470 Reacties

20 dagen geleden

Eindelijk weer een redelijke nacht gehad. Haar dikkere slaapzak was binnen, dus daar heeft ze vannacht in gelegen en ze was maar 2x wakker! Zelf ben ik wel echt nog super moe. Hopelijk gaat komende nacht ook weer beter.

20 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Eindelijk weer een redelijke nacht gehad. Haar dikkere slaapzak was binnen ...
Heel fijn!! 馃グ hier ook geprobeerd maar toen werd hij helemaal klam wakker.. en gister met dutje ook gedaan maar helaas geen effect. Hopelijk is dit voor jullie (voor nu) de oplossing 馃挭馃徎

20 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Heel fijn!! 馃グ hier ook geprobeerd maar toen werd hij helemaal klam wakker. ...
Ik hoop het echt heel erg, maar ik hou er rekening mee dat het eenmalig was haha.

19 dagen geleden

Nou het was eenmalig, vannacht weer veel wakker geweest. Ik heb ook echt het gevoel dat ze slechter slaapt als ze overdag niet bij mij is geweest (op mijn werkdagen). Meer die dat ervaren?

19 dagen geleden

Wij gaan een sterrenlicht projector proberen. Meer ouders die dit hebben?

19 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Nou het was eenmalig, vannacht weer veel wakker geweest. Ik heb ook echt he ...
Oh neee 馃槪 t klinkt heel aannemelijk wat je zegt.. ze halen de nabijheid dan 鈥榮 nachts in.. hier is het gewoon al weken enorm slecht en merk niet echt verschil in dagen of kleding of wat dan ook.

19 dagen geleden

Reactie op Mammieofboy

Wij gaan een sterrenlicht projector proberen. Meer ouders die dit hebben?
Nee wel over getwijfeld maar aangezien hij nog zooo veel nabijheid nodig heeft denk ik niet dat het voor ons op dit moment zou werken. Maar als je kindje niet meer zoveel nabijheid nodig heeft zou dit misschien wel net het verschil kunnen maken 馃槉

18 dagen geleden

Reactie op Mammieofboy

Nog meer kindjes die 's nachts een klein flesje krijgen? Hij eet overdag ge ...
Nog nooit een nachtvoeding gemist hier hoor馃槄

18 dagen geleden

Reactie op Mammieofboy

Wij gaan een sterrenlicht projector proberen. Meer ouders die dit hebben?
Laatst waren deze bij de action. Mijn zoontje wordt er alleen maar actief van馃ゲ

18 dagen geleden

Reactie op Anoniememama!

Laatst waren deze bij de action. Mijn zoontje wordt er alleen maar actief v ...
Ja hier werkt het ook indd niet, alleen maar "leuk" en spelen haha.

16 dagen geleden

Wat een rot nacht weer zeg. Ik ben er denk ik wel 7x uit geweest. Ik ben na de 3e keer gestopt met tellen. Ik ben echt zo moe en moet straks weer werken 馃ケ馃槾. Ik snap echt niet wat er nu ineens weer was. Het zou zo fijn zijn als ze naar 1 of 2x per nacht ging. Dat vind ik niet eens erg, maar dit is wel pittig.

16 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Wat een rot nacht weer zeg. Ik ben er denk ik wel 7x uit geweest. Ik ben na ...
Hier ook 馃槪 letterlijk 1 goede nacht gehad. Ik ben echt KAPOT. Hij heeft nu ook hele scherpe boventanden en m鈥檔 tepels zijn helemaal kapot dus drinken de hele nacht is ook nog eens niet te doen 馃槴

16 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Hier ook 馃槪 letterlijk 1 goede nacht gehad. Ik ben echt KAPOT. Hij heeft nu ...
Ooh wat naar!! Hier zijn er gelukkig nog geen boventandjes, zit er ook echt tegenop dat die komen. Ze heeft namelijk met die scherpe ondertandjes al 2x mijn tepel kapot gebeten...

16 dagen geleden

Hier ook een terror nacht.... ging 2 nachten super goed en vanacht drama.. steeds huilerig wakker worden en maar willen drinken.

16 dagen geleden

Reactie op Livelli

Hier ook een terror nacht.... ging 2 nachten super goed en vanacht drama.. ...
Aah heftig he die nachten! Ik zit ook echt voor me uit te staren op mijn werk, ben zooo moe.

16 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Ooh wat naar!! Hier zijn er gelukkig nog geen boventandjes, zit er ook echt ...
Ja ik had het met de ondertanden ook maar dat ging wel na een tijdje weg dus hoop dat dit ook van korte duur is. Het lastige is dat het zo slecht heelt omdat er een paar keer (of een paar keer vaker 馃槄) weer aan gezogen wordt 馃

16 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Aah heftig he die nachten! Ik zit ook echt voor me uit te staren op mijn we ...
Jaa pittig zeg.. maar een bakje koffie extra vandaag voor jou! Hoe gaan de rest van de nachten over het algemeen? Zie je al verbetering?

16 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Ja ik had het met de ondertanden ook maar dat ging wel na een tijdje weg du ...
Ja dat precies! Aanleggen was echt niet chill. Kolven ging beter, dus ik deed overdag kolven aan die kant. 'S nachts wel gewoon aanleggen, maar dat was niet heel fijn. Hopelijk is het inderdaad snel over. Ik hoop hier dat die boventandjes nog even niet komen.

16 dagen geleden

Reactie op Livelli

Jaa pittig zeg.. maar een bakje koffie extra vandaag voor jou! Hoe gaan de ...
Mwa niet echt, soms heeft ze er een goede nacht tussen (lees 1 a 2 keer wakker) soms normale nachten 3x wakker en soms drama nachten zoals vannacht.

16 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Mwa niet echt, soms heeft ze er een goede nacht tussen (lees 1 a 2 keer wak ...
Heel stom maar je raakt er ook gewend aan of niet? Heb ik tenminste wel.. soms ben ik wel wat erger vermoeid dan de andere keer. Heb je al eens iets geprobeerd qua slaaptrainen?