1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Pff zo irritant, de kleine slaapt als een roosje, maar ik heb zelf nog geen ...
Ppfff wat naar zeg! Is het nog gelukt

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ppfff wat naar zeg! Is het nog gelukt
Nou ik heb zelf uiteindelijk nog een uurtje kunnen slapen ofzo. Nu ligt ze lekker te drinken, ze werd na 5 uur pas wakker! Ik had wel vreselijke stuwing en was zelfs al aan het lekken... maarze kan het dus wel! Helaas is ze nu wel te kort hier om uit te sluiten wat ze heeft. Dus zowel zitten hier nog wel even.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Nou inderdaad, ik vond het ook niks. Het was meer een reclame voor hun uite ...
Hahah ja ik net zo! Enige wat ik wel vond, is dat zij wel een mooie module heeft en goedkoper is als een slaapcoach. Als ik dat achteraf had geweten had ik dit denk ik sneller gedaan als een slaapcoach van €500 inschakelen.. en zij geeft ook nog eens garantie en geld terug als je geen verbetering ziet. Denk opzich wel dat je veel aan die module van haar kan hebben. Vond haar wel praten alsof ze er veel verstand van had 😄 Bij jullie de nacht goed gegaan lees ik! Hier was het drama vanaf 23u.. aldoor huilen, overstrekken.. ze leek weer last van haar buikje te hebben. Net heeft ze een mega poepluier gehad. Echt voor het eerst in 4 week ofzo dat ze überhaupt zelf heeft gepoept zonder klysma. Dus daar heb ik dan wel blij mee

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Nou ik heb zelf uiteindelijk nog een uurtje kunnen slapen ofzo. Nu ligt ze ...
Wat knap zeg😱

8 maanden geleden

Hier is ze van 4u al Wakker

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ohh jeetje 😰 dat is wel heel vroeg

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Hahah ja ik net zo! Enige wat ik wel vond, is dat zij wel een mooie module ...
Ja ze klonk inderdaad wel alsof ze er wat vanaf wist! Hier is de nacht goed gegaan inderdaad! Alleen ik zelf heb echt drama geslapen 😪 ik heb alles bij elkaar denk ik 3 uurtjes geslapen. Hopelijk gaat komende nacht beter.

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ohh jeetje 😰 dat is wel heel vroeg
Tis eerder niet terug in Slaap kunnen vallen. Ze is namelijk kapot

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Tis eerder niet terug in Slaap kunnen vallen. Ze is namelijk kapot
Dat geloof ik wel ja als ze al vanaf 4u wakker is.. heel rot dat ze zich aldoor zo verzet tegen het slapen.. Draagzak hielp bij jou ook niet toch?

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja ze klonk inderdaad wel alsof ze er wat vanaf wist! Hier is de nacht goe ...
Dat is altijd zo jammer hè, dat je dan zelf niet kan slapen 😭

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Dat geloof ik wel ja als ze al vanaf 4u wakker is.. heel rot dat ze zich al ...
Nee helaas 😔

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Dat is altijd zo jammer hè, dat je dan zelf niet kan slapen 😭
Haha ja, een van de schaarse nachten dat ze goed slaapt heb ik nu niet meegepakt, super jammer Haha. Hopelijk slaapt ze vannacht weer zo goed!

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ooh pff het wil bij jullie ook nog niet echt verbeteren he? Hoop zo voor je dat het snel beter gaat!

8 maanden geleden

Hier duurde het naar bed brengen een uur. Ze is wakker geworden na een half uurtje. Nu terug in slaap aan het proberen doen, maar lijkt erop dat ze niet mee wil werken

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hier duurde het naar bed brengen een uur. Ze is wakker geworden na een half ...
Lijkt mijn avond wel😐 ze was al wakker vanaf 3 uur vanmiddag en niet toegeven. Sliep ze eindelijk om half 8 was ze er weer na een half uur

8 maanden geleden

Reactie op MommOfAlmost3

Lijkt mijn avond wel😐 ze was al wakker vanaf 3 uur vanmiddag en niet toege ...
Echt niet fijn hè… ze slaapt nu. Benieuwd hoelang dat zal duren 🫤

8 maanden geleden

Hier ook al vier keer terug naar boven omdat hij huilt in zijn slaap. Gisteravond ging het niet erg goed. Ook vannacht. Hij kwam netjes iedere drie uur. Ik vond het een verademing.

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Hier ook al vier keer terug naar boven omdat hij huilt in zijn slaap. Giste ...
Het wel erg goed ipv niet

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Echt niet fijn hè… ze slaapt nu. Benieuwd hoelang dat zal duren 🫤
Ik heb der ondertussen alweer 2x in slaap gekregen. Als ze nou even bleef slapen 😖

8 maanden geleden

Dag mama’s! Ik sluit me even aan bij dit groepje. Mijn kindje slaapt sinds hij 4 weken is op mij en heel slecht. Nu wil hij niet meer op mij slapen, maar is in slaap brengen en in slaap blijven een hele uitdaging. Lees hier heel veel herkenning. Wat een verademing na alle “mijn kindje slaapt al door” verhalen. Hoop dat het voor ons allen snel beter wordt!Mijn zoontje net voor de derde keer in slaap gewiegd. Hopelijk valt het mee vannacht🤞🏼