1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op MC26

Ja hij heeft dus heel goed geslapen! Van 1900 tot 0715, gewoon klokje rond. ...
Zooo woow wat een verschil, hij vond het duidelijk heel erg fijn!

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Dankje om er achter te vragen lieve Sarah. Hier minder heftig. Alleen de av ...
Wat goed om te lezen. Hopelijk heb je nu een stijgende lijn te pakken! Hier waren de dutjes vandaag drama. Ze heeft dus maar 2x geslapen 1x 20 minuten en 1x een uurtje. Ze was verder wel gewoon vrolijk. Ben haar nu aan het voeden, heel benieuwd hoe de nacht gaat. Ze heeft een nieuwe slaapzak, een dunnere, maar wel met mouwtjes.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Wat goed om te lezen. Hopelijk heb je nu een stijgende lijn te pakken! H ...
Wat voor slaapzak heeft ze nu? Hier was in slaap brengen weer moeilijk. Hij gaat dan na het voeden op zijn speen knagen. En zwaaien met zijn armen. Als hij niet tegen mij aan in slaap wil vallen dan wil ik hem in bed doen. Dan wordt hij steeds bozer. Uiteindelijk eruit maar dan echt krijsen. Tot ik hem weer aanleg en dan valt hij tijdens het voeden in slaap. Dit herhaalt zich zo al een aantal dagen 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Wat goed om te lezen. Hopelijk heb je nu een stijgende lijn te pakken! H ...
Hier gingen de dutjes ook niet heel goed overdag. Ze slaapt nu wel van 19:30u dus hoop dat dit zo door gaat. Ik duim mee voor jullie. Hopelijk vindt ze haar nieuwe slaapzak fijn

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Wat voor slaapzak heeft ze nu? Hier was in slaap brengen weer moeilijk. H ...
Ze heeft nu gewoon een dunne hema slaapzak aan. Haar puckababy met open ritsjes (zonder mouwtjes) was te koud en haar gewone slaapzak was weer te dik. Hopelijk gaat dit kwa temperatuur iniedergeval beter. Ze ligt nu helaas klaar wakker in bedje. Ze was aan de borst inslaap gevallen, maar werd wakker bij het in bed leggen. Hopelijk slaapt ze zo weer verder.

8 maanden geleden

Wat voor slaapzak heeft ze nu? Hier was in slaap brengen weer moeilijk. H ...
Ik druk te snel op verzenden haha. Klinkt pittig! Zit hii al in sprong 5? Zou anders misschien daar wel mee te maken kunnen hebben. Wij moet nog 6 dagen tot sprong 5 begind volgend de app. Dus ben bang dat als ze net aan het slapen met losse armpjes is gewend, we meteen doorgaan voor sprong 5 馃檲

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hier gingen de dutjes ook niet heel goed overdag. Ze slaapt nu wel van 19:3 ...
Ooh fijn dat ze slaapt, hopelijk blijft ze ook lekker slapen!

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ooh fijn dat ze slaapt, hopelijk blijft ze ook lekker slapen!
Hier alweer wakker haha

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hier alweer wakker haha
Ooh meen je? Dat is jammer. Ik ben een uur bezig geweest om haar weer inslaap te krijgen. Uiteindelijk sliep ze om 21.00 uur en nu slaapt ze nog! Hopelijk blijft ze nog een paar uurtjes lekker slapen.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ooh meen je? Dat is jammer. Ik ben een uur bezig geweest om haar weer insla ...
Zolang in slaap trek ik echt even niet meer. Respect voor jou. Ben het echt even beu hoor. Hier sliep ze gelukkig snel terug. Hopelijk pakt ze een paar uur. Ik ga zo ook naar bed om wat slaap in te halen

8 maanden geleden

Goh van tevoren toch gedacht rond de 5-6 maanden wel weer een beetje te kunnen slapen maar ik vind de gebroken nachten en het continue gehuil icm slapen wel echt heel pittig worden.. 馃槩

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Zolang in slaap trek ik echt even niet meer. Respect voor jou. Ben het echt ...
Ja ze heeft nu met losse armpjes echt meer tijd nodig om inslaap te vallen. Ze is net weer wakker geworden. Onze hond heeft elke dag om 23.00/23.15 uur dat tie iets hoort en keihard begind te blaffen. Helaas wordt de kleine daar dus ook elke dag wakker van. We denken dat hij elke dag reageerd om een hond die langs komt, maarja echt voorkomen kunnen we dat niet. Ze nu weer inslaap gevallen aan de borst, ga haar zo maar proberen weer in der bedjes te leggen.

8 maanden geleden

Reactie op Bebe1123

Goh van tevoren toch gedacht rond de 5-6 maanden wel weer een beetje te kun ...
Pittig is het he!! Ooit wordt het vast beter hou ik mezelf maar voor. Hier is het nog steeds iedere 2 a 3 uur. Ik hoop ook echt al maanden dat er meer tijd tussen gaat zitten,maar helaas nog niet.

8 maanden geleden

En weer wakker.... hopelijk valt ze na het drinken weer snel inslaap. Het is alleen wel echt elke 2 uur drinken vandaag....

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

En weer wakker.... hopelijk valt ze na het drinken weer snel inslaap. Het i ...
Hier precies hetzelfde. Overdag ook om de twee uur a twee en half uur. Vannacht ook. Ben kapot

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hier precies hetzelfde. Overdag ook om de twee uur a twee en half uur. Vann ...
Ja pittig he, hier ook weer wakker. Zit amper 2 uur tussen. Straks weer werken, echt totaal geen zin in en geen puf voor.

8 maanden geleden

Voor mijn gevoel ben ik ook weer de hele nacht wakker geweest. Hij wilde amper drinken en heeft naar mijn idee ook amper geslapen.

8 maanden geleden

Ok茅 dus ze is echt om de twee gekomen en nu is ze wakker vanaf 5u.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ok茅 dus ze is echt om de twee gekomen en nu is ze wakker vanaf 5u.
Ja hier ook elke 2 uur, ik moest haar dan weer wel wakker maken toen het tijd was om te gaan klaar maken voor de opvang. Hopelijk gaat komende nacht weer beter.

8 maanden geleden

Voor mijn gevoel ben ik ook weer de hele nacht wakker geweest. Hij wilde am ...
Aah wat pittig! Hopelijk gaat komende nacht beter!