468 Reacties

één maand geleden

Reactie op Livelli

Wat een drama nachten 😭😭😭
Hier is hij ook weer heel onrustig. Overdag ook aan het aanklooien met z’n dutjes. Hij wil er nog maar 1 doen maar is dan eigenlijk te moe waardoor de avond weer onrustig verloopt (of misschien niet daardoor maar door sprongetje oid). Ik twijfel om hem nu misschien toch nog heel laat even een powernap te laten doen en dan maar later naar bed want dit is ook niks 😮‍💨

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Aaah niet leuk!! Hopelijk snel wee4 verbetering! Hier was het vannacht voo ...
Wat fijn zeg!! En slaap je dan zelf ook goed?

één maand geleden

Reactie op lisajacobs

Hier is hij ook weer heel onrustig. Overdag ook aan het aanklooien met z’n ...
Ja hier precies hetzelfde. Afgelopen 2 dagen overdag met moeite in slaap komen of gewoon maar 1 slaapje.. en in de nacht zo onrustig en krijsen als hij wakker wordt en wij zijn er niet.. hoop dat dit het sprongetje is en dat die snel klaar is

één maand geleden

Reactie op Livelli

Wat fijn zeg!! En slaap je dan zelf ook goed?
Jaa ik heb vannacht ook echt goed geslapen! Moet ook zeggen dat ik echt weer heel moe was. Want de laatste tijd was het echt weer elke 2 uur wakker. Dus dit was wel echt even nodig! Hopelijk zet dit zich voort.

één maand geleden

Hier zijn de nachten voornamelijk onrustig. We categoriseren ze nu in terror en minder terror. Terror is om de 2 uur wakker en lang wakker tussendoor. Minder terror is een ruk van 4 uur en redelijk makkelijk in slaap te krijgen. Hij slaapt tussen ons in, maar dat vind ik niet zo erg. Herkent iemand het dat je kindje soort van aan het zeuren/kreunen is. Het lijkt alsof hij dan echt graag in slaap wil vallen, maar het niet lukt. Als we hem laten verandert het snel in huilen, maar soms houdt dat kreunen 2 uur aan. Enige wat helpt is kloppen en sussen en wiegen tot je een ons weegt. Zo hier weer een lange update 🙃🫣 sorry haha

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Hier zijn de nachten voornamelijk onrustig. We categoriseren ze nu in terro ...
Ja hier wordt hij ook al een tijdje zeurend wakker snachts.. en idd als je er niks mee doet is het al gauw huilen.. hier werkt gelukkig wel de borst geven heel goed en hij slaapt zo wat direct weer. Maar elke nacht elke 2 uur wakker of vaker breekt toch op. Je wordt toch elke keer onderbroken van je slaap.. ik denk/hoop dat het even een sprongetje is. ‘s nachts wakker worden van een zeurend kind is niet fijn 🫣

één maand geleden

Reactie op lisajacobs

Ja hier wordt hij ook al een tijdje zeurend wakker snachts.. en idd als je ...
Ja precies. Ik geef geen borstvoeding meer, maar fles helpt niet bij hem helaas. Is hier ook niet echt een sprongetje, is eigenlijk al z’n hele leven haha

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Jaa ik heb vannacht ook echt goed geslapen! Moet ook zeggen dat ik echt wee ...
Heel fijn! Lekker van de goede nachten genieten!!

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Hier zijn de nachten voornamelijk onrustig. We categoriseren ze nu in terro ...
Aah dat klinkt weer even heftig! Trek je het zelf nog wel een beetje? Ik herken het wel met inslaap vallen. Dat kan hier ook echt zo lang duren. Dan kreunt en jengelt ze ook. Op een gegeven moment gaat dat over in huilen. Ik neem haar dan weer bij me en dan valt ze meestal in slaap. Maar ook ik geef nog borstvoeding, dus 's nachts valt ze ook altijd snel weer inslaap door aan te leggen. Als ik heel moe ben, dan neem ik haar gewoon bij ons in bed. Ik kan dan liggend voeden en zo slapen we het snelste weer verder, maar wat @lisajacobs zegt. De onderbrekingen zijn wel pittig. Vannacht moest ik er weer twee keer uit. Alsnog beter dan dat het geweest is, maar jammer dat de nacht van gister niet doorgezet is haha.

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Ja precies. Ik geef geen borstvoeding meer, maar fles helpt niet bij hem he ...
Ja hier ook altijd al hele slechte slaper maar nog slechter met sprongetjes haha en dan dus ook het kreunen erbij.. dat is met periodes en dan vaak dus ook onrustiger slapen. Maar elke 2 uur wakker is hier wel standaard 😮‍💨

één maand geleden

Pfff, hij is sinds 9 uur weer wakker en ben maar naar beneden gegaan. Hij is klaarwakker🙃 het is nu half 12, maar dit wordt nog een lange nacht.

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Pfff, hij is sinds 9 uur weer wakker en ben maar naar beneden gegaan. Hij i ...
Ooh nee wat naar, hoe is de rest van de nacht gegaan?

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Ooh nee wat naar, hoe is de rest van de nacht gegaan?
Uiteindelijk om 1 uur op bed kunnen leggen. Toen werd ie om half 4 wakker en toen half 7

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Uiteindelijk om 1 uur op bed kunnen leggen. Toen werd ie om half 4 wakker e ...
Oei dat is geen fijne nacht! Hopelijk gaat het vannacht beter.

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Oei dat is geen fijne nacht! Hopelijk gaat het vannacht beter.
Helaas niet🥲

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Helaas niet🥲
Ooh balen!! Hier was ze vannacht om 01.30 en 04.00 uur wakker. Niet slecht zou je zeggen, alleen heb ik zelf vanaf 4 uur niet meer geslapen 😵.

één maand geleden

Hoe gaan de nachten bij jullie? Hier vrij zwaar.. zodra we hem in zijn eigen bedje liggen kunnen we er om de 5 min heen. Dan zit hij alweer overeind en huilt. Snachts nu maar tussen ons in want anders is het huilen/krijsen. Soms midden in de nacht overstuur, dan helpt alleen de borst.. Gaan nu maar gewoon elke avond vroeg op bed want anders is het niet te doen.

één maand geleden

Reactie op Livelli

Hoe gaan de nachten bij jullie? Hier vrij zwaar.. zodra we hem in zijn eige ...
Hier hetzelfde🥲 heel lang getwijfeld, maar we hebben bij twee plekken nu een kennismaking met een slaapcoach omdat ik het mentaal echt niet meer trek.

één maand geleden

Reactie op Livelli

Hoe gaan de nachten bij jullie? Hier vrij zwaar.. zodra we hem in zijn eige ...
Hier was het weer een paar nachten elk uur en nu vannacht ineens 00.00 uur, 05.15 en om 8 uur wakker. Het is hier zo verschillend.

één maand geleden

Reactie op Livelli

Hoe gaan de nachten bij jullie? Hier vrij zwaar.. zodra we hem in zijn eige ...
Enorm wisselend. Vaak om de 2a3 uur wakker en altijd tussen ons in.