468 Reacties

één maand geleden

Reactie op Vlinder107

Ik bedoelde het niet veroordelend. Mijn zoontje is al weken elk uur wakker, ...
Mijn reactie naar je was echt heel bot, sorry daarvoor. Ik zat er op dat moment echt even doorheen, maar nu ik het teruglees zie ik het inderdaad ook echt als goedbedoeld, dus dank daarvoor ❤️

één maand geleden

Reactie op Fem.

Oke- 1 uur lang bezig geweest met pick up put down. 3 min laten huilen en 1 ...
Hoi lieve mama, ik ken je gevoel.. zo ging het bij ons de eerste avond destijds ook. Duurde ook 1,5 uur met dezelfde methode. Bij ons werd het elke avond korter en op dag 5 huilde ze niet meer. Hoop dat onze positieve ervaring je een beetje moed geeft 🥰 maar ik ken je gevoel heel goed dan een gebroken hart. Heel veel succes!🍀

één maand geleden

Reactie op Ellen-88

Hoi lieve mama, ik ken je gevoel.. zo ging het bij ons de eerste avond dest ...
Oh dit geeft me echt hoop, dankjewel!! ❤️ Net op bed gelegd, hij heeft 1 minuut geprotesteerd, in plaats van gelijk zitten en staan bleef hij liggen, naar zijn zij gedraaid, en gewoon in slaap gevallen lijkt het 🥹

één maand geleden

Reactie op Vlinder107

Ik bedoelde het niet veroordelend. Mijn zoontje is al weken elk uur wakker, ...
Ik vind het ook echt een heel fijn boek. Mij sleept het er ook echt mentaal doorheen.

één maand geleden

Reactie op Fem.

Oh dit geeft me echt hoop, dankjewel!! ❤️ Net op bed gelegd, hij heeft 1 mi ...
Wwauw wat goed en fijn! Hopelijk blijft het zo goed gaan!

één maand geleden

Meiden ik heb weinig toe te voegen, behalve... Heel veel liefs en bewondering vanaf mijn kant. Ik lees vaak mee en vind jullie allen zo knap en geduldig ✨♥️

één maand geleden

Reactie op Fem.

Oh dit geeft me echt hoop, dankjewel!! ❤️ Net op bed gelegd, hij heeft 1 mi ...
Wat fijn dat het vanavond zo goed ging! ❤️

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Wwauw wat goed en fijn! Hopelijk blijft het zo goed gaan!
Hoe gaat het nu met jullie Teddy2020?

één maand geleden

Reactie op DoPietje

Meiden ik heb weinig toe te voegen, behalve... Heel veel liefs en bewonderi ...
Aah wat een lieve reactie!

één maand geleden

Reactie op Ellen-88

Hoe gaat het nu met jullie Teddy2020?
Heel wisselend, ze heeft nachten dat ze ineens maar 1x komt en ze heeft nachten dat ze elke 2 uur wakker is. Ze heeft ook 1,5 maand gehad dat ze echt alleen bij mij in mijn armen inslaap kon vallen, maar dat is nu ook weer over. Alleen als ze heel moe is, wil ze bij mij inslaap vallen en dat vind ik ook wel heel erg lief. Ik heb geaccepteerd dat het zo wisselend is en dat ik nachten heb dat ik er vaak uit moet een dat helpt echt heel erg. Het is nog steeds wel zwaar, maar mentaal gaat het een stuk beter.

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Heel wisselend, ze heeft nachten dat ze ineens maar 1x komt en ze heeft nac ...
Fijn dat je dan je eigen weg er in gevonden hebt. En hopelijk gaat het naar de toekomst dan steeds een stukje beter 🥰

één maand geleden

Reactie op Fem.

Precies, we lopen echt al maanden hiermee te kloten en de afgelopen weken k ...
Ik begrijp je helemaal. Hier gebruik hij al maanden geen speen meer, zelfstandig slapen heeft hij nooit gedaan (ook niet iets wat ik overigens ooit heb verwacht), ik voed altijd in slaap, en in de nacht slapen we samen. Vooral dat laatste zorgt voor ontzettend veel nachtrust. Hij wordt wel vaak wakker in de nacht voor beetje bv of spenen op de borst, maar we dommelen daarna beiden gelukkig best snel in. Ik zou zoiets nooit overleefd hebben zonder samen slapen. Ik durf zelf niet te slaap trainen, ik wil dat niet, maar ik begrijp je 100%. Het kan zo zwaar zijn. Hopelijk vinden jullie er allemaal rust in!

één maand geleden

Reactie op DoPietje

Meiden ik heb weinig toe te voegen, behalve... Heel veel liefs en bewonderi ...
Lief ❤️

één maand geleden

Reactie op MSM89

Ik begrijp je helemaal. Hier gebruik hij al maanden geen speen meer, zelfst ...
Het is echt pittig he. Samen slapen is hier helaas geen optie, anders was dat inderdaad een goede oplossing geweest. Slaap trainen is niet niks, en moet je echt compleet achter staan wil je dat het lukt. Maar nu na een paar dagen merk ik echt zo’n enorm verschil, hij is nu afgelopen nacht alsnog wel om de 2u wakker geworden, maar ookal was hij na wat drinken nog steeds wakker, kon ik hem gewoon terug leggen en viel hij in slaap. Voorheen was het gewoon 2u struggelen om hem weer in slaap te krijgen. Is echt al een enorme vooruitgang!

één maand geleden

Reactie op Fem.

Het is echt pittig he. Samen slapen is hier helaas geen optie, anders was d ...
Fijn dat er zo'n enorme vooruit gang inzit dat zal voor jullie ook wat rust geven!

één maand geleden

Hoi mama's, Ik las vaak mee omdat ik veel herkenning terug vond, maar was dit draadje eigenlijk een beetje vergeten. Hier ook nog geen nacht doorgeslapen, wel met betere periodes van maar 2 keer per nacht wakker worden. Wat verlang ik naar die periode. Nu al weken dramatisch soms wel 5 of 6 keer. Kijk ik net naar de Oei ik Groei app en het duurt nog 30 dagen deze sprong. Wou ik even over klagen 😂 Ik ben op.

één maand geleden

Reactie op killian

Hoi mama's, Ik las vaak mee omdat ik veel herkenning terug vond, maar was ...
Toevallig zat ik ook net in de oei ik groei app te kijken en dacht ook, oh dit duurt nog wel even. Heb het gevoel dat we uit de 8 maanden slaapregressie zijn gekomen en 2 goede nachten hebben gehad, om vervolgens sprong 7 in te gaan 🙃. Lekker klagen hier! We zitten allemaal in het zelfde schuitje. Mij helpt dat echt heel veel!

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Toevallig zat ik ook net in de oei ik groei app te kijken en dacht ook, oh ...
Ik zat net ook al te zoeken 🙈 volgens mij zitten wij ook heerlijk in sprong 7. Slapen in de avond en nacht gaat aardig shit. Ze ligt op dit moment maar weer veilig bij mama in de armen.

één maand geleden

Pfoeh ik kan me hier ook even weer aansluiten.. wat een helse nachten hebben wij weer. Als ik 2-3 uurtjes slaap per nacht mag ik blij zijn 😅 zo slecht als de nachten nu zijn heb ik ze nog niet met haar gehad.. Meer die dit ervaren tijdens sprong 7?

één maand geleden

Reactie op Sarah93

Pfoeh ik kan me hier ook even weer aansluiten.. wat een helse nachten hebbe ...
Jep wij zijn ook weer als vanouds. Ze vertikt het gewoon om weer te gaan slapen 🤷‍♀️ en krijst alles bij elkaar. Hopelijk gaat deze periode snel weer voorbij.