1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Anoniememama!

Bedankt voor je lieve reactie. Jij hebt het ook pittig lees ik! Overdag is ...
Oh dat doet die van mij ook. Van de week op de opvang sliep hij 2x2,5 uur. Doet hij thuis nooit. Al heb ik toch liever dat dan andersom. Scheelt zorgen 😅

8 maanden geleden

Hoi dames, hoe gaat het met jullie?

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Hoi dames, hoe gaat het met jullie?
Overdag gaat het hier super goed! Ze slaapt dan in de kinderwagen, maar ga het weekend proberen in haar bedje. De avond avond gaat ook best oké, maar de nacht wil ze perse op de arm.. we willen 1 deze dagen toch ook dat gaan doorbreken, maar moet nog even moed verzamelen😆 En hoe gaat het bij jou??

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Overdag gaat het hier super goed! Ze slaapt dan in de kinderwagen, maar ga ...
Fijn dat het overdag wel goed gaat. Snap dat je even moed moet verzamelen 😬 maar jullie kunnen dat 💪 Hier gaat het overdag heel moeilijk en savonds drama. Sinds deze week begint ze echt te vechten en krijsen tegen haar slaap. Ben al vanaf 19 uur bezig 😏 neem haar maar weer mee in bed, misschien wil ze dan slapen.

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Fijn dat het overdag wel goed gaat. Snap dat je even moed moet verzamelen � ...
Pfoeh klinkt heftig! Is sprong 5 niet meer bij jullie begonnen? Of heb je niet het idee dat het daardoor komt? Hopelijk gaat het snel weer beter. Hier gaat het al 2 nachten iets beter, maar wil ook niet te vroeg juichen. Ze had vanavond wel moeite met inslaap vallen en sliep pas om 20.30 uur. Hopelijk blijft de nu ook nog even slapen. Al heb ik al wel volle borsten, dus zou ik het wat dat betreft niet erg vinden als het niet al te lang meer duurt haha.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Pfoeh klinkt heftig! Is sprong 5 niet meer bij jullie begonnen? Of heb je n ...
Dan hoop ik dat nacht 3 ook goed gaat 🍀🍀 en ja dat gevoel van volle borsten ken ik 🤣 al moet ik zeggen dat het zich ook wel snel regelde als je nog een paar nachten zo hebt. Toevallig krijst ze ongeveer sinds sprong 5 begonnen is, maar misschien zit het tussen m’n oren 🙈 ze hoeft haar slaapzak maar te zien en dan gaat het alarm al 😬 ze slaapt nu net eindelijk op de arm maar durf haar niet weg te leggen. Ze hoest sinds gisteren ook nog weer veel 😏

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Dan hoop ik dat nacht 3 ook goed gaat 🍀🍀 en ja dat gevoel van volle borst ...
Ze wordt net precies wakker voor voeding hahaha. Ooh dat klinkt niet fijn. Zeker niet dat ze de associatie met de slaapzak maakt. Hopelijk is deze fase snel weer voorbij. Het is zo slopend als ze niet willen slapen Ja zou fijn zijn nog een goede nacht. De eerste goede nacht heb ik zelf niet mee kunnen slapen. Ik was zo verkouden dat ik niet kon slapen. Dus het zou heel lekker zijn als ik nu nog een nachtje wel kan meeslepen.

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ze wordt net precies wakker voor voeding hahaha. Ooh dat klinkt niet fij ...
Hahaha ze heeft je gehoord 🤣 hopelijk gaat ze daarna weer lekker slapen. Hoop ook dat deze fase heel snel voorbij is. Ze gaat ook met geen mogelijkheid zelfstandig slapen. Heb haar net naast me gelegd, dus ga nu gauw proberen te slapen.

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Hahaha ze heeft je gehoord 🤣 hopelijk gaat ze daarna weer lekker slapen. ...
Hoe is het gegaan? Uiteindelijk inslaap gevallen? Hier wordt ze net weer wakker voor voeding na 4 uurtjes, dus dat is best prima. Ik lag alleen zelf echt nog lekker te slapen, het voelde alsof ze na een uur alweer kwam haha.

8 maanden geleden

Hoe gaat de nacht bij jullie? Mees is verkouden, krijgt 2 ondertanden en prikjes gehad waardoor nu koorts... Je zou denken die ligt te huilen maar meneer is al een uur aan t 'brabbelen' en luid ook 👻 Doe dat lekker overdag 😭😂

8 maanden geleden

Dan denk je: dit zou wel eens een goede nacht kunnen worden.. Diarree en alles onder de poep😭

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe is het gegaan? Uiteindelijk inslaap gevallen? Hier wordt ze net weer ...
Ja nog paar x wou ze huilen maar gelukkig snel rustig. Net krijste ze zo ineens weer alle bij elkaar van 0 naar 100. Gaat ze na de voeding vaak wel snel weer slapen? Ja ik lag ook nog een beetje diep te slapen 🙈

8 maanden geleden

Reactie op Anoniememama!

Dan denk je: dit zou wel eens een goede nacht kunnen worden.. Diarree en a ...
O nee 😔 dat is helemaal niet fijn snachts

8 maanden geleden

Reactie op MC26

Hoe gaat de nacht bij jullie? Mees is verkouden, krijgt 2 ondertanden en p ...
Mama een koptelefoon nodig? 🙈🙈

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Mama een koptelefoon nodig? 🙈🙈
Ja echt 😂😂😂

8 maanden geleden

Reactie op Anoniememama!

Dan denk je: dit zou wel eens een goede nacht kunnen worden.. Diarree en a ...
Ahnee! ☹️

8 maanden geleden

Ik heb ons net ook allebei maar even omgekleed. Ze hoest elke keer zo erg dat ze alle melk en slijm steeds uitkotst. Ze zou morgen eigenlijk haar entingen weer krijgen. Maar denk dat de kinderarts haar beter even kan controleren. Ze hoest al heel wat daagjes, begint nu weer erger te worden 😔

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ik heb ons net ook allebei maar even omgekleed. Ze hoest elke keer zo erg d ...
Aach zo sneu! 🥺🥺

8 maanden geleden

Reactie op MC26

Aach zo sneu! 🥺🥺
Ja het is echt een hele vervelende hoest. Hoop dat het zo stopt en we nog even kunnen slapen voordat de oudste weer wakker is.

8 maanden geleden

Hier sinds deze week een heel onrustige slaper. Waar hij normaal 1x wakker is voor de fles en weer rustig doorslaapt of zelfs helemaal de nacht doorslaapt is hij de afgelopen nachten vaak wakker en onrustig aan het draaien.. Hij is niet verdrietig gelukkig, maar wel lastig weer in slaap te krijgen. Mijn gevoel zegt dat hij het misschien koud heeft, ik vind hem niet ijskoud maar ook niet lekker warm zegmaar..maar hij ligt al in een winterslaapzak, dun boxpakje, en romper met lange mouwen.. Overdag slaapt hij nu op zn buik in zn ledikant, maar 's nachts nog in de co-sleeper op zn rug of zij.. dus dat kan het ook zijn. Maar dan moet hij 's nachts ook naar zn ledikant en mn gevoel wil dat nog niet merk ik. 🥹 Nu vooral hopen dat ik nog een uurtje mag pakken voor mn wekker gaat..