1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Pfff wat vervelend zeg!!! Dood vermoeiend voor je! Zou een slaapcoach niet ...
Ja ik vind het alleen heel veel geld omdat ik niet weet of het effectief zou kunnen of niet

8 maanden geleden

@teddy Wooow 6uur??? Heerlijk! Super trots op je dochtertje 🤍🤍🤍 Last van stuwing gehad?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ja ik vind het alleen heel veel geld omdat ik niet weet of het effectief zo ...
Begrijp ik! Is idd mega duur. Volgensmij bieden sommige slaapcoaches ook een los consult aan, dan heb je niet gelijk een heel traject

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

@teddy Wooow 6uur??? Heerlijk! Super trots op je dochtertje 🤍🤍🤍 Last van ...
Ja bizar he! Ja ik had wel flink last van stuwing! Gelukkig had ze heel veel dorst en wilde ze beiden borsten, vaak wil ze snachts maar 1 botst namelijk haha

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja bizar he! Ja ik had wel flink last van stuwing! Gelukkig had ze heel vee ...
Oh wow dit had ik even gemist! Wat suuuper ja 🤩🤩

8 maanden geleden

Hoe gaat de avond dames?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Helaas wil ze geen speen nemen. Ik heb het vannacht geprobeerd maar dan gin ...
Ons meisje is fan van latex spenen. Die wou ook niet graag een speen nemen maar 1 van latex wel 🤷‍♀️

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ons meisje is fan van latex spenen. Die wou ook niet graag een speen nemen ...
Die heb ik ook geprobeerd. Je had die tip gegeven in een andere topic 😄. Helaas ..

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hoe gaat de avond dames?
Hier helaas nog een ziek meisje.. ze is wel zelf in slaap gevallen vanavond en nu 1x wakker geweest. En bij jou?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Die heb ik ook geprobeerd. Je had die tip gegeven in een andere topic 😄. H ...
Ahhh oke 🙈🙈 sorry wist ik niet meer 🤣 Hier is ze tot nu toe 4x wakker geworden sinds half 8 😏 hoop dat ze nu blijft slapen

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Hier helaas nog een ziek meisje.. ze is wel zelf in slaap gevallen vanavond ...
Heel veel beterschap. Ging het overdag ook moeizamer? Eet ze nog wel goed? Hier nog altijd bezig met in slaap te doen. Wordt er echt zo moedeloos van dat het telkens zó lang duurt om haar in slaap te krijgen. Ben echt kapot en elke keer als de avond valt ervaar ik een soort van angst of demotivatie om de nacht in te gaan omdat ik weet dat het weer intensief zal zijn en veel van mij zal vragen 😔. Ze slaapt ook niet zelfstandig, wat ik ook doe

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ahhh oke 🙈🙈 sorry wist ik niet meer 🤣 Hier is ze tot nu toe 4x wakker ...
Ook een legden leuk begin van de nacht. Is echt frustrerend. Heeft ze ook moeite met zelfstandig slapen? Je zei gisteren dat je haar op de arm wiegt door rond te wandelen.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ook een legden leuk begin van de nacht. Is echt frustrerend. Heeft ze ook m ...
Ja ik heb haar eigenlijk nog niet echt zelfstandig in slaap zien vallen. Maakt me onzeker omdat ik denk dat ik dan iets fout doe. Geef nu maar weer een flesje melk 😔

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ja ik heb haar eigenlijk nog niet echt zelfstandig in slaap zien vallen. Ma ...
Denk er precies hetzelfde over .. 😔

8 maanden geleden

Hier zijn we een nachtje in een hotel met de schoonfamilie. Waren alleen vandaag zoveel activiteiten gepland dat ze niet kon slapen en tijdens de activiteiten in de wagen kon ook niet veel te druk. Uiteindelijk is ze vanavond in de draagzak inslaap gevallen. Het kinder bedje van het hotel is ook echt vreselijk daar gaan we haar echt niet in leggen. Hopelijk wil ze dus vannacht in de wagen slapen. Ik ben heeeel benieuwd. Hopelijk slapen jullie kleintjes ook snel.

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Je doet niks fout! Eigenlijk kan je als mama toch niks fout doen. Onze maatschappij is er alleen op ingericht dat kindjes zelf moeten slapen enzo. Maar het is eigenlijk helemaal niet gek dat als ze zo klein zijn ze hun mama gewoon nog nodig hebben. Niet onzeker worden, je doet het hartstikke goed!

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Heel veel beterschap. Ging het overdag ook moeizamer? Eet ze nog wel goed? ...
Ahhh wat toch rot voor je!! 😩😩 vind het echt sneu voor je! Kan me voorstellen dat dat zo demotiverend werkt.. Overdag heeft ze goed geslapen! En ze is nu ook pas net wakker! Dus van 18.30-23.30 geslapen met tussendoor 1x wakker. Geef nu een fles en hopelijk slaapt ze daarna weer lekker. Dankjewel 🥰 ze eet nog wel goed! Alle flessen gaan leeg, alleen fruit wat ze normaal ook goed eet wilt ze nu niet, maar dat is ook prima.. haar temp was voor het slapen gaan 38,2.. hopelijk is het morgen weer wat gezakt Ik duim dat jij ook een redelijke nacht hebt!! 🤞

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Je doet echt niet fout!!! Je geeft haar alle liefde en dat is juist alleen maar goed!! Wil morgen evt wel voor je uitschrijven hoe wij haar geleerd hebben zelf in slaap te laten vallen? Geen idee of dat voor jullie werkt natuurlijk.. maar ik vond deze methode die we van de slaapcoach hadden gekregen heel fijn!

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Je doet niks fout! Eigenlijk kan je als mama toch niks fout doen. Onze maat ...
Bedankt voor je lieve reactie. Het voelt gewoon als een soort van falen als je steeds leest dat veel kindjes het wel kunnen. Bij de eerste ging het al zo moeilijk (wat achteraf met zijn genetisch foutje te doen heeft) en nu gaat het weer zo moeilijk. Dan denk je automatisch, wat doe ik fout. Maar ja ze slaapt nu gelukkig. Ik hoop dat jullie nachtje uit ook goed gaat 🍀 succes! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Je doet echt niet fout!!! Je geeft haar alle liefde en dat is juist alleen ...
Dankje 🥰 jullie hebben het ook niet makkelijk. Hoop dat het bij jullie vanaf nu ook bergopwaarts gaat 🍀 Zou het fijn vinden als je dat wilt doen. Zit zelf al te overwegen om een slaapcoach in te schakelen maar wil haar ook tijd gunnen omdat ze nu eindelijk uit haar harnasje is. Ze moet natuurlijk ook even wennen. Ik vind het allemaal maar lastig.