470 Reacties

13 dagen geleden

Hier vannacht weer elke 2 uur wakker... Ik ga haar vanaf komende nacht sneller bij ons in bed nemen. Ik heb me voorgenomen om haar nog 1x terug te leggen en daarna bij ons te nemen. Ik probeer haar nu gewoon te vaak weer in haar bedje te leggen, tegen beter weten in. Alleen ikzelf slaap beter als zij in haar eigen bedje ligt. Nu is ze zoveel wakker dat, dat ook niet handig is en opbreekt. Vannacht lag ze vanaf 05.15 bij ons en ze sliep meteen weer. Ze vindt dat toch gewoon nog steeds het fijnste.

13 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Hier vannacht weer elke 2 uur wakker... Ik ga haar vanaf komende nacht snel ...
Pff ook weer zo zwaar. Dan maar tussen jullie in inderdaad. Hier is hij van half 12 tot 3 uur wakker geweest. 🙃

13 dagen geleden

Reactie op evelien1997

Pff ook weer zo zwaar. Dan maar tussen jullie in inderdaad. Hier is hij van ...
Ohnee wat pittig en lang ook! Dat breekt ook onwijs op!

13 dagen geleden

Reactie op evelien1997

Pff ook weer zo zwaar. Dan maar tussen jullie in inderdaad. Hier is hij van ...
Hebben jullie al geprobeerd wat te spelen met de dutjes overdag om te kijken wat dat voor de nacht doet? Of dutjes overdag ook drama? Echt hele pittig hoor!! Hoop dat het snel beter gaat voor jullie

13 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Hebben jullie al geprobeerd wat te spelen met de dutjes overdag om te kijke ...
Jaa, hebben zelfs heel strak op gelet, maar lijkt geen effect te hebben. De dutjes overdag gaan prima, maar moeten wel 2-3-4 schema aanhouden en in slaap wiegen…

13 dagen geleden

Merken jullie ook dat jullie kindje temperamentvol is? En sneller qua ontwikkeling? Schijnt toch ook wel invloed te hebben op het slapen.

13 dagen geleden

Reactie op Es0492

Merken jullie ook dat jullie kindje temperamentvol is? En sneller qua ontwi ...
Hier wel! Mijn zoontje staat al los en wil zelf lopen🙃 veel te verwerken in de nacht denk ik maar

13 dagen geleden

Reactie op evelien1997

Jaa, hebben zelfs heel strak op gelet, maar lijkt geen effect te hebben. De ...
Ook minder slaap overdag geprobeerd? 😌 sorry will me nergens mee bemoeien hoor alleen maar helpen ☺️ en ik weet hoe vervelend het is als andere ermee bemoeien en al die tips van iedereen 🫢 hier werkt ook niks helaas.. wordt heel veel wakker ‘s nachts alleen slaapt wel weer snel in gelukkig

13 dagen geleden

Reactie op Es0492

Merken jullie ook dat jullie kindje temperamentvol is? En sneller qua ontwi ...
Ja hier ook! Gister al eerste stapjes los gezet 🥰 en heel erg gefrustreerd als hem nog iets niet lukt.. wel temperamentvol maar gelukkig over het algemeen ook wel heel goed te troosten

13 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Ook minder slaap overdag geprobeerd? 😌 sorry will me nergens mee bemoeien ...
Jaa ook. Alleen we merken dat hij echt heel chagrijnig wordt als je hem wakker maakt uit z’n slaapje. Hij komt nu rond de 3 uur per dag slaap uit zichzelf. Hij is 10,5 maand.

13 dagen geleden

Oh btw m’n ouders zegen dat ik ook heel slecht sliep totdat ik liep dus ergens heb ik hoop dat dat bij hem ook gaat zijn. Maar wil eigenlijk nergens meer op hopen. Heb al zo vaak gedacht na deze regressie of na zoveel maanden…

13 dagen geleden

Reactie op evelien1997

Jaa ook. Alleen we merken dat hij echt heel chagrijnig wordt als je hem wak ...
Ooh ja lastig hè.. je wordt ook helemaal gek van alles proberen maar ook gek van de situatie hoe die nu is.. dus ga je maar weer proberen 😅 heel frustrerend

13 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Oh btw m’n ouders zegen dat ik ook heel slecht sliep totdat ik liep dus erg ...
Dit hoop ik hier ook Haha. Hij loopt echt al heel lang langs meubels en begint nu met loslaten af en toe. Hopelijk snel wat stapjes

13 dagen geleden

Reactie op Anoniememama!

Hier wel! Mijn zoontje staat al los en wil zelf lopen🙃 veel te verwerken i ...
Ja echt hoor! Zo is het natuurlijk ook wel! Ergens vrij logisch 🥰

13 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Ja hier ook! Gister al eerste stapjes los gezet 🥰 en heel erg gefrustreerd ...
Aaah zie je we zitten den denk ik toch allemaal in het zelfde schuitje. Hier zoontje ook wil alles al snel onder de knie hebben en een erg sterke eigen wil.

13 dagen geleden

Reactie op Es0492

Merken jullie ook dat jullie kindje temperamentvol is? En sneller qua ontwi ...
Hier zeker. Hij zit eigenlijk vanaf 4 maanden niet stil. Kruipt, loopt langs meubels en zit nooit op z’n billen, alleen bij een fruitzakje. En inderdaad temperamentvol 🫣

13 dagen geleden

Is er hier iemand die de krab projector heeft en Zazu en mij kan vertellen of die bij de huil functie niet aan springt? Moet de muziek dan ook aanstaan of

13 dagen geleden

Reactie op Es0492

Merken jullie ook dat jullie kindje temperamentvol is? En sneller qua ontwi ...
Ons zoontje is zeker temperamentvol. Hij laat al van heel kleins af aan duidelijk weten wat hij ergens van vind, en vooral als hij het er niet mee eens is dan is dat niet te missen(mijn schoonmoeder heeft een keer 3 dagen suizende oren gehad na een dagje oppassen🙊). Hij kan ook heel gefrustreerd zijn als iets wat hij graag wil dus niet lukt. En verder is hij gewoon super geïnteresseerd in wat er om hem heen gebeurt, hij wil er niets van missen. Stilzitten is niet zijn ding. Toch vind ik hem motorisch gewoon gemiddeld, hij rolde heen en weer met 6 maanden, tijgeren met 8 maanden en kruipen vanaf 10 maanden. Sinds 3 weken is hij zich overal aan op aan het trekken en hij heeft voorzichtig al stapjes langs de bank en achter een schuivend krukje gezet.

13 dagen geleden

Reactie op eline199

Hier ben ik inmiddels ook gewend aan de nachten met 3 keer een korte nachtv ...
Het is bij 1 nacht gebleven, maar afgelopen nacht maar 2 keer wakker dus dat telt wat mij betreft nog wel als goed. Overdag slapen is hier alleen echt een raadsel. De ene dag alleen slaapjes van 20-30 min. En vandaag ineens van 10 tot 12 geslapen, maar s middags niet meer in bed te krijgen ...

13 dagen geleden

Reactie op Es0492

Merken jullie ook dat jullie kindje temperamentvol is? En sneller qua ontwi ...
Hier valt temperament wel mee, ze is over het algemeen echt heel makkelijk, ze vind alles wel goed. We kunnen haar overal mee naar toe nemen en ze kan heerlijk zelf zitten spelen. Of ze vroeg is in haar ontwikkeling weet ik eigenlijk niet. Ik heb me niet zo bezig gehouden met wanneer ze wat moeten kunnen eigenlijk🙈. Ze kruipt en zit zelfstandig vanaf dat ze 7,5 maand was en optrekken kwam daar vrij vlot achteraan. Ze kan wel wat stapjes langs tafels enzo zetten, maar doet dit weinig. Ze vindt het makkelijker om er heen te kruipen en zich dan weer op te trekken 😂. Ze staat wel sinds 2 weken ineens regelmatig los. Los daarvan is ze echt super beweegelijk en wil niks missen enze reageerd echt op alles. Ik heb wel soms het idee dat ze al meer wil dan ze kan. Mijn man schijnt als kind ook heel druk geweest te zijn, maar die sliep wel haha 😂. Agh ooit komt het goed. Ergens geniet ik ook wel weer van die nachtelijke momentjes samen. Alleen als dat 1 a 2 x in een nacht is zou dat voor mij ook prima zijn hahaha. 6 a 7x kroelen 's nachts is me toch net iets te veel .