1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Anoniememama!
Dag mama’s! Ik sluit me even aan bij dit groepje. Mijn kindje slaapt sinds ...
Hi lieve mama, welkom! Enorm jammer dat je dit meemaakt. Ik hoop dat je wat erkenning vindt. Het maakt het toch soms makkelijker om even je ei kwijt te kunnen als het even flink tegenzit.
Hier ook ondertussen voor de derde keer wakker en in slaap aan wiegen.
Hier een dochtertje waarbij slapen korter duurt dan het in slaap brengen zelf. Snachts komt ze om de twee uur vaak, soms drie. Ze wil alleen maar in
Slaap vallen aan de borst wat soms leidt naar clusteren. Dus soms speent ze op mijn tepel snachts uren lang en zitten we beide zonder slaap.
Het komt echt wel ooit goed!
Hoe doet jou kindje het overdag? Slaapt je kindje beter in een kinderwagen, auto, …?
8 maanden geleden
Hier is ze net wakker voor voeding. Ik was zo moe van de slechte nacht van gisteren en het virusje dat me te pakken heeft gekregen ,dat ik haar niet gehoord had. Mijn man stond in eens met haar bij me. Ik schrok me rot haha.
Hopelijk gaat ze straks weer lekker slapen. Ik heb nog wel een beetje slaap nodig.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Hoe gaat het nu
Hier was ze na nog een paar keer elk kwartier rond 10 uur rustig op gemopper in der slaap na. Ze kwam nu net voor een voeding en slaapt weer lekker door nu. Zal het dan toch tandjes zijn telkens in de avond aangezien ik der nu een zetpil heb gegeven om het uit te sluiten🫣
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Hoe gaat het nu
Maar hoe loopt nu de nacht bij jou?
8 maanden geleden
Wat een waardeloze nacht. De jongste heeft belabberd geslapen en wou opeens om 1 uur al wen fles. De oudste dacht dat die om 5 uur al wakker kan zijn. Dit wordt een vreselijke dag
8 maanden geleden
Reactie op MC26
Is het volle maan of zo? 🙈
Mees heeft amper geslapen en lijkt erop dat d ...
Hier ook al zo’n vroege vogel 😅
8 maanden geleden
Hier van 2.26 tot 4.30 wakker. Daarna zelf niets meer geslapen.
Vandaag dag helpen op school van de oudste. Dat wordt dus een pittig dagje 😂😂
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Hi lieve mama, welkom! Enorm jammer dat je dit meemaakt. Ik hoop dat je wat ...
Bedankt voor je lieve reactie. Jij hebt het ook pittig lees ik! Overdag is drama. En in de nacht ook lang bezig met in slaap krijgen. Als hij eenmaal slaapt en wakker wordt in de nacht gaat hij de laatste tijd wel weer beter verder slapen, dat is fijn.
Mijn zoontje gaat 1 keer in de week naar opvang en wat me verbaas is dat het daar een totaal ander kind is.. Drinkt heel goed en slaapt voorbeeldig. Doet hij thuis allemaal niet🥲