1728 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Echt wel heel fijn! Door het programma boer zoekt vrouw, ben ik het allemaa ...
Haha leuk om te horen ☺️ is ook een goed programma 😉
Oké ja dat gedrag snap ik. Wat onze zoon heeft dat heeft met ontwikkelingsachterstand, autisme en epilepsie te maken. Al is dat laatste gelukkig nog niet gebeurd. Hopelijk kunnen ze een weg vinden met je neefje.
En wat betreft dat wakker worden na het cyclus. Mensen zeiden altijd tegen mij laat hem maar even huilen. Maar als ik dat deed was ik uiteindelijk alleen maar uren bezig.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Haha leuk om te horen ☺️ is ook een goed programma 😉
Oké ja dat gedrag s ...
Ja mijn neefje heeft ook een ontwikkelingsachterstand. Hoop alsook voor jullie dat het met de tijd betert 🤍.
Ja dat huilen werkt hier niet hoor haha, dat slaagt direct om in krijsen waardoor ik uren bezig dan ben zoals jij zegt.
8 maanden geleden
Reactie op Chamss
Ja mijn neefje heeft ook een ontwikkelingsachterstand. Hoop alsook voor jul ...
En hoe gaat het slapen overdag? Doe je ook nog iets met wakkertijden?
Onze slaapcoach van destijds hamerde daar altijd heel erg op. Want als dat overdag al niet goed ging had dit ook weer invloed op de avonds.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Heb net nog maar even een printscreen van je uitleg gemaakt 🙈 ga morgen ee ...
Ja dat advies kregen wij wel idd!!
Ik zag er ook enorm tegen op, maar echt het is het waard!! 🍀
Misschien op een avond doen als je het samen kan doen? Dan kan je elkaar evt afwisselen?
8 maanden geleden
Reactie op Sarah93
Ja dat advies kregen wij wel idd!!
Ik zag er ook enorm tegen op, maar ech ...
Die avonden zijn denk ik de komende tijd voor ons zeldzaam. Maar als m’n zoon meewerkt dan heb ik wel een langere adem 🙈
Hoe gaat het me de obstipatie?
Was net mijn oude droomplan van onze slaapcoach aan het lezen die we bij onze zoon hadden. Die had blijkbaar toen ook heel veel last van z’n buikje.
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Die avonden zijn denk ik de komende tijd voor ons zeldzaam. Maar als m’n zo ...
Ah ja snap ik!! Je moet er idd de tijd even voor kunnen nemen.
De obstipatie is echt nog een ding.. ze krijgt dagelijks laxeermiddel maar ze raakt het heel moeilijk kwijt. Ze heeft nu 2x een klysma gehad..
we dikken haar voeding momenteel nog in met gelilact ivm de reflux die ze had. We gaan daar vanaf morgen mee stoppen. Kijken of ze dat trekt qua reflux en of misschien de obstipatie dan beter gaat worden..
8 maanden geleden
Reactie op Ellen-88
Ja het is ook wel heel lastig. Maar we proberen positief te blijven, al val ...
Grappig de mijne ook. Vandaar dat ik ook zoveel alleen doe 🙈
Afgelopen week was hij veel weg. Mooi weer 😂
8 maanden geleden
Reactie op Anoniem20232023
Grappig de mijne ook. Vandaar dat ik ook zoveel alleen doe 🙈
Afgelopen wee ...
😂😂 grappig 😁 ja de drukte begint nu weer. Ik ken het inderdaad, veel alleen doen. Maar dat wist ik van te voren dus heb er zelf voor gekozen 😅😂 eind oktober heeft die wel weer meer tijd.
8 maanden geleden
Ik volg het nu weer meer vsn de zijlijn, hier lijken de nachten ineens weer goed te gaan. Vandaag wel ledikant naar beneden gezet, vannacht was ze naar haar buik gerold en bijna bed uitgekomen😅😂. Pittig om te lezen dat jullie nachten nog zo rot gaan. Duim snel voor betere nachten. ❤️