461 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Oef 5uur is vroeg he.. hier is het ook al een paar dagen 5.15/5.30 😩
Ja😴😴 helemaal omdat hij nog maar twee dutjes doet. Anders blijven we in een vicieuze cirkel

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Hier van half 10 tot 12 klaarwakker en brabbelen. Van 12 tot 5 op mij gesla ...
Hier besloot meneer ook om om 5uur de dag te beginnen. Scheelt dat mijn wekker om 5.30 al stond, maar fijn is anders

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Oh nee wat heftig! Heb je een beetje kunnen bijslapen?
Mwah, even een half uurtje met de ogen dicht gelegen toen hij bij me sliep, maar niet echt geslapen. Gisteravond vroeg naar bed gegaan, uurtje geslapen en toen begon het feest weer. Tot 12 uur wakker en soms krijsen om ?? Gelukkig toen tot 5 uur geslapen en daarna nog een uurtje. Zie dat het bij jou ook een pittig begin was. Rest van de nacht wel lekker geslapen?

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Mwah, even een half uurtje met de ogen dicht gelegen toen hij bij me sliep, ...
Aah niet fijn, dat zijn niet heel veel uurtjes slaap die je hebt gehad. Ja de rest van de nacht ging oke. Ok 00.20 uur voor voeding en om 04.00 uur. Dat is eigenlijk wel normaal. Voor de rest gaat het echt heel moeizaam. Ook der dutjes overdag, net was het ook weer krijsen toen we alleen al in de buurt van haar bedje kwamen. Nu valt ze weer in mijn armen inslaap. Ze is wel heel moe, maar het lukt haar op dit moment gewoon niet om in der bedje inslaap te vallen.

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Ja😴😴 helemaal omdat hij nog maar twee dutjes doet. Anders blijven we in e ...
Ja dat is hier nu idd ook wel een beetje in de war. 2 dutjes trekt ze nu niet maar door 3 dutjes is bedtijd weer later en is alles ontregeld 🤡

2 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Ja dat is hier nu idd ook wel een beetje in de war. 2 dutjes trekt ze nu ni ...
Ja hier is dat hetzelfde. Hij sliep twee nachten bij mijn ouders. Een dag wel 3e dutje gedaan en toen was zijn bedtijd half 9. Dus echt twijfel of 6 uur naar bed en strijden of pas veel later, maar dat lijkt me ook niet goed.

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Ja hier is dat hetzelfde. Hij sliep twee nachten bij mijn ouders. Een dag w ...
Nee lastig hè! Ik heb vandaag voor het eerst gedaan dat ik haar om 7.30 een dutje heb laten doen van 10min.. waardoor ze vervolgens om 9.30 weer op bed kon. Heeft ze geslapen tot 10.15 en ga haar dan straks rond 13.15 weer naar bed doen en dan kan ze hopelijk vanavond gewoon normale tijd naar bed

2 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Nee lastig hè! Ik heb vandaag voor het eerst gedaan dat ik haar om 7.30 een ...
Ja zo’n overbruggings dutje doen we soms ook als we merken dat het echt chaos is. Hij heeft vanmiddag wel goed 2 uur en 20 minuten geslapen en werd om 14:45 wakker. We gaan kijken hoe de nacht gaat🥸

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Ja zo’n overbruggings dutje doen we soms ook als we merken dat het echt cha ...
Ohhh dat is netjes!! 😄 idd, duimen op een goede nacht 🤞

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Aah niet fijn, dat zijn niet heel veel uurtjes slaap die je hebt gehad. J ...
Pittig he. De nacht klinkt wel prima idd! Dat is bij ons normaal ook zo. Ons zoontje kan op het moment ook lastig in slaap vallen in zijn eigen bedje. In onze armen slaapt hij zomaar..

2 maanden geleden

Phoe heb even niet geschreven, maar hier is het overdag ook al weken drama. Ik ervaar zelf ook zoveel frustratie ervan momenteel. De hele dag dat gejengel en dan het gevecht bij elk slaapje. De nachten dat hij vaak wakker is. Het breekt me echt op. En dan ook dat ik heel veel alleen doe. Ik wil gewoon een beetje een schoon huis of een keertje in de ochtend een uurtje langer kunnen slapen. Ik vind het echt heftig.

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Pittig he. De nacht klinkt wel prima idd! Dat is bij ons normaal ook zo. O ...
Ja dat is hier ook, in mijn armen valt ze wel inslaap. Nu al meerdere keren gebeurd. Hopelijk is dit tijdelijk en gaat het snel weer beter. Elk dutje is op deze manier echt een gevecht.

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Phoe heb even niet geschreven, maar hier is het overdag ook al weken drama. ...
Aah pittig hoor en ik snap je frustratie heel goed. Het zou gewoon wel eens lekker zijn als ze een keer makkelijk zouden slapen. Het is gewoon pittig, nu al 8 maanden geen enkele nacht meer door kunnen slapen. Ooit gaan ze wel slapen.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja dat is hier ook, in mijn armen valt ze wel inslaap. Nu al meerdere kere ...
Ja hoop ook echt tijdelijk! Als ik het zo lees op het forum lijkt het tijdelijk te zijn. Daar gaan we dan maar voor! Op naar de betere nachten 🤩

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Ja hoop ook echt tijdelijk! Als ik het zo lees op het forum lijkt het tijde ...
Ja het lijkt ook echt weer op een slaapregressie ofzo, want het was in een keer zo heftig. Het ging namelijk best wel goed. Ze kon goed zelf inslaap vallen en nu ineens niet meer.

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem20232023

Phoe heb even niet geschreven, maar hier is het overdag ook al weken drama. ...
Ik snap je mama. You got this!

2 maanden geleden

Baby is hier al 3 uur lang KLAAR wakker. Af en aan huilen en brabbelen. Ik ben zo kapot

2 maanden geleden

Hier ook al bezig sinds 7 uur… klaar wakker en niet in slaap te krijgen. Ze is nu vrolijk aan het spelen in de grondbox maar ik ben gesloopt. Iemand tips?

2 maanden geleden

Reactie op LindaMichele

Hier ook al bezig sinds 7 uur… klaar wakker en niet in slaap te krijgen. Ze ...
Zo herkenbaar onze dame wilde vanavond ook niet slapen. Uiteindelijk heeft ze tot 22.00 uur in de grondbox gespeeld en is ze rond 22.30 uur eindelijk inslaap gevallen, wel aan de borst. Ze is nu alleen alweer wakker.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Zo herkenbaar onze dame wilde vanavond ook niet slapen. Uiteindelijk heeft ...
Wat heftig hè! Onze dochter is van 12 november en de jouwe? Toch misschien die slaapregressie?