468 Reacties

één maand geleden

Hier is sprong 7 gisteren begonnen en wat heb ik dat gemerkt vannacht 😴. Tussen 20u en 24u is ze elk half uur wakker geworden. Tussen 24u en 4u elk uur. En vanaf 4u weer elk half uur 😱😴.

één maand geleden

Reactie op EmilyClerens

Hier is sprong 7 gisteren begonnen en wat heb ik dat gemerkt vannacht 😴. T ...
Aaai niet fijn!! Hopelijk gaat het komende nacht beter!

één maand geleden

Hebben jullie ook meer moeite met de slaapjes overdag??🥹

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Hebben jullie ook meer moeite met de slaapjes overdag??🥹
Hier gaat het nu net weer wat beter. Ze heeft echt een tijd gehad dat ze niks wilde. Niet overdag en niet savonds. Maar sinds 1,5 week gaat het ineens weer beter. Wel is ze 's nachts nog veel wakker.

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Hebben jullie ook meer moeite met de slaapjes overdag??🥹
In slaap vallen niet maar hij wordt al wel weer twee weken ofzo vaak wakker tijdens het dutje.. en nog maar 1 dutje, tweede dutje wil die nu al 3 weken niet meer doen.. dus ja in die zin wel haha 😆

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Hebben jullie ook meer moeite met de slaapjes overdag??🥹
Toevallig vandaag wel. 2x maar 50 minuten geslapen. Om half 7 naar bed, maar een uur later weer wakker. We gaan kijken wanneer we hem weer in slaap krijgen 😅

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Hebben jullie ook meer moeite met de slaapjes overdag??🥹
Ja hier verschilt het ook per dag.. soms een uurtje in de ochtend en dan smiddags een half uurtje. Of s'ochtends niet en smiddags 2 uren..

één maand geleden

Ik ben dus niet de enige waar soms een slaapje al wordt overgeslagen.. Is dat niet al wat vroeg?? Of zou het iets met de sprong te maken kunnen hebben.. Ik wens ons allemaal in ieder geval meer slaap😅

één maand geleden

Ik wil hier even een succesje delen en iedereen een hart onder de riem steken. Sinsd de 8 maanden slaapregressie gingen de nachtem hier steeds slechter met als dieptepunt iedere 1,5 uur een nachtvoeding... Ik vroeg me echt af wat ik verkeerd deed. Toch blijven doorgaan en sinds een week of 2 is hij uit zichzelf weer begonnen met afbouwen van de nachtvoedingen. Met als hoogtepunt dat hij vannacht pas om 2:15 voor zijn eerste voeding kwam😀. Dus voor iedereen die hier nog volop in die horror periode zit, hou vol, je doet niets verkeerd, je geeft je kindje wat hij/zij nodig heeft. En laat niemand je iets anders vertellen! En mocht je het nog niet gelezen hebben, het boek zachte nachten heeft me er echt doorheen gesleept.

één maand geleden

Reactie op eline199

Ik wil hier even een succesje delen en iedereen een hart onder de riem stek ...
Sliep hij hiervoor ook met nachtvoedingen? Wat super fijn voor jullie!!

één maand geleden

Reactie op Es0492

Sliep hij hiervoor ook met nachtvoedingen? Wat super fijn voor jullie!!
Ja hij heeft in zijn 10,5 maand lange leven nog nooit een nacht doorgeslapen. Maar sinds 6 maanden was dat vaak beperkt tot 1 a 2 voedingen. Dat vond ik zelf nog te overzien. Dus ik hoop dat we daar weer naar terug gaan in ieder geval.

één maand geleden

Reactie op eline199

Ik wil hier even een succesje delen en iedereen een hart onder de riem stek ...
Wat super fijn voor jullie! Hopelijk zet het door 🤞🏻 ik ben ook fan van het boek, echt een must read voor alle ouders vind ik. Er worden zoveel onwaarheden verteld door slaap coaches en we worden zo onzeker gemaakt. Ik volgde de schrijfsters al op Instagram en had daar al veel van ze geleerd maar het boek is wel echt een voltreffer.. Hier overigens nog steeds aan het wachten totdat hij zelf gaat minderen 🫢 bijna 11 maandjes 🥰

één maand geleden

Reactie op eline199

Ja hij heeft in zijn 10,5 maand lange leven nog nooit een nacht doorgeslape ...
Wat heerlijk zeg!!! Houd ons op de hoogte hoe het de komende dagen gaat!

één maand geleden

Reactie op eline199

Ik wil hier even een succesje delen en iedereen een hart onder de riem stek ...
Aah wat fijn voor jullie! Hier ook fan van het boek. Bij ons zit er zijn groot verschil tussen de nachten. We hebben soms een nacht waarin ze ineens nog maar één keer wakker is en we hebben nachten waarin ze elke 1,5 uur wakker is. Vannacht hadden we dus weer zo'n drama nacht. Ze valt nu net weer in mijn armen inslaap, alleen ik moet er over 5 minuten uit😭. Het is gewoon een werkdag.

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Aah wat fijn voor jullie! Hier ook fan van het boek. Bij ons zit er zijn ...
Toevallig zei ik net nog dat het echt Russische roulette is hier. De ene keer kan ik hem zo wegleggen en gaat hij slapen. De andere keer is het drama en wil hij helemaal niet.🥹

één maand geleden

Zo hier hebben we weer het probleem van niet inslaap kunnen vallen. We hebben eerst een nacht gehad waarin ze van 2 tot 4 wakker was en nu gisteravond is ze pas om 23.00 uur inslaap gevallen. Uiteraard ook elke 2 a 3 uur weer wakker.

één maand geleden

Hi, eventjes geleden dat ik in deze groep heb meegebabbeld. Niet gereageerd maar wel altijd mee geleden. Mega trots op jullie 🥺 Hier gaan de nachten nog altijd niet ‘goed’. We zitten nu wel in een veel moeilijkere periode. Elke halfuur, uur wakker worden. Zelfstandig in slaap vallen gaat niet meer dus ze heeft al paar weken terug de borst elke keer nodig voor het slapen gaan. En dan heb je nog eens dat ze ‘s nachts een wakkertijd van twee uur of soms langer aanhoudt als ze wakker wordt. 😢

één maand geleden

Reactie op Chamss

Hi, eventjes geleden dat ik in deze groep heb meegebabbeld. Niet gereageerd ...
Oei wat zwaar! Ik was al een tijdje heel benieuwd hoe het met jullie ging en omdat je niet meer mee kletste dacht ik en hoopte ik voor jullie dat het beter ging. Hier valt onze dame ook moeilijk zelf inslaap. Heel soms lukt het bij der eerste dutje, maar verder is het echt aan de borst inslaap vallen. Heb je het boek zachte nachten al gelezen? Dat heeft mij echt mentaal heel erg geholpen.

één maand geleden

Reactie op Chamss

Hi, eventjes geleden dat ik in deze groep heb meegebabbeld. Niet gereageerd ...
Oh nee wat heftig 🥺. Hier niet zo erg als bij jullie maar gewoon steady altijd slecht 😆.. Hoeveel dutjes doet ze overdag? Is ze toe aan een dutje minder misschien?

één maand geleden

Pfff 04:00 nu... Hier is het weer feest hoor. Ben al een uur bezig met voeden en neerleggen, maar meneer blijft wakker worden als ik hem dus weg leg.