461 Reacties

2 maanden geleden

Ons meisje houdt ons meestal wakker... De ene nacht wordt ze tien keer wakker voor speentje... De andere nacht wilt ze lekker gezellig babbelen en knuffelen tussen 1u en 3u 's nachts 😂

2 maanden geleden

Even @ antwoorden van deel 2 haha ; Fijn om te lezen dat er herkenning is... En Teddy wat balen dat ze s'nachts nog steeds komt. 🥹 Trek je het wel nog een beetje?

2 maanden geleden

Reactie op MC26

Even @ antwoorden van deel 2 haha ; Fijn om te lezen dat er herkenning is. ...
Het is pittig, maar het lijkt alsof mijn lichaam er ondertussen aan gewend is ofzo. Ze is nu eindelijk na veel krijsen, huilen, draaien en drinken in mijn armen inslaap gevallen. Hopelijk lukt het me zo om haar in der bedje over te leggen.

2 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

Ons meisje houdt ons meestal wakker... De ene nacht wordt ze tien keer wakk ...
Haha niet echt een fijne tijd om lekker te babbelen en knuffelen 🙃

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Haha niet echt een fijne tijd om lekker te babbelen en knuffelen 🙃
Nee, op zich heel schattig 🥰. Maar het weegt wel serieus door die babbelsessies midden in de nacht. Zeker in combinatie met full time werken 😉

2 maanden geleden

@sarah hoe lang duurde het bij jullie ongeveer?🥹 Ik vind deze echt heel pittig. Hier ook nog tandjes en koorts 40.2 bij.. ieder half uur wakker, alleen maar wiegend in slaap te krijgen… Ik heb een vakantie nodig🤪

2 maanden geleden

Een hysterische mug houdt me wakker 😫

2 maanden geleden

Een hysterische mug houdt me wakker 😫
Dat is niet fijn! Zeker als de kleine dan eigenijk lekker slaapt en je niet kan slapen door iets anders. Hier hadden we uiteindelijk een aardige nacht. Ze is om 21.30 uur eindelijk inslaap gevallen. Om 00.00 uur was ze alweer wakker. Gelukkig sliep ze daarna tot 04.00 uur en vervolgens tot de ochtend, ze slaapt nu nog.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Dat is niet fijn! Zeker als de kleine dan eigenijk lekker slaapt en je niet ...
Nee, wat je zegt. De laatste avonden de wekker moeten zetten voor antibiotica voor de kleine. Kom daarna elke keer niet meer in slaap, zeker niet met dat gezoem. Heb een klopjacht gehouden, maar hij was zo hysterisch dat het niet lukte. Gelukkig slapen de kids nog, maar ik ben al moe voordat de dag begonnen is. Jij genoeg energie om de dag weer door te komen?

2 maanden geleden

Nee, wat je zegt. De laatste avonden de wekker moeten zetten voor antibioti ...
Ja het lukt me wel op de dagen door te komen. Mn lichaam is er ondertussen aan gewend geraakt denk ik. Als we ooit weer normaal gaan slapen heb ik wel echt een enorme tijd nodig om bij te slapen denk ik haha.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja het lukt me wel op de dagen door te komen. Mn lichaam is er ondertussen ...
Ook weer wakker. Hier is ze weer bezig met haar nachtelijke babbelsessie 🤣

2 maanden geleden

Schommelen schommelen schommelen…. En dat soms wel 4 keer per nacht, ga gewoon slapen kind 😩

2 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

Ook weer wakker. Hier is ze weer bezig met haar nachtelijke babbelsessie 🤣 ...
Oh neee, sliep ze weer snel of heeft ze lang liggen kletsen? Hier is ze vannacht ook wat meer wakker. Ze was om 22.30 wakker, gelukkig na speentje in doen weer slapen. Om 00.00 uur wakker voor drinken om 01.40 uur wakker voor speentje en nu weer om te drinken... hopelijk slaapt ze strak wel door tot de ochtend en zit daar niet ook nog een wakker moment tussen.

2 maanden geleden

Reactie op mariasofia

Schommelen schommelen schommelen…. En dat soms wel 4 keer per nacht, ga gew ...
Ooh nier fijn. Heb je dat elke nacht?

2 maanden geleden

Hier ook weer drama vanacht.. volgensmij heeft hij wel 7 of 8 keer gedronken 🫠 Vandaag maar even slapen op de momenten dat hij ook slaapt🤞🏼

2 maanden geleden

Zo grappig hoe herkenbaar alles is. Vrijwel alles. I guess it is what it is. Trots op ons mama's! ♡

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Hier ook weer drama vanacht.. volgensmij heeft hij wel 7 of 8 keer gedronke ...
Oh nee wat heftig! Heb je een beetje kunnen bijslapen?

2 maanden geleden

Hier alweer wakker.... 🥱 Ik bracht haar vanavond naar bed, maar echt huilen niet normaal. Niks hielp en bij even laten gaan werd het alleen maar erger. Uiteindelijk heb ik haar uit der bedje gehaald, ze snikte nog helemaal na, maar na een paar minuten viel ze in mijn armen inslaap.

2 maanden geleden

Hier van half 10 tot 12 klaarwakker en brabbelen. Van 12 tot 5 op mij geslapen en toen wakker. Pluspunten: maar 1 fles. Nadelen: zo lang wakker en vroeg😢

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Hier van half 10 tot 12 klaarwakker en brabbelen. Van 12 tot 5 op mij gesla ...
Oef 5uur is vroeg he.. hier is het ook al een paar dagen 5.15/5.30 😩