470 Reacties

24 dagen geleden

Nou het ging best goed! Heeft daarna tot half 4 geslapen in zijn eigen bed, toen voeding bij mij en zijn we samen in slaap gevallen tot half 7, toen was meneer wakker!

24 dagen geleden

Reactie op Livelli

Nou het ging best goed! Heeft daarna tot half 4 geslapen in zijn eigen bed, ...
Wat fijn!! Hopelijk blijft dat zo!

24 dagen geleden

Even vragen of iemand dit herkent.. Mijn zoontje gaat als hij wakker is direct staan en gaat dan huilen. Heb het idee dat hij door dat staan meer wakker wordt. Hij heeft mijn hulp dan weer nodig om in slaap te komen. Hoe doen jullie dat? Weet niet goed of het vanzelf over zal gaan als hij ooit beter gaat slapen of dat ik hem misschien moet helpen dat hij leert dat hij zelf weer kan gaan liggen.

23 dagen geleden

Reactie op Anoniememama!

Even vragen of iemand dit herkent.. Mijn zoontje gaat als hij wakker is dir ...
Als hij een slaapzak draagt kan je proberen het voeteneinde in te stoppen dat hij minder gauw kan staan? Hielp hier overigens niet

23 dagen geleden

Pfoeh, wij hadden weer een pittige nacht. Elke uur wakker... uiteindelijk maar bij ons inbed genomen, dat ging gelukkig wat beter.

23 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Pfoeh, wij hadden weer een pittige nacht. Elke uur wakker... uiteindelijk m ...
Blegh, hier gaat het laatste week prima. 2 keer wakker meestal. Maar wel altijd in ons bed. Opzich prima, behalve dat we lichter slapen en mn rug meer pijn doet. Maar hij slaapt tenminste 🤣

23 dagen geleden

Reactie op evelien1997

Blegh, hier gaat het laatste week prima. 2 keer wakker meestal. Maar wel al ...
Jaa daar heb ik dus ook echt last van als ze bij ons ligt. Mijn rug doet dan zeer en ik slaap veel lichter. Ik heb een dikkere slaapzak voor haar besteld, hopelijk komt die snel binnen!

23 dagen geleden

Hier ook een pittig nachtje, elke twee uren beetje zeurderig huilen.. zelfs bij ons in bed werd het niet beter

22 dagen geleden

Wat een drama nacht hier.... zelfs bij ons in bed was niet goed. Ze was weer elk uur wakker. Ik hoop toch dat dit snel weer voorbij is want werken is op deze manier ook best zwaar.

22 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Wat een drama nacht hier.... zelfs bij ons in bed was niet goed. Ze was wee ...
Oh dit is zo zwaar he. Hier ook weer een weekje drama nachten. Ondanks dat ik rond 20u ben gaan slapen geraak ik nog niet aan 4u slaap. Dat zal weer een zware werkdag worden

22 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Wat een drama nacht hier.... zelfs bij ons in bed was niet goed. Ze was wee ...
Hier ook al weer weken drama. Elke nacht zeurend wakker worden en weer aan de borst 😫 we gaan binnenkort proberen minder de borst te geven en in slaap te wandelen oid maar ik ben al zo moe dat ik niet weet hoe ik dat vol moet gaan houden. En niet wetende of het ook gaat helpen 😓

22 dagen geleden

Ohhhh net echt goed gesprek gehad bij het CB over het slapen van ons zoontje. De arts zei dat hij slaap trainen niet aanraad omdat kindjes gewoon nog niet in staat zijn te snappen wat er gebeurd. En dat ze vaak zien dat het vanzelf beter gaat na 14-16 maanden. Dus hou vol dames we zijn over de helft 💪🏻💪🏻

22 dagen geleden

Hier een positief berichtje over afgelopen nacht. Hij heeft aan 1 stuk door geslapen van half 8 tot 6 uur! Ik ben om kwart voor 5 wakker geworden en heb toch maar even gecheckt..

22 dagen geleden

Reactie op Livelli

Hier een positief berichtje over afgelopen nacht. Hij heeft aan 1 stuk door ...
Hier ook ineens... en ineens z'n voeding van 1/2 uur niet gedronken voor het eerst in z'n leventje.

22 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Ohhhh net echt goed gesprek gehad bij het CB over het slapen van ons zoontj ...
Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad bij het CB! Dat geeft hoop! Laten we inderdaad er maar op vertrouwen dat het beter gaat worden!

22 dagen geleden

Reactie op Livelli

Hier een positief berichtje over afgelopen nacht. Hij heeft aan 1 stuk door ...
Wat heerlijk!! Ik zou dat denk ik ook hebben als ze ineens gaat doorslapen. Ben ik zelf wakker om te gaan checken of alles wel goed gaat haha 😂.

22 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Wat heerlijk!! Ik zou dat denk ik ook hebben als ze ineens gaat doorslapen. ...
Hahah ja precies dat 😂 je zit zelf nog in het ritme van niet slapen en wakker worden om de zoveel tijd haha

21 dagen geleden

Nog meer kindjes die 's nachts een klein flesje krijgen? Hij eet overdag genoeg vaste voeding maar elke nacht wil die echt nog wat drinken. Is ook niet tot bedaren te brengen tot die wat krijgt

21 dagen geleden

Reactie op Mammieofboy

Nog meer kindjes die 's nachts een klein flesje krijgen? Hij eet overdag ge ...
Ja hier ook. Elke nacht… 11 maanden nu.

21 dagen geleden

Reactie op Mammieofboy

Nog meer kindjes die 's nachts een klein flesje krijgen? Hij eet overdag ge ...
Onze dame krijgt elke nacht nog meerdere nachtvoedingen, ik geef wel borstvoeding.