470 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op Anoniem20232023

Pff hier blijven de nachten ook zo gestoord. En nu bijt hij me ook iedere v ...
Ohnee dat is zooo pijnlijk. Hier heeft ze ook al twee keer heel hard gebeten tot bloedens toe.... leuk he die tandjes 🫣. Wij mama's verdienen echt een gouden medaille!!

5 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Aaah dat is nier fijn! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter! Voor julli ...
Nee helaas, we moeten vandaag naar mijn schoonouders aan de andere kant van het land. We hebben nog wel even uitgeslapen omdat het vanaf ongeveer 5:30 eindelijk weer wat beter met hem ging. Ik hoop dat hij nog gaat slapen in de auto, maar vooralsnog lijkt het er niet op☹️(slapen in de auto is niet echt zijn ding helaas).

5 dagen geleden

Reactie op Anoniem20232023

Pff hier blijven de nachten ook zo gestoord. En nu bijt hij me ook iedere v ...
Hier doet ook elke voeding mega pijn nog steeds 😓😓 en de hele nacht elke 1,5 uur is geen doen. Ik koppel hem nu de hele tijd af en dan weer aan maar hij blijft het doen.. wat een ellende

3 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Hier doet ook elke voeding mega pijn nog steeds 😓😓 en de hele nacht elke ...
Ben nu vier voedingen niet meer gebeten. Kreeg de tip om als hij goed drinkt dit te belonen door te zeggen dat hij goed drinkt. Als hij bijt loskoppelen en au zeggen en dan ook echt even de voeding weigeren. Hopelijk zijn we er doorheen al ben ik wel vrij angstig met het voeden nu.

3 dagen geleden

Ik heb al best een tijdje niet meer op deze app gekeken maar ik lees eindelijk zoveel herkenning hier. Mijn dochter sliep met 7 weken door tot 4 maanden. En vanaf 6 maanden is het drama. Ze slaapt sindsdien elke nacht naast mij in bed en als ze een goede nacht heeft wordt ze maar 3 keer wakker. Ik wieg en /of voed haar in slaap want zelfstandig lukt het haar niet. Ik ben op. En vind het zooo moeilijk om al die verhalen te lezen van doorslapende kindjes. Maar wordt dit ooit nog beter? 😵‍💫

3 dagen geleden

Reactie op Kizwi123

Ik heb al best een tijdje niet meer op deze app gekeken maar ik lees eindel ...
Ze is nu bijna een jaar trouwens…

3 dagen geleden

Reactie op Kizwi123

Ik heb al best een tijdje niet meer op deze app gekeken maar ik lees eindel ...
Denk dat iedereen zich hier dat nu wel afvraagt of het ooit beter wordt.. Het komt vast ooit goed. Voor nu moeten we heel veel geduld hebben ❤️❤️

3 dagen geleden

Reactie op Anoniem20232023

Ben nu vier voedingen niet meer gebeten. Kreeg de tip om als hij goed drink ...
Ja het probleem is dat hij hier lijkt het z’n kaken gebruikt met drinken. Dus het is niet af en toe bijten maar meer dat hij nu bij tanden heeft met z’n tanden er telkens langs schuurt (moeilijk uit te leggen). Hij heeft nooit echt een hele goede aanval gehad. Eerste maanden deed voeden ook echt intens pijn en uiteindelijk weken nadat z’n tongriem is gekliefd ging het beter en daarna maanden pijnvrij gevoed.. tot die tanden kreeg 🙃

3 dagen geleden

Reactie op Kizwi123

Ze is nu bijna een jaar trouwens…
Hier ook bijna 1 jaar. Ik las laatst in een wetenschappelijk artikel dat er richting de 18 maanden vaak een hele verbetering is en bij de 2 jaar. Wij hadden gister eerste deel van de nacht best een goede nacht en laatste deel was weer vreselijk.. wij wachten nog even komende dagen af (hij is nu ziek) en willen dan proberen een paar dagen niet meer de borst de hele nacht aan te bieden en te kijken wat dat doet.. maar zie er als een berg tegenop 😅😅

3 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Ja het probleem is dat hij hier lijkt het z’n kaken gebruikt met drinken. D ...
Aah wat naar! Hoeveel tanden heeft tie? Onze dame heeft alleen nog haar ondertandjes, ben door de vele verhalen van tandje echt bang voor die boven tandjes. Zou een lactatiekundige nog iets kunnen helpen? Of heeft dat nu met deze leeftijd weinig zin meer 🙈.

3 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Aah wat naar! Hoeveel tanden heeft tie? Onze dame heeft alleen nog haar ond ...
Twee onder en twee boven 🫣 maar zoals ik al zei hebben we ook wel een moeilijke start gehad dus zou er niet teveel bang voor zijn hoor 😘. Ja heb wel contact gehad al met Lactatiekundige maar die zei ook ja elke keer loskoppelen en anders gewoon stoppen met in de nacht voeden 😅😅 terwijl ik weet dat iig tot 18 maanden bewezen is dat het goed is om te blijven geven als je kindje daar om vraagt

3 dagen geleden

Pfff hier begin van nacht om het half uur wakker, een blokje van 3.5 geslapen en nu weer 05.00 klaar om de dag te beginnen...

3 dagen geleden

Reactie op lisajacobs

Twee onder en twee boven 🫣 maar zoals ik al zei hebben we ook wel een moei ...
Hier is de aanhap in het begin ook wel echt slecht geweest, maar dat was alleen de eerste twee weken ofzo. Hopelijk valt het allemaal mee en stiekem hoop ik ook dat het nog even duurt voordat ze die boven tandjes krijgt. Oke dat is wel lekker makkelijk gezegt van zo'n lactatiekundige. Op dit moment is het natuurlijk heel fijn dat hij zich weer inslaap kan drinken. Hier ben ik ook echt blij dat ze zich weer inslaap kan drinken. Denk dat het anders echt ellende zou zijn. Wij hadden vannacht trouwens ook echt een drama nacht... ze was zovaak wakker. Soms dat er niet eens een uur tussen. Ze had smiddags amper geslapen, dus had dit al aanvoelen komen. Alleen jammer dat dit soort rot nachten altijd op werkdagen zijn...

3 dagen geleden

Reactie op Es0492

Pfff hier begin van nacht om het half uur wakker, een blokje van 3.5 geslap ...
Aaai pittig... heb je vandaag zelf een rustige dag of moet je werken? Ik heb mijn wekker nu al een half uur laten snoozen... Ik moet eigenlijk over 30 min op de fiets naar mijn werk zitten, maar dat ga ik niet meer halen 🙈.

3 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Aaai pittig... heb je vandaag zelf een rustige dag of moet je werken? Ik ...
Ik ben gelukkig vrij! Heb net met hem meegeslapen en hij slaapt nog, vanmiddag misschien maar weer? En anders weer om 7 uur naar bed haha. Hoe is het bij jullie gegaan?

3 dagen geleden

Reactie op Es0492

Ik ben gelukkig vrij! Heb net met hem meegeslapen en hij slaapt nog, vanmid ...
Aah gelukkig! Ik was uiteindelijk wel wat later op werk dan gepland... Ik kan gelijk wel redelijk flexibel beginnen. Ik voel me nu wel redelijk, maar vanmiddag zal ik wel instorten. Hopelijk hebben we vannacht een betere nacht.

3 dagen geleden

Reactie op Teddy2020

Aah gelukkig! Ik was uiteindelijk wel wat later op werk dan gepland... Ik ...
Ah gelukkig!! Ja dat zal wel, ik heb ook hoofdpijn en last van m'n spieren door al dat slechte slapen haha. Maar even massage inplannen misschien.

3 dagen geleden

Reactie op Es0492

Ah gelukkig!! Ja dat zal wel, ik heb ook hoofdpijn en last van m'n spieren ...
Oh wat een goed idee! Doen hoor. Ik zeg ook al maanden dat ik een massage ga doen maar t komt er niet van 🫣

2 dagen geleden

Hier is het weer lachen, gieren, brullen sinds 3u. Over 8 min gaat de wekker. Zal weer een zware werkdag worden. Bij mijn ouders gisteren heeft ze wel geslapen van 20u tot 7u. Dus ze kan het, ze wilt het thuis alleen niet doen

2 dagen geleden

Reactie op EmilyClerens

Hier is het weer lachen, gieren, brullen sinds 3u. Over 8 min gaat de wekke ...
Ohnee wat pittig! Ze zoekt waarschijnlijk thuis nog geborgenheid bij jullie. Succes op je werk vandaag! Hier wordt het ook een zware werkdag, wij hebben elk uur gezien vannacht... Ze valt echt vrij snel weer inslaap, maar wordt dan ook heel snel weer wakker. Je zou denken dat nu ze steeds ouder wordt ze ook wel langere blokjes gaat slapen, maar de blokjes worden alleen maar korter🥱😵‍💫.