468 Reacties

één maand geleden

Reactie op Sarah93

Pfoeh ik kan me hier ook even weer aansluiten.. wat een helse nachten hebbe ...
Ja hier ook.. echt verschrikkelijk! Voelt beetje als de slaapregressie van 4mnd. Om de haverklap wakker, bij mama willen zijn, en valt of op mij weer in slaap of wij zijn een paar uur wakker. Ik las dat dit de piek van verlatingsangst kan zijn. Dus dat hoop ik dan maar want ik ben altijd bang, wanneer slapen slecht gaat, dat het voor altijd zo blijft. Maar het inslapen gebeurd nu ook altijd op mij terwijl hij zelfstandig kon slapen.

één maand geleden

Hier misschien toch een beetje hoop? Ik deelde vorige week dat ik deze week twee gesprekken heb voor een slaapcoach. Dramatische nachten achter de rug met iedere 1,5 uur wakker en niet meer in slaap kunnen komen. Zelfs het middagslaapje overslaan. Sinds 3 dagen gaat het ineens goed en komt hij maar 2 keer.🥹 durf het nooit goed hardop te zeggen. Hopelijk duurt het voor jullie ook niet te lang!! Ik zie ook dat we nu in sprong 7 zitten, maar ik hoop dat het mee gaat vallen.

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Hier misschien toch een beetje hoop? Ik deelde vorige week dat ik deze week ...
Heb je iets verandert? Vertel ons alles 🙈

één maand geleden

Oh ‘fijn’ om die herkenning te lezen bij sprong 7! Wij zitten nu net voorbij het donderwolkje, dus ik hoop dat we straks het ergste weer gehad hebben 🥹

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Hier misschien toch een beetje hoop? Ik deelde vorige week dat ik deze week ...
Wat fijn zeg!! Ik hoop zo dat het mag blijven doorzetten zo

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Hier misschien toch een beetje hoop? Ik deelde vorige week dat ik deze week ...
Ooh wat fijn! Hopelijk zet dit door! Je kon het iniedergeval goed gebruiken!

één maand geleden

@Ellen-88 en @Sarah93 wat balen dat het bij jullie nu ook weer slechter gaat! Hopelijk is het sprongetje weer snel voorbij!

één maand geleden

Reactie op Vlinder107

Heb je iets verandert? Vertel ons alles 🙈
Sorry, nee🥹 ik geloof ook echt dat je kindje het zelf moet kunnen en er klaar voor moet zijn. Dat ze het vertrouwen moeten hebben dat ze veilig zijn. Ik was echt op mijn dieptepunt. Het is echt 10 maanden drama geweest, nooit langer dan 4 uurtjes achter elkaar geslapen en dat was een uitzondering. Ik heb het al die tijd alleen gedaan en omdat mijn ex en ik uit elkaar gaan zei ik na de zoveelste terror nacht, ik ga een nachtje naar een hotel. Hij zal het toch een keer moeten leren dacht ik.. Ik moest ook echt even bijkomen want ik was bang mezelf te verliezen. Mijn ex was volgens mij de halve nacht wakker met hem haha. En toen ineens de volgende dag sliep hij van 20:00 tot 02:00 (flesje) en toen tot 06:00 (weer een beetje melk) en toen tot 08:00. Tussendoor nog ergens voor een speentje. Ik wist niet wat ik meemaakte.. Misschien is er een knopje om gegaan? Ik durf nog niet te hard te hopen natuurlijk. Maar voor nu blij met de stappen die hij maakt🥹 Ik heb hem trouwens nooit laten huilen. Misschien heeft hij ergens het vertrouwen gekregen dat als hij me wel nodig heeft dat er dan altijd iemand komt?

één maand geleden

Gister laat ineens diarree en vannacht koorts. Ik denk tandjes? Als van ouds gewoon weer zo’n 10 keer wakker hoor😅. Maar moet zeggen dat wanneer je een goed nachtje hebt gehad je het toch weer even een stuk beter aan kan. Hopelijk snel weer betere nachtjes voor iedereen!

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Gister laat ineens diarree en vannacht koorts. Ik denk tandjes? Als van oud ...
Ooh nee wat balen! Maar inderdaad, als je een nacht goed geslapen hebt dan kan je het inderdaad beter aan! Goed dat je lekker een nachtje naar een hotel bent gegaan. Soms moet je ook even aan jezelf denken en opladen. Ik denk er soms ook wel eens aan om een nachtje weg te gaan even bijslapen.

één maand geleden

Ach jeej.. je hebt iig een goede nacht te pakken! En wie weet nu hij het eenmaal doorheeft dat hij het vaker gaat doen 🤞🏻🤞🏻

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Ooh nee wat balen! Maar inderdaad, als je een nacht goed geslapen hebt dan ...
Ik ook maar ik kan het gewoon niet 🫢

één maand geleden

Ik kon het ook nooit, 10 maanden alles alleen gedaan. Vond het zelfs al moeilijk om mijn moeder op te laten passen voor een uurtje of zo. Maar als je echt niet meer kan dan heeft je kindje ook niks aan een mama die zo moe is. Heel eerlijk? Als je er doorheen zit zou ik het wel aanraden. Gewoon heel eventjes tot jezelf komen, weer even opladen. Als deze stap te groot is neem dan af en toe even een momentje echt voor jezelf. We verdienen het!

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Ik kon het ook nooit, 10 maanden alles alleen gedaan. Vond het zelfs al moe ...
Ja heel herkenbaar wat je zegt..ik had paniekaanvallen als zelfs m’n moeder even met hem ging wandelen.. en dan zeggen ze zorg voor oppas en ga lekker even bijslapen 🙄. Inmiddels gaat dat gelukkig wel hoor maar een nacht vind ik gewoon nog te spannend helaas. Maar moet zeggen dat ik hier nu ook wel weer op m’n laatste adem aan het lopen ben.. vaak als dat zo is dan gaat het daarna weer even beter haha dus heb hoop 🤞🏻 maar groot gelijk hoor dat je het hebt gedaan !!

één maand geleden

Reactie op lisajacobs

Ja heel herkenbaar wat je zegt..ik had paniekaanvallen als zelfs m’n moeder ...
Ik vind een nacht ook nog te spannend. Ik heb nu met mijn man afgesproken dat hij in het weekend een halve dag iets met haar gaat doen, zodat ik een halve dag echt even voor mezelf heb en kan bijslapen of even iets anders kan doen. Hopelijk geeft dat ook iets aan rust.

één maand geleden

Reactie op lisajacobs

Ja heel herkenbaar wat je zegt..ik had paniekaanvallen als zelfs m’n moeder ...
Puur uit nieuwsgierigheid. Waar komt de paniek vandaag als je moeder gaat wandelen? Weet je dat?

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Puur uit nieuwsgierigheid. Waar komt de paniek vandaag als je moeder gaat w ...
Vandaag moet vandaan zijn.

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Ik vind een nacht ook nog te spannend. Ik heb nu met mijn man afgesproken d ...
Ja snap ik , goed idee 👍🏻

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Puur uit nieuwsgierigheid. Waar komt de paniek vandaag als je moeder gaat w ...
Angst dat hem iets overkomt. En waar dat vandaag komt.. wrs combinatie van persoonlijkheid hormonen en ervaringen/ gebeurtenissen bij familie en vrienden. Gaat nu gelukkig een stuk beter maar vind een nachtje nog te spannend.. 😌

één maand geleden

Hier ging het 2 nachten goed en nu is het weer drama. Hele avond al bezig om hem te laten slapen. Denk echt sprongetje, hij kan ineens zoveel dingetjes weer. Hele dag brabbelen en schreeuwen 😂