1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Moeizame bevalling gehad? Toevallig de osteopaat of Chiropractie al geprobe ...
Wat vermoeiend en intensief! Wel blij dat je dat nu hebt gevonden wat er scheelde.
We hebben beide al nagekeken, niets aan de hand. We zijn nu aan het kijken naar koemelk allergie ..
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Wat vermoeiend en intensief! Wel blij dat je dat nu hebt gevonden wat er sc ...
Ja het was heel pittig. Op een gegeven moment sliep ik nog maar twee uur op een dag. Nú achteraf is het het waard geweest. Maar ik snap jou wle. Het is intens!
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Heel erg bedankt voor de info! De 2e optie is denk ik het fijnste ja. Zal h ...
Graag gedaan!!
Ik bleef aldoor maar tegen mezelf herhalen; ‘’ik ben bij der, ik troost haar dus dan is het niet erg als ze even huilt’’ zo ben ik die eerste avonden door gekomen 🫣
Wat ik trouwens ook wel interessant vond om te lezen was bij happy baby coach, dat we altijd geneigd zijn dat wanneer een baby huilt een ‘trucje’ te doen om het huilen te stoppen, terwijl het juist voor een baby letterlijk kan opluchten als ze even kunnen uit huilen maar dan wel met de geborgenheid en troost.
8 maanden geleden
Wat een fijne methode lijkt me die tweede @Sarah93 heel lief dat je dit met ons deelt!
Wij zijn net weer thuis, kleine meid is zoo moe dat het haar niet lukt om inslaap te vallen. Probeer haar nu in haar bedje te leggen, maar ze is klaar wakker. Hopelijk gaat ze zo een paar uurtjes maken.
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Graag gedaan!!
Ik bleef aldoor maar tegen mezelf herhalen; ‘’ik ben bij de ...
Grappig dat je dat over huilen te laten stoppen zegt. De fysio zegt ook altijd dat het goed is om te te laten huilen en niet gelijk sssttt stttt ssssssttt te zeggen. Huilen is nu hun manier van communicatie en hun manier van ontladen. Soms is het dus juist goed om dit te laten maar dan inderdaad wel met geborgenheid.
Het enige wat ik zo lastig vind aan savonds laten huilen, is dat ik bang ben dat de oudste wakker wordt. Door zijn langdurige slaapproblemen heb ik mezelf zo gemaakt dat ik elk geluidje wil voorkomen, omdat ik dan altijd wou voorkomen dat hij wakker werd. Ik was altijd zo blij dat hij uiteindelijk sliep, dat ik daar nu een beetje bij doorgedraaid ben denk ik 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Grappig dat je dat over huilen te laten stoppen zegt. De fysio zegt ook alt ...
Neee helemaal niet gek! Dat heb ik net zo! Maar ik het het toch los gelaten, en wat blijkt… de oudste wordt er vrijwel nooit wakker van gek genoeg.. terwijl als ik de wc door spoel hij er al op reageert 🙄😂
Jaa he.. ik doe dat dus nu soms dat ik haar laat huilen, en dan hou ik haar wel tegen me aan, maar doe geen ssssh. En ik merk wel dat er dan een bepaalde ontspanning in haar lichaam komt..
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Neee helemaal niet gek! Dat heb ik net zo! Maar ik het het toch los gelaten ...
Ja ik moet er ook losser in worden. Maar heb het zo in mijn systeem om zachtjes te doen. Moet m’n systeem even resetten 🤣
Morgen ga ik aan de slag met je uitleg🍀 hoe gaat het nu bij jullie?
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Ja ik moet er ook losser in worden. Maar heb het zo in mijn systeem om zach ...
Ik hoop dat het voor jullie ook gaat helpen! 🍀🍀
Hier slaapt ze sinds 18.45..
ze heeft een drukke dag gehad want de verjaardag van grote boer gevierd.. daarnaast ook nog koorts.. dus ben benieuwd naar de nacht. Tnt is ze iig nog niet wakker geworden 🤞🤞
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ze is nog altijd aan clusteren. Heb haar proberen wegleggen maar was 5min l ...
Ooh dat is jammer, maar het eerste deel was al echt super knap! Het zal vast steeds een beetje beter gaan!
Hier is ze een beetje overprikkelt van het weekend, dus helaas ook al weer wakker. Ik hoopte een beetje dat ze zo moe zou zijn dat ze lekker lang zou slapen, maar ze is een beetje over haar vermoeidheid heen denk ik. Hopelijk maakt ze zo een langer blokje..
8 maanden geleden
Hier weer wakker.... dit keer 1,5 uur er tussen. Echt het weekend met schoonfamilie was veel te veel voor der. Amper tijd om te slapen en iedereen die maar wat van der wil. Toch nog even snel aanraken of heel de tijd tegen der aanpraten.
Ik was er al een beetje bang voor dat dit weekend teveel voor der was. Ik had er ook al weinig zin in, omdat ze al zo moeilijk slaapt. Hopelijk gaat ze iniedergeval zo nog even slapen, maar ik heb er een hard hoofd in.