker. Al ging het vannacht echt wel redelijk goed. Ze heeft 3x 3 uurtjes geslapen en kwam ook makkelijk na der voeding weer inslaap.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Heftig 🥺. Het ligt niet echt aan de locatie toch? Jullie nachten gaan laat ...
Klopt maar thuis ging toch beter merk ik. Maar komt denk ik door het nunki laken 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Hier is der eerste slaapje alweer vreselijk. Ze sliep wel snel, maar nu bin ...
Ahhh wat balen!! 😩
Die 20 minuten grens hebben we hier ook zo lang gehad.. kon er echt de klok op gelijk zetten..
Hier is nu bezig aan haar 2e slaapje. Ze is zo ontzettend snel moe de laatste dagen. Misschien toch door de sprong? 🤷♀️
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
@chamss, hoe gaat het nu bij jou?? De nachten al iets minder heftig?
Dankje om er achter te vragen lieve Sarah. Hier minder heftig. Alleen de avond loopt nog altijd stroef, vooral het in slaap brengen, daarna wordt ze enkele keren wakker. Maar snachts gaat al iets beter. Niet meer clusteren dus dat is echt al een opluchting 🤧
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Hoe is de rest van de nacht uiteindelijk gegaan? Ja denk dat het nunki lake ...
Ja hij heeft dus heel goed geslapen! Van 1900 tot 0715, gewoon klokje rond. Echt bizar, nog nooit gebeurd in die 5 maanden tijd haha
En fijn dat het bij jou ook wa beter ging vannacht!