1728 Reacties

8 maanden geleden

Hoe goed gisteren ging hoe slecht vannacht ging. Zo veel wakker. Komt nog eens bij dat ik me echt beroerd voel. En hij was alleen maar wakker. Maar wilde niet veel drinken. Sliep ook maar korte slaapjes

8 maanden geleden

Nou onze nacht was ook echt net fijn. Heb haar om 05.30 uur maar bij mij in bed genomen. Daar geeft ze nog wel even geslapen alleen wel heel onrustig.

8 maanden geleden

Ons zoontje wil snachts ineens niet meer in zijn eigen bedje slapen. Sinds 4 nachten is dit nu. Als ik hem na de voeding weg leg dan is het eerste deel van de nacht tot zo'n 2 uur prima. Maar daarna wordt hij onrustig en gaat huilen. Als hij bij ons ligt snurkt ie zo de rest van de nacht door. Meer die dit hebben? Ons zoontje is bijna 5 maanden.

8 maanden geleden

Reactie op Livelli

Ons zoontje wil snachts ineens niet meer in zijn eigen bedje slapen. Sinds ...
Ja, ik slaap tegenwoordig geregeld met de kleine omdat hij zijn bedje niet meer accepteert (nu zes maanden). Ik vind het voor nu prima, iedereen heeft zo een goede/betere nachtrust. Anders is het een hele strijd voor iedereen😅

8 maanden geleden

Wauw hoe slecht en moe kan je je wel niet voelen 😵‍💫. Vannacht was het weer prijs. Uren clusteren om vervolgens eindelijk in slaap te vallen en dan maar 1uur te slapen. Ik kan men ogen niet open houden. Denk echt dat het begint te wegen door al die vorige zware nachten. Het zou fijn zijn als ik overdag wat slaap kan inhale maar dan zou de kleine ook overdag moeten/willen slapen en dat doet ze niet 🥹 Super jammer om te lezen hoe de meeste hier weer een moeilijke nacht achter de rug hebben

8 maanden geleden

Reactie op Livelli

Ons zoontje wil snachts ineens niet meer in zijn eigen bedje slapen. Sinds ...
Ik heb precies dit ook vanaf een uur of 2. Als ik hem oppak slaapt hij zo maar bij wegleggen gelijk wakker en jammeren/huilen. Bij ons in bed slaapt hij wel verder..

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Wauw hoe slecht en moe kan je je wel niet voelen 😵‍💫. Vannacht was het we ...
Jeeetje wat pittig zeg!! 😵‍💫 Maar is het echt clusteren? Want clusteren houdt in toch dat een baby een aantal dagen meer drinkt om de melkproductie omhoog te krijgen? Zou het niet zo zijn dat ze je borst als speen gebruikt zegmaar? En dat dat inmiddels een gewenning is? Bedoel het overigens helemaal niet verkeerd hoor! Soms komen dingen zo crue over via de app haha.

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Jeeetje wat pittig zeg!! 😵‍💫 Maar is het echt clusteren? Want clusteren ...
Het is echt een combinatie van beide want zodra ik de borst eruit haal dan gaat ze opeens erg zuigen en slikken, daarna gaat het weer over naar tutten. Vat het zeker niet verkeerd op hoor ☺️. Een gewenning weet ik echt niet. Het is echt sinds deze week dat ze opeens rond hetzelfde uur elke keer komt. Ik vind het gewoon een erg moeilijke leeftijd, want er is zoveel aan de gang dat ik niet weet wat de reden is: tandjes? Slaapregressie? Sprong 5? Regeldag? Productie opkrikken? 😵‍💫

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Het is echt een combinatie van beide want zodra ik de borst eruit haal dan ...
Gelukkig haha! Ja blijft lastig hè.. soms een hele puzzel en vaak kom je er ook geen eens achter wat het is. Maar voor jou is dit wel enorm pittig.. En in de avond en nacht gekolfde melk geven bijv? Zodat je zeker weet dat ze voldoende gedronken heeft en het dus iig geen honger meer kan zijn? Ik bedenk ook maar wat hoor.. kan me namelijk voorstellen dat dit zo geen doen voor je is

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Wauw hoe slecht en moe kan je je wel niet voelen 😵‍💫. Vannacht was het we ...
Pff wat pittig weer! Ik snap dat je, je ogen amper meer kan open houden. Kan je partner haar een keer even een paar uurtjes overnemen? Zodat jij even een dutje kan doen? Ik kan me helemaal voorstellen dat je echt op instorten staat. Ik hoop echt voor je dat ze snel wat beter gaat slapen en je iniedergeval een paar uurtjes kan slapen.

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Gelukkig haha! Ja blijft lastig hè.. soms een hele puzzel en vaak kom je ...
Ja flesjes geven probeer ik maar na paar minuten weigert ze omdat ze aan de borst wil. Waardeer echt enorm dat je mee denkt. Super lief 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Pff wat pittig weer! Ik snap dat je, je ogen amper meer kan open houden. Ka ...
Mijn partner is momenteel ziek. Dochtertje en ik hadden twee weken geleden last van een flinke virus. Denk dat het nu zijn beurt is.. dus die kan ook niet veel betekenen momenteel. De slaapjes zijn overdag beter gegaan, hopelijk zet dit vannacht door 🤍

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Mijn partner is momenteel ziek. Dochtertje en ik hadden twee weken geleden ...
Ooh wat balen dat je partner precies ziek is nu. Fijn dat ze vandaag wat beter heeft geslapen! Hopelijk zet het inderdaad door!

8 maanden geleden

Hoe gaat de avond bij jullie? Hier ligt ze op de arm, ben haar in slaap aan het wiegen.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hoe gaat de avond bij jullie? Hier ligt ze op de arm, ben haar in slaap aa ...
Redelijk. Hij wilde niet slapen tegen mij aan of in de wieg en na weer een poging tegen mij aan viel hij zo in slaap 😅 Helaas zelf ook iets van een virus. De kleine wilde vandaag ook niet goed slapen maar was wel snel moe. Dus denk dat we beide hetzelfde hebben. Uiteindelijk viel hij in slaap en ik ook, maar hij werd na 30 minuten alweer wakker. Gelukkig was mijn man zo lief om hem te komen halen en heb ik toen nog een uur kunnen slapen vanmiddag. Hopelijk een betere nacht dan afgelopen nacht. Niets aan als je zelf ook zo beroerd bent

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hier slaapt ze vanaf 18.30u.. ze is vandaag op de opvang geweest omdat ik moest werken. Ze heeft er totaal 4,5 uur geslapen 😆 Hopelijk slaapt ze bij jou ook snel! 🍀

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Redelijk. Hij wilde niet slapen tegen mij aan of in de wieg en na weer een ...
Beterschap aan jullie beide! Verzorg jezelf goed 🤍. Hopelijk een goede nacht vannacht voor jullie

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Hier slaapt ze vanaf 18.30u.. ze is vandaag op de opvang geweest omdat ik m ...
Heerlijk, wat een flinke meid 🤍. Hopelijk slaapt ze goed door vannacht. Vind het wel echt fijn om te lezen dat het slapen stap voor stap beter ga bij jullie. Jullie hebben ook een serieuze weg afgelegd 🍄. Hopelijk trekt ze het door vannacht 🤍

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

De oudste heb ik net in bed liggen en probeer nu de jongste 🙈 heb haar naast me neergelegd zodat ze misschien zelf in slaap gaat vallen 😅

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

De oudste heb ik net in bed liggen en probeer nu de jongste 🙈 heb haar naa ...
Heel veel succes! Hoop echt dat het lukt. Is al een stap dichter bij zelfstandig slapen 🤍. Ik wilde beginnen met de methode van @Sarah93, maar ga het even uitstellen tot ik zie dat de nachten iets verbeteren want ik zie mezelf de methode snachts niet aanhouden of volhouden op deze manier 😅.