1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hey teddy, sterkte! Hier precies hetzelfde aan de gang. Tot 00:00u ging het ...
Vermoeiend he! Ik kan nijn ogen amper open houden. Hier is ze uiteindelijk rond 2 uur inslaap gevallen .

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Vermoeiend he! Ik kan nijn ogen amper open houden. Hier is ze uiteindelijk ...
Allemaal heel leuk en wel die sprong 5, maar begin stilaan die redenen zo beu te worden het is sinds de geboorte “ja het is een sprongetje, ja een regeldag, ja tandjes, ja slaapregressie, ….. Heb het gevoel dat we continu van de ene naar de andere sprong, regeldag etc worden gegooid. Ben echt kapot. Heb het gevoel dat al mijn dagen en nachten draaien rond haar slaap. Ik vraag me ook continu af hoe het kan dat mijn dochter zo gevoelig is voor deze sprongen en regeldagen, regressies terwijl andere kinds er gewoon doorheen gaan alsof het niets is 😞

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Het gaat hier alleen maar weer slechter ipv beter. Ze is elke 45 min wakker ...
Oh hier netzo. Zelfs bij mij in bed wordt hij continu wakker. Gisteravond ook een paar keer huilend wakker geworden. Hij is momenteel veel aan het oefenen met rollen en bewegen op de buik. Misschien komt het daarvan? Ik vind het ook slopend op moment.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Allemaal heel leuk en wel die sprong 5, maar begin stilaan die redenen zo b ...
Heel herkenbaar. Ik vraag me af of het überhaupt sprongen zijn of dat hij gewoon lastig in slaap valt. Er is zo continu wel een rede te verzinnen

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Oh hier netzo. Zelfs bij mij in bed wordt hij continu wakker. Gisteravond o ...
Hier rolt ze ook de hele tijd op haar buik en gisteren ook weer terug. Waar ik haar normaal vrij rustig op de arm in slaap kreeg is ze nu extreem aan het vechten en krijsen elke keer. Dus daarom denk ik dat het wel met een sprong te maken heeft. Zonder sprong slaapt te natuurlijk ook slecht maar nu nog slechter 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ik las toevallig iets over de 4 soorten temperamenten van baby's

8 maanden geleden

Ahhh rottige nachten zo te lezen 😟 Hier een ‘goede’ nacht gehad! Wil jullie even hier op tippen! Zag het net toevallig op insta voorbij komen. Een gratis webinar over slaap.. https://deslaapclub.nl/webinar/ Ik heb me iig aangemeld. Wie weet komen er nog nieuwe tips voorbij haha

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ahhh rottige nachten zo te lezen 😟 Hier een ‘goede’ nacht gehad! Wil jul ...
Bedankt voor de tip ☺️ en fijn dat jullie een 'goede' nacht hadden 🍀 ik ben de dag maar om 5 uur begonnen 🙈 Hoe gaat het met haar buikje en de voeding?

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Bedankt voor de tip ☺️ en fijn dat jullie een 'goede' nacht hadden 🍀 ik be ...
Oeh dat is wel heel vroeg.. lange dag voor de boeg dus 😅 De voeding werkte alleen maar averechts en zijn we weer mee gestopt. Ook hebben we het weekend eens geen laxeermiddel gegeven en toen had ze een stuk minder last van haar buikje! Maar ze kan natuurlijk niet zonder was met laxeermiddel komt het er al niet uit.. dus heb haar wel een klysma gegeven.. maar ze lijkt de laxeermiddel dus niet goed te verdragen.. ik hoop dat we snel bij de kinderarts terecht kunnen om dit te bespreken. Wellicht kan ze nog wat anders krijgen aan laxeermiddel wat ze wel goed verdraagt..

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Dit gevoel heb ik precies het zelfde. Het gaat dan twee dagen beter, ik denk elke keer dat we er doorheen zijn. Vervolgens gaat het weer bergafwaarts. Ik heb ook steeds het gevoel dat ik het kan verklaren. Nu gestopt met haar armpjes in de puckababy. Maar ik kan het steeds verklaren en daar schieten we niks mee op. Ben die slechte nachten ook zoo zat.

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ahhh rottige nachten zo te lezen 😟 Hier een ‘goede’ nacht gehad! Wil jul ...
Bedankt voor de tip! Heb me meteen aangemeld. Hopelijk hebben we er wat aan.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Bedankt voor de tip! Heb me meteen aangemeld. Hopelijk hebben we er wat aan ...
Ja ben heel benieuwd haha

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ja ben heel benieuwd haha
Haha nou inderdaad! We gaan het zien, heb me meteen voor vanavond opgegeven Haha

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Haha nou inderdaad! We gaan het zien, heb me meteen voor vanavond opgegeven ...
Whaha ik ook 😂😂

8 maanden geleden

Nou hier is ze ondertussen na 10 minuten weer wakker van der slaapje. Ik word er zo langerzamerhand wel een beetje gek van!

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Nou hier is ze ondertussen na 10 minuten weer wakker van der slaapje. Ik wo ...
Ahh dat snap ik.. mega frustrerend.. Hoe valt ze in slaap? Zelf of met hulp? En qua wakkertijden hou je ook een beetje aan?

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Nou hier is ze ondertussen na 10 minuten weer wakker van der slaapje. Ik wo ...
Het is ook ontzettend pittig! Ik begeleid voorlopig de slaapjes overdag. Hij ligt nu twee uur op de grote bed te slapen en ik zit ernaast. Mij zien of vasthouden helpt hem om te blijven slapen. Het kost mij tijd, maar als dat hem helpt🤷🏻‍♀️ Miss een idee eventueel, geen idee of dat natuurlijk bij jou zou werken, maar als wel geeft het rust. Succes, enorm pittig!

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ahh dat snap ik.. mega frustrerend.. Hoe valt ze in slaap? Zelf of met hulp ...
Ja ik hou wakker tijden aan en als ik zie dat ze eerder moe is gaan we meteen naar bed. Ze valt zelf in slaap, ik blijf er alleen wel naast zitten. Het inslaap vallen gaat meestal wel redelijk snel, alleen ze is dan binnen 20 a 30 min weer wakker en net zelfs na 10 minuten. Vannacht kon ze ook geen cyclussen meer koppelen, dus elke 45 min wakker... ze is nu weer inslaap hopelijk blijft ze nu ook even lekker slapen. Ze is hartstikke moe.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja ik hou wakker tijden aan en als ik zie dat ze eerder moe is gaan we mete ...
Ahhh wat rot dat ze dan maar zo kort slaapt! Hier was dat ook aldoor zo, tenzij ik de draagzak inzette.. maar nu ineens sinds een maandje ofzo kan ze wel langer als een half uur slapen.. ook vaak genoeg 2,5 uur.. dit is wel in de kinderwagenbak maar die staat gewoon stil.. het weekend ga ik het weer in haar bed proberen. Maar ik denk, ook al heb je er niks aan.. dat het dus vanzelf komt en je er zoooo weinig aan kan doen.. Ben benieuwd of vanavond zulke onderwerpen ook aan bod komen!

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ahhh wat rot dat ze dan maar zo kort slaapt! Hier was dat ook aldoor zo, t ...
Ja inderdaad, het zijn fases, ik weet dat ze het wel kan. Ze heeft namelijk ook periodes dat het ineens een paar dagen wel lukt. Alleen de momenten dat het wel lukt zijn korter dan de momenten dat het niet lukt.