1728 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Heel veel succes! Hoop echt dat het lukt. Is al een stap dichter bij zelfst ...
Ja ik snap dat je er nu ook de energie even niet voor hebt. Hoop echt dag de nachten snel beter gaan bij jullie 🍀 Ik heb afgelopen nacht een x niet rondgelopen maar naast me neergelegd. Heeft een drie kwart geduurd maar toen sliep ze 😅

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Beterschap aan jullie beide! Verzorg jezelf goed 🤍. Hopelijk een goede n ...
Dank je wel! Merk wel dat ik het lastig vind. Heb veel te weinig gedronken vandaag omdat mijn keel zo’n pijn doet 😅

8 maanden geleden

Had net beter niet kunnen zeggen dat de oudste in bed ligt 😏 die kruipt er net weer uit 🤯 Altijd fijn als je dan alleen bent met twee kinderen 😬

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ja ik snap dat je er nu ook de energie even niet voor hebt. Hoop echt dag d ...
Dat naast me leggen ging tot twee weken terug ook heel goed. Alleen werkte dit echt alleen snachts haha. Maar sinds ze uren wakker blijft lukt het niet meer. Dus echt wel heel fijn dat het heeft gewerkt vannacht, hopelijk zet het door en duurt het met de keren minder lang 🤍 Moet wel zeggen dat met de slaapjes overdag als ik haar wilde wegleggen ze haar ogen terug open deed maar zodra ze het bedje even in lag was ze terug vertrokken. Hopelijk is dit ook een stap dichter bij zelfstandig slapen 😏.

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Dank je wel! Merk wel dat ik het lastig vind. Heb veel te weinig gedronken ...
Wat een miserie. Echt geen fijn gevoel. Wij hadden dat virus twee weken geleden te pakken. Je voelt je dan snachts ook zo beroerd als je eruit moet. Tipje: warme melk met honing mengen en enkele druppels citroen zou de keelpijn moeten verzachten ☺️

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Had net beter niet kunnen zeggen dat de oudste in bed ligt 😏 die kruipt er ...
Hoe oud is je oudste zoon? Moet wel pittig zijn denk ik. Respect! 🤍

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Heerlijk, wat een flinke meid 🤍. Hopelijk slaapt ze goed door vannacht. Vi ...
Ahhh lief van je!! Ze slaapt de nacht nog veel op de arm hoor! Dus we zijn er zeker nog niet, maar stapje voor stapje wordt het beter 🤞

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hoe oud is je oudste zoon? Moet wel pittig zijn denk ik. Respect! 🤍
Die is 3 jaar. Hij heeft wel een behoorlijke achterstand door een zeldzaam genetisch foutje. Zo kan hij bijvoorbeeld nog niet praten op een paar losse woordjes na. Het is inderdaad soms pittig. M’n dochtertje heb ik nu op de arm in slaap gelegen en m’n zoon heb ik inmiddels al 20x terug gelegd. Ben nu even tot 100 aan het tellen 🤯🤯🤯

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Die is 3 jaar. Hij heeft wel een behoorlijke achterstand door een zeldzaam ...
Wat een schatje! Begrijpt hij het wel goed als je zegt dat hij moet gaan slapen? Of? In en uit ademen 😮‍💨 je mag trots zijn op jezelf! Partner gaan werken ?

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Wat een schatje! Begrijpt hij het wel goed als je zegt dat hij moet gaan sl ...
Ja dat begrijpt die wel alleen het probleem is altijd als die pijn heeft of iets anders dat die dat niet kan zeggen. Maar volgens mij is dit gewoon normaal peuter gedrag en test die me uit 🤯 volgens mij heb ik het spelletje nu gewonnen. Ja m’n vriend is aan het werk. We zitten in de landbouw dus zijn drukke seizoen begint nu 😬 gelukkig heb ik een jaar verlof. Hoe gaat het nu bij jou?

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ja dat begrijpt die wel alleen het probleem is altijd als die pijn heeft of ...
Ik kan me wel voorstellen dat het enorm moeilijk is om soms te onderscheiden of het gewoon peuter gedrag is of dat het ligt aan het genetisch foutje. Mijn neefje heeft ook iets soortgelijk en merk dan ook dat dit de ouders soms echt kan frustreren omdat je het soms gewoon niet weet en overladen wordt door schuldgevoel. Super leuk in de landbouw! Klinkt een beetje onbeleefd, maar is je partner dan een boer of? 😅 sorry vindt het oprecht interessant. En wat doe jij dan als je normaal gezien werkt? Heerlijk even dat verlof hebben hè, geniet ze! 🤍

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Hier is ze nu 45min aan het slapen. Altijd spannend als de eerste cyclus voorbij is… wordt ze wakker of slaapt ze door haha. Geen idee wat de nacht brengt 🤭

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Hier is ze nu 45min aan het slapen. Altijd spannend als de eerste cyclus vo ...
Ze is toch wakker geworden 😕

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ik kan me wel voorstellen dat het enorm moeilijk is om soms te onderscheide ...
Ja het is ook wel heel lastig. Maar we proberen positief te blijven, al valt dat niet altijd mee. Mag ik vragen wat je neefje heeft? Hahaha ja die is boer. Hij rijdt vooral op trekkers en dikke machines en ik werkte altijd tussen de koeien ☺️ maar dat stopt na mijn verlof en moet ik even op zoek naar een nieuwe uitdaging.

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Ahhh shit 😔 wat doe je als ze wel na zo’n cyclus wakker is? Ik gaat dat ellendige cyclus 🙈 onze zoon heeft dat helaas 2 jaar gedaan. En dat was alleen in de avond. Weet heel goed hoe je je voelt.

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ahhhh wat frustrerend voor hem ook zeg! En voor jullie ook pittig.. respect hoor hoe je het dan zo allemaal doet! Echt knap!

8 maanden geleden

Reactie op Chamss

Arghhh frustrerend 😭 Oh dames ik kan jullie echt zo die methode aanraden die ik had geschreven.. wij hadden ook zulke ellendige avonden met elke cyclus wakker en nu sinds die methode heeft ze dat niet meer (tenzij ze ziek is of andere ongemakken heeft)..

8 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ahhhh wat frustrerend voor hem ook zeg! En voor jullie ook pittig.. respect ...
Dankjewel lief dat je het zegt. Heb ook heel veel respect voor jullie allemaal! Hoop toch zo dat we allemaal wat fijnere slaapkoppies krijgen 🙈🍀

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Ja het is ook wel heel lastig. Maar we proberen positief te blijven, al val ...
Echt wel heel fijn! Door het programma boer zoekt vrouw, ben ik het allemaal super interessant gaan beginnen vinden haha 🤭. Mijn neefje heeft autisme. Hij kan nog niet zolang praten (hij is 5). Praten gaat beter en beter, maar op vlak van gedragingen gaat het erg moeizaam. Hij begrijpt het niet altijd als er iets wordt gevraagd of als hij iets moet doen en soms lokt hij ook bepaalde gedragingen uit bij zijn moeder dan, die het dan erg lastig vindt om te onderscheiden of het kleuter gedrag is of dat hij zo doet door zijn autisme.

8 maanden geleden

Reactie op Ellen-88

Dankjewel lief dat je het zegt. Heb ook heel veel respect voor jullie allem ...
Jaaa dat zou toch wel echt fijn zijn! Ik heb in mijn omgeving ook allemaal van die droom baby’s die met 3 maand al het klokje rond slapen.. Echt hoe dan 🤣