1728 Reacties
8 maanden geleden
Ik was de avond weg, maar mijn man is een uur bezig geweest om haar in bed te krijgen. Ze heeft het blijkbaar echt uitgeschreeuwd, heel de tijd scheetjes laten en met haar benen spartelen. Sinds ik weer met melkproducten ben begonnen gaat ze steeds meer huilen. Ik kijk het dit weekend nog aan, als dit zo blijft dan stop ik er weer mee. Ik ga haar niet langer onnodig pijn laten lijden.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
O dat is ook heel vervelend ja 😔 heeft ze een allergie dan?
Jaa waarschijnlijk wel, ze heeft in het begin echt onwijs last van puistjes, veel huilen, reflux en buikpijn gehad.
Ik ben toen met melkproducten gestopt en alle klachten werden minder. Alleen kreeg ze ineens ook eczeem, de kinderarts twijfelde dus of het dan wel met melk te maken had en gaf aan dat ik weer met melkproducten moest gaan beginnen om te kijken wat er gebeurde. De klachten komen nu dus helaas wel weer terug. Nog niet in die mate die ze eerst had, maar we herkennen wel weer een hoop.
Ze is nu ook net weer wakker geworden. Hopelijk valt ze zo weer lekker inslaap. De nachten gaan gelukkig tot nu toe nog steeds wel redelijk goed. Dus hopelijk blijft dat wel zo gaan.
8 maanden geleden
Reactie op Teddy2020
Jaa waarschijnlijk wel, ze heeft in het begin echt onwijs last van puistjes ...
Oke dat is wel heel vervelend ja. Moeten jullie dan binnenkort nog weer naar de kinderarts? Hopelijk slaapt ze inmiddels weer.
Hier was ze net weer wakker, maar ligt inmiddels weer in haar bedje. Denk dat ik even heeel goed moet doorzetten, maar o wat vind ik dat moeilijk 😬
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Slaapt hij met het lakentje zelfstandig?
Ja, soms nog een beetje hulp maar steeds vaker zelfstandig.
Ik had gehoopt dat hij ook wat beter ging slapen. Maar nu alweer voor de tweede keer aan het voeden. Net om 21:45 ook al en hij slaapt sinds 20 uur. Ben echt zo moe 😩
8 maanden geleden
Ik vond het veel geld. Heb het ook eerst besteld voor de cosleeper. Maar via Vinted of marktplaats heb je hem ook zo weer verkocht denk ik. Dat gaf de doorslag al kon je hem ook ergens huren. Maar alsnog als ik het zou verkopen zou ik er meer voor terugkrijgen.
8 maanden geleden
Ik heb echt een ROTTE frustrerende nacht achter de rug. Ze is eerst vier keer wakker geworden voor ze de nacht effectief wilde ingaan en dan werd ze al wakker om 1u en sindsdien is het niet willen slapen?
Ze is al van 2u aan het clusteren bij mij in bed. Ze wil niet slapen en als ik de borst wegneem krijst ze. Ben echt uitgeput het is 5:30u wetende dat ze haar dag altijd rond 7u start 😔
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ik heb echt een ROTTE frustrerende nacht achter de rug. Ze is eerst vier ke ...
Oh ik leef met je mee! Wat vervelend!
Ik heb ook weer elk uur van de klok gezien. Was er vannacht ook wel even klaar mee. Wil gewoon even een of uur lekker kunnen slapen. Heb wel vannacht ook echt geprobeerd om voedingen te rekken. Dat lukte af en toe.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ik heb echt een ROTTE frustrerende nacht achter de rug. Ze is eerst vier ke ...
Pfff wat vervelend zeg!!! Dood vermoeiend voor je!
Zou een slaapcoach niet iets voor je zijn? Wij hebben daar wel echt goede tips van gehad! Niet dat ze nu goed slaapt ofzo, maar wel dat ze zelf in slaap kan vallen bijv