469 Reacties

één maand geleden

Hier was het gisteren weer 23.00 uur toen ze eindelijk sliep. Om 02.30 en om 05.30 uur wakker. Om 06.20 ging de wekker alweer. Ik heb zo'n behoefte aan een keer een langere nacht... 🥱

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Hier was het gisteren weer 23.00 uur toen ze eindelijk sliep. Om 02.30 en o ...
Slopend he... Ik loop ook echt op mijn laatste batterij. Helaas heb ik nog steeds heel veel last van mijn bekken en doordat de nachten zo ontiegelijk slecht zijn kom ik niet tot herstel toe. Ben nu weer op een punt dat ik amper de trap op kan lopen terwijl het juist een tijd de goede kant op leek te gaan. Meer die hier 10 maanden pp nog zoveel last van hebben?

één maand geleden

Reactie op killian

Slopend he... Ik loop ook echt op mijn laatste batterij. Helaas heb ik nog ...
Ja het is niet gek dat je lichaam niet hersteld met zo weinig slaap. Slaap te kort is gewoon echt slopend en alles in je lichaam wat energie kost staat onhold. Ik heb geen last van mijn bekken, maar wel last van mijn rug. Ik ben al bij de fysio geweest en ondertussen bij de osteopaat, maar ook dit lijkt nog niet te helpen. Ik ga ervan uit dat het slaap te kort hier ook een rol in heeft.

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Ja het is niet gek dat je lichaam niet hersteld met zo weinig slaap. Slaap ...
Ja dat is de belangrijkste factor. En nu de grootste die mist 😅 Ik ben hier met de oudste ook doorheen gegaan en toen zij wat beter ging slapen kwam ik ook beter tot herstel. Het komt goed! Hoeveel behandelingen heb je al gehad bij de osteopaat? Ik ben toevallig vorige week voor het eerst geweest en sinds dien zijn de klachten nog meer toegenomen 🥴 maar lees overal dat dat in het begin normaal is ..

één maand geleden

Hier ook nog steeds heup klachten en onder rug! Al hoewel het wel een stuk beter ga nu ik weer aan het sporten ben en de spieren weer sterker zijn. Maar kan me voorstellen dat dat niet haalbaar is als je amper de trap op komt 😢

één maand geleden

Reactie op lisajacobs

Hier ook nog steeds heup klachten en onder rug! Al hoewel het wel een stuk ...
Fijn dat het sporten helpt. Heb je een aangepast schema oid? Ik was wel weer aan het sporten maar we hebben nu mijn behandelplan aangepast omdat het gewoon niet voldoende werkt. Nu weer vanaf de basis beginnen met hele lichte oefeningen...

één maand geleden

Reactie op killian

Fijn dat het sporten helpt. Heb je een aangepast schema oid? Ik was wel wee ...
Ze hebben hier bij de fysio ook sport apparaten dus daar kan ik onder begeleiding sporten. Eerst rustig begonnen en inmiddels weer volle bak spieropbouw programma.. Geef je nog borstvoeding? Dat maakt alles helaas ook weker. Is jou plan ook wel echt gericht op het versterken van de spieren? Dat helpt bij mij goed

één maand geleden

Reactie op lisajacobs

Ze hebben hier bij de fysio ook sport apparaten dus daar kan ik onder begel ...
Heerlijk zeg dat je dat weer kan! Scheelt zoveel als je gewoon weer wat vrijer kan bewegen. Ik geef inderdaad nog wel borstvoeding, maar ben wel al deels aan het afbouwen en hij krijgt nu nog 2 tot 3 keer overdag en snachts dan nog. Heeft inderdaad met hormonen te maken helaas, maar ik vind het ook wel een dingetje hoor om helemaal te stoppen. Het is ook ons laatste kindje, dus het idee van hierna nooit meer een baby aan de borst maakt het lastig🙈 Ik trainde met de Milon Cirkel, opzich een veilige manier van trainen maar ik herstel er niet van. Ik ga nu gericht op core stability trainen en dat dan opbouwen.

één maand geleden

Reactie op killian

Heerlijk zeg dat je dat weer kan! Scheelt zoveel als je gewoon weer wat vr ...
Ja lastig hè! Ik moet ook nog niet denken aan stoppen. Het is zo’n intiem momentje en zoiets moois ❤️ maar het is ook niet vanzelfsprekend en vraagt soms veel van je als moeder 🥲 hopelijk gaat het snel beter!

25 dagen geleden

Pff.. met de hele familie in een centerparcs huisje en nu is ze echt om de 10 minuten krijsend wakker☹️ weten gewoon niet wat er is…

25 dagen geleden

Reactie op Laolivia

Pff.. met de hele familie in een centerparcs huisje en nu is ze echt om de ...
Heeft ze het misschien te koud/warm?

25 dagen geleden

Reactie op onet

Heeft ze het misschien te koud/warm?
We hebben echt alles geprobeerd vannacht, fles Gegeven, getempratuurd, dikkere slaapzak, zetpil, spul op haar tandjes.. ze uiteindelijk pas om 5:00 in slaap gevallen…

25 dagen geleden

Reactie op Anoniememama!

Wat heerlijk zeg!!! Houd ons op de hoogte hoe het de komende dagen gaat!
Helaas, het was een eenmalige goede nacht. Sindsdien weer iedere nacht elke 2-3 uur wakker☹️. Hij is zich ook hard aan het ontwikkelen, veel aan het kruipen en optrekken. Dus ik wijt het daar maar aan en geef me eraan over....

25 dagen geleden

Reactie op eline199

Helaas, het was een eenmalige goede nacht. Sindsdien weer iedere nacht elke ...
Helaas🥲 met die grote ontwikkeling sliep hij hier ook dramatisch.. Daarna wordt het echt weer wat beter!

25 dagen geleden

Reactie op Laolivia

Pff.. met de hele familie in een centerparcs huisje en nu is ze echt om de ...
Mischien wennen aan de nieuwe omgeving?

25 dagen geleden

Reactie op eline199

Helaas, het was een eenmalige goede nacht. Sindsdien weer iedere nacht elke ...
Ooneeee wat jammer! Hier was het ook 1 nacht goed (donderdag op vrijdag maar 1x wakker), maar gisteren was het weer drama elke 1,5 uur wakker 😭🥱. Hopelijk gaat het vannacht weer wat beter. Ik vind het met dit weer ook echt moeilijk wat ik haar snachts moet aantrekken.

25 dagen geleden

Hier hebben we er af en toe een goede nacht tussen zitten! Hij heeft een record van 19.15 tot 05.15, echt super goed. We zijn vandaag verhuist en hij gaat zo voor het eerst op zijn eigen kamer slapen in het ledikant. Ben zo benieuwd hoe de nacht gaat 🤞🏼

25 dagen geleden

Reactie op Livelli

Hier hebben we er af en toe een goede nacht tussen zitten! Hij heeft een re ...
Waauw wat een mooie nacht van 19.15 tot 05.15. Daarna nog wel geslapen, of wat het toen wel ochtend? Oeeeh spannend! Ben ook heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken. Hopelijk hebben jullie een goede eerste nacht in jullie nieuwe huis!

25 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Ooneeee wat jammer! Hier was het ook 1 nacht goed (donderdag op vrijdag m ...
Ik ook! Paar nachten geleden dacht ik misschien heeft hij het koud dus slaapzak tog 2 aangedaan maar toen was hij super klam dus nu maar weer tog 0,5 en dan wel shirtje lange mouwen eronder

24 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Waauw wat een mooie nacht van 19.15 tot 05.15. Daarna nog wel geslapen, of ...
Ja echt super!! Daarna nog geslapen tot 07.15 dus echt top! Ben heeel benieuwd, tot nu toe 2x geweest, ligt nu weer heerlijk te slapen.