1728 Reacties

8 maanden geleden

Hier is zo moe steeds… past dat bij een sprong? Ze houdt het een uurtje vol en dat wil ze alweer slapen.. gister overdag sliep ze ook 4u45min 😱

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Aah wat pittig! Hopelijk gaat komende nacht beter!
Ja hoop het ook. Heb mijn man wat eerder wakker gemaakt zodat ik nog even kon slapen. Hij bracht toen om 7 uur alweer de kleine naar boven omdat hij moe was. Hij heeft net nog twee uur naast me geslapen 😊

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Hier is zo moe steeds… past dat bij een sprong? Ze houdt het een uurtje vo ...
Woow aardig dutje! Volgens mij kan veel slapen wel bij een sprong horen. Lukt het haar nu om de slaapjes in der bedje te doen?

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Ja hoop het ook. Heb mijn man wat eerder wakker gemaakt zodat ik nog even k ...
Lekker dat tie nog even bij jou heeft geslapen! Ik zit hier met kleine oogjes op mijn werk. Hopelijk gaat onze nacht vannacht ook weer wat beter.

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Heerlijk! Geniet er van!! Kan ook bij sprong horen

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Wauw wat veel. Hier is ze ook moe maar elke keer na 10 minuten weer wakker 🙈🙈

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Woow aardig dutje! Volgens mij kan veel slapen wel bij een sprong horen. L ...
Nee ik doe ze in de kinderwagen.. maar die staat wel gewoon stil. Binnenkort maar is een keer weer in haar bed proberen! 😁

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Wauw wat veel. Hier is ze ook moe maar elke keer na 10 minuten weer wakker ...
Ohhh dat is rot zeg 😩😩

8 maanden geleden

Kwam deze tegen 💙

8 maanden geleden

Reactie op MC26

Kwam deze tegen 💙
Hebben jullie weer zo’n goede nacht gehad? 😁

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Hebben jullie weer zo’n goede nacht gehad? 😁
Ja van 1900 tot 0100, toen klein flesje gegeven (90cc) en toen sliep hij tot 0630! 😊 Hoe ging het bij jullie?

8 maanden geleden

Reactie op MC26

Ja van 1900 tot 0100, toen klein flesje gegeven (90cc) en toen sliep hij to ...
Wat heerlijk!! 🤩🤩 Hier slaapt ze nog bijna de hele nacht op de arm en dan slaapt ze goed.. maar wil der natuurlijk gewoon in der bed hebben.. blijft lastig 😅

8 maanden geleden

Reactie op MC26

Kwam deze tegen 💙
Aah zo toepasselijk!

8 maanden geleden

Reactie op MC26

Ja van 1900 tot 0100, toen klein flesje gegeven (90cc) en toen sliep hij to ...
Wauw wat goed zeg!!! Hopelijk blijft dat zo!!

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Wat heerlijk!! 🤩🤩 Hier slaapt ze nog bijna de hele nacht op de arm en da ...
Ah ja ingewikkeld dat ze het slapen in der eigen bedje niet accepteert dan.. 🙁

8 maanden geleden

Hier net weer wakker na 3 uurtjes. Ze ligt nu te drinken en begind ook alweer in slaap te vallen. Hopelijk slaapt ze vannacht wat langere periodes en is ze niet weer elke twee uur wakkeer. Ik zelf ben verkouden geworden, hopelijk hou ik haar niet wakker vannacht en steek ik haar niet ook aan.

8 maanden geleden

Het gaat hier alleen maar weer slechter ipv beter. Ze is elke 45 min wakker en ik moet dan haar handje vast houden om weer inslaap te vallen. Dit breekt me echt op, want in die 45 min ben ik zelf nog niet inslaap gevallen. Ze ligt alweer bij ons op de kamer, zodat we er niet steeds uit hoeven. Vervolg is alleen wel dat ze met haar wiegje weer naast mij ligt en mijn man weer lekker overal doorheen slaapt en ik elke 45 min haar handje kan liggen vast houden. Ik hoop dat jullie nacht beter gaat, gezien de weinige berichtjes hier denk ik dat jullie wel allemaal lekker aan het slapen zijn!

8 maanden geleden

Nou ik ben langzaam aan het instorten. Ze is echt elke 45 min wakker. Blijkbaar kan ze ineens geen slaapjes meer koppelen. Ik val on die 45 minuten dus niet inslaap. Ik heb dus nog geen oog dicht gedaan. Ik ben zo vreselijk moe....

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Nou ik ben langzaam aan het instorten. Ze is echt elke 45 min wakker. Blijk ...
Hey teddy, sterkte! Hier precies hetzelfde aan de gang. Tot 00:00u ging het goed maar vanaf dan continue wakker en met wage wijde ogen staren. Niets helpt. Ze is nu al sinds 3u wakker en begint me echt ook op te breken !

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Nou ik ben langzaam aan het instorten. Ze is echt elke 45 min wakker. Blijk ...
Wat vervelend om te lezen dat het zo gaat 😔 hier gaat het ook niet zo geweldig hoor. Gisteravond eerst een uur keihard aan het vechten geweest om te slapen en dat deed ze twee uur later weer. Toen ben ik maar bij haar gaan liggen. Hier heeft ze me ook heel erg nodig maar het scheelt denk ik dat we samen in bed liggen. Ik denk dat het bij ons echt sprong 5 is. Heel veel sterkte en succes ❤️