1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Ja inderdaad, het zijn fases, ik weet dat ze het wel kan. Ze heeft namelij ...
Ja dat is mega frustrerend hè 😞
Ik blijf ook steeds maar tegen mezelf zeggen ; het komt vanzelf…
Onze zoon sliep ook slecht, dat was echt dramatisch.. die werd elk half uur wakker.. en nu slaapt die 12-13 uur aaneengesloten.. dus dat probeer ik steeds maar voor ogen te houden haha
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Ja dat is mega frustrerend hè 😞
Ik blijf ook steeds maar tegen mezelf zeg ...
Haha ja ik denk ook steeds het komt vanzelf, maar soms als ze dan weer zo'n slechte nacht heeft neemt de frustratie toe. Ik kan dan echt wel janken!
Ik ben ook steeds ziek/verkouden en dat pik ik dus niet op van mijn dochtertje. Ik steek juist haar elke keer aan. Ik denk dat mijn weerstand door het weinig slapen ook echt helemaal weg is.
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Ohhh ja dat zul je altijd zien! Ik zit er klaar voor haha. Je kan het wel o ...
Zodra ze slaapt sluit ik aan! Een vriendin zit er ook in, dus mocht ik belangrijke dingen missen dan zal ze, ze vast doorgeven.
Ze is uiteraard nog klaar wakker, dus ben bang dat het nog wel even gaat duren... 😪
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Tnt vind ik het maar tegenvallen.. niks nieuws gehoord haha
Haha ik hoef het dus niet te volgen 😅
8 maanden geleden
Hier ondertussen al 3 keer bij der geweest het afgelopen uur. Word het zo een avond😵💫
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Hier gaat het in slaap brengen niet goed. Ze vecht er zo hard tegen
Is het uiteindelijk gelukt?
Hier was het ook lastig, ik heb haar om 19.30 in bed gelegd en om 21.00 uur sliep ze. Ze was wel stil, lag met haar speentje te spelen. Ben dus uiteindelijk maar gewoon naar beneden gegaan voor die webinar. Ik dacht zolang ze niet huilt gaat het goed. Uiteindelijk is ze inslaap gevallen. Ben er 3x naar toe gegaan omdat ze haar speen op de grond gooide, maar uiteindelijk is het gelukt. Ze was net ook heel even wakker, maar viel binnen 5 minuten weer inslaap. Hopelijk blijft ze ook nog even slapen. Ik ga ook maar even mijn ogen dicht doen.
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Is het uiteindelijk gelukt?
Hier was het ook lastig, ik heb haar om 19.30 ...
Uiteindelijk om 20u30 in slaap gevallen maar inmiddels al weer wakker. Ben haar nu aan het voeden. Hoop echt op een betere nacht.
Echt erg fijn dat ze zelfstandig in slaap is gevallen 🤍. Hopelijk gaat dit metertijd sneller en beter gaan.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Uiteindelijk om 20u30 in slaap gevallen maar inmiddels al weer wakker. Ben ...
Ooh wat jammer dat ze alweer wakker was. Slaapt ze inmiddels weer?
Hier wordt ze net wakker. Uiteindelijk 3 uur geslapen, maar wel 4,5 uur tussen haar voedingen gelaten. Ik zit nu alleen een beetje in dubio of ik haar zo weer in der kamertje leg of bij ons in de kamer. Ik ben namelijk super verkouden en ben bang dat ik haar wakker hou als ze bij ons ligt. Ik heb alleen ik geen zin om 20 keer mijn bed uit te gaan voor der speen.
8 maanden geleden
Pff zo irritant, de kleine slaapt als een roosje, maar ik heb zelf nog geen oog dicht gedaan. Ik lig niet lekker, mijn neus zit dicht, ik lig te piekeren en ik heb een stom liedje in mijn hoofd wat ik er maar niet uit krijg. Over 3,5 uur gaat de wekker alweer en de kleine meid gaat ook nog een keer voor voeding komen. Heeft ze een keer een goede nacht, kan ik zelf niet slapen….