470 Reacties

5 dagen geleden

Zo lang niet meer op deze app gezeten, maar ik zoek nu echt naar herkenning en ben blij dat hier een topic over is! Onze dochter sliep vrij snel al door snachts, met natuurlijk hier en daar wel een keer een wat mindere nacht. Maar nu ...... Ik hou mijn hart vast voor vanavond, want ben echt op 🥲 Ze word telkens wakker snachts en we krijgen haar gewoon niet meer in haar eigen bed. Zou het een sprong zijn? Een fase? Tandjes? Geen idee, ik word momenteel echt geleefd. Het duurt al 1.5 week, ze wordt over 3 weken 1, iemand die dit herkent? 🥲

5 dagen geleden

Reactie op Es0492

Hoe is het bij jullie gegaan? Lijkt hier wel beetje op een slaapregressie.
Hier hetzelfde... ging 1 nacht super goed en toen niet meer. Sinds zondag elke avond na een uurtje wakker en niet meer in zn eigen bed te krijgen.. snachts heel onrustig soms, en dan alleen aan de borst willen. Ik ben kapot.. Denk dat het hier ook meespeelt dat we denken dat er wat tanden aankomen. Maar goed, ik kijk heel erg uit naar weer wat betere nachten. M'n ouderschapsverlof is ook net afgelopen 😭

5 dagen geleden

Reactie op Livelli

Hier hetzelfde... ging 1 nacht super goed en toen niet meer. Sinds zondag e ...
Zou natuurlijk kunnen, ik las dat er met 12 maanden weer een slaapregressie aankomt. Onze dochter moet nog 11 maanden worden, maar we gaan toch wel richting die 12 maanden nu.

5 dagen geleden

Reactie op Vikingw

Zo lang niet meer op deze app gezeten, maar ik zoek nu echt naar herkenning ...
Aah niet fijn! Misschien de 12 maanden slaapregressie? En jullie zitten misschien net in sprong 8? Ik herken het niet echt, maar onze dochter heeft nog nooit doorgeslapen. Wij hebben het "geluk" dat we al 11 maanden iedere nacht meerdere keren eruit moeten. Ik geef nog borstvoeding, dus het meeste komt op mij neer. Het is echt super pittig als je 'snachts niet slaapt. Maar ik vind het ook wonderbaarlijk hoe ik eigenlijk nog functioneer met zo weinig slaap. Hopelijk slaapt je dochter snel weer! En anders lekker hier mee blijven kletsen. Het is zo fijn om te lezen dat er andere in het zelfde schuitje zitten.

5 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Hier hadden we een goed nacht ( voor ons goed haha ) om 23.00 uur, om 2 uur ...
Oh wat fijn voor jullie!

5 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Aah niet fijn! Misschien de 12 maanden slaapregressie? En jullie zitten mis ...
Oh wat pittig dat je er nog elke nacht uit moet! Geef je 's nachts dan ook nog voeding? Dat is dan ook wel weer iets moois he, dat je lichaam dat nog steeds kan, ondanks te kort aan slaap

5 dagen geleden

Reactie op Vikingw

Zo lang niet meer op deze app gezeten, maar ik zoek nu echt naar herkenning ...
Ja, hier doen we geen eens meer een poging om terug te krijgen in z’n eigen bed🥲

5 dagen geleden

Reactie op Vikingw

Oh wat pittig dat je er nog elke nacht uit moet! Geef je 's nachts dan ook ...
Ja ik geef nog steeds voeding. Ben onwijs blij dat ik nog borstvoeding geef, want hierdoor vallen we gelukkig redelijk snel beiden weer inslaap. Ben bang dat het anders helemaal een drama zou worden.

5 dagen geleden

Reactie op Joep1995

Ja, hier doen we geen eens meer een poging om terug te krijgen in z’n eigen ...
Nee snap ik heel goed. Wat doe je dan?

5 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Ja ik geef nog steeds voeding. Ben onwijs blij dat ik nog borstvoeding geef ...
Jaa, wil vaak idd nog helpen! Hier helaas geen bv. & Mevrouw is helaas weer wakker 🥲

5 dagen geleden

Reactie op Vikingw

Jaa, wil vaak idd nog helpen! Hier helaas geen bv. & Mevrouw is helaa ...
Ohneee, hopelijk slaapt ze snel weer. Hier ook net wakker geweest en is ze net weer inslaap gevallen. Ik ga dus ook maar snel een poging doen om een paar uurtjes te slapen.

5 dagen geleden

Okee help. Ik ontdek net dat ik bloed. Maar ik zou pas over 12 dagen ongesteld moeten worden. Ook heel lichte buikpijn. Iemand enig idee?

5 dagen geleden

Hooww, kleine meid ligt alweer een tijdje lekker te slapen, alleen ik zelf ben dus klaar wakker. Ik ben nu maar beneden met een kop thee en een boek gaan zitten, maar ik voel me zo onrustig. Ik ben wel moe, maar het lukt gewoon niet. Echt super irritant....

5 dagen geleden

Reactie op mini1997

Okee help. Ik ontdek net dat ik bloed. Maar ik zou pas over 12 dagen ongest ...
Geen idee, ben je normaal wel regelmatig ongesteld? Gebruik je hormonale anticonceptie? Daar zou het eventueel aan kunnen liggen. Als je je echt zorgen maakt kan je het beste even de HAP bellen.

5 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Hooww, kleine meid ligt alweer een tijdje lekker te slapen, alleen ik zelf ...
Zo herkenbaar... onrust in je lijf, misschien ook beetje gewenning omdat je normaal zoveel wakker bent? Vreselijk

5 dagen geleden

Hier tot nu toe echt een dramatische nacht. Hij is sinds 20:00 ieder uur krijsend wakker geworden. Eerst hielp even optillen en wiegen om weer in slaap te vallen, inmiddels werkt vaak alleen een nachtvoeding nog. Ik ben bang dat hij per ongeluk een koekje met ei erin heeft gegeten terwijl hij daar licht allergisch voor is. Hij is namelijk zo aan het overstrekken en scheetjes laten dat het erop lijkt dat er iets in zijn darmen niet lekker zit

5 dagen geleden

Reactie op Es0492

Zo herkenbaar... onrust in je lijf, misschien ook beetje gewenning omdat je ...
Zou zomaar kunnen. Laatste weken was het elke 1,5 uur en nu laat ze er weer 2,5 a 3 uur tussen. Daar moet ik natuurlijk ook weer even aan wennen. Alleen nu kwam ik na haar voeding niet meer inslaap. Normaal lukt dat wel redelijk snel, nu gewoon echt klaar wakker. Uiteindelijk ben ik zelf rond 02.20 uur inslaap gevallen en was zij om 02.45 uur weer wakker 🙈. Daarna elke 2 uur en nu om 07.15 was ze wakker. Lekker nachtje weer.... 🥱😴

5 dagen geleden

Reactie op eline199

Hier tot nu toe echt een dramatische nacht. Hij is sinds 20:00 ieder uur kr ...
Aaah dat is nier fijn! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter! Voor jullie ook pittig zo'n nacht! Kunnen jullie vandaag overdag wat rust pakken?

5 dagen geleden

Hier ook weer een leuke nacht. Ze werd om 22.00 wakker en sliep pas weer rond 2. Bij ons in bed... & Om 6.00 weer wakker 😵‍💫

5 dagen geleden

Pff hier blijven de nachten ook zo gestoord. En nu bijt hij me ook iedere voeding 😭