470 Reacties

één dag geleden

Ik ben net zwaar gefrustreerd weggelopen. Ze was om 23.00 uur wakker en om 01.00 uur weer. Ik heb haar aangelegd en toen is ze weer inslaapgevallen, vervolgems bij me gehouden en toen ze goed sliep weer in haar bedje gelegd. Binnen 5 minuten was ze weer wakker en aan het huilen... Ik ben zo moe, ik kan niet meer. Ik was zo gefrustreerd, ik heb haar aan mijn man gegeven en ben naar beneden gegaan. Ik zit nu beneden en voel me super slecht dat ik haar niet heb kunnen troosten en niet heb gegeven wat ze nodig had. Ik hoor haar boven nog mopperen en jammeren bij mijn man, maar ik zit er zelf echt even doorheen. Ik wil ook gewoon een keertje slapen. Ik maak al weken geen langere blokjes dan 2 uur achter elkaar. Ik snap niet waarom ze niet meer langer dan 2 uur slaapt. Ze kan het wel, want ze heeft wel blokjes van 4 uur gemaakt.

één dag geleden

Reactie op Teddy2020

Ohnee wat pittig! Ze zoekt waarschijnlijk thuis nog geborgenheid bij jullie ...
Ja vooral bij mij dan. Want als ik door uitgeput te zijn, mijn man de nacht laat doen (Door medicatie gebruik nooit borstvoeding mogen geven), dan slaapt ze ook redelijk goed, dan moet hij gewoon af en toe tutje teruggeven, maar is ze nooit 'urenlang' wakker.

één dag geleden

Reactie op Teddy2020

Ik ben net zwaar gefrustreerd weggelopen. Ze was om 23.00 uur wakker en om ...
Oh dit is echt vreselijk. Al laten controleren of je nog wel genoeg voeding geeft? Misschien is het toch een optie om stilaan over te schakelen naar kunstvoeding dan, nu ze bijna een jaar word.

één dag geleden

Reactie op Teddy2020

Ik ben net zwaar gefrustreerd weggelopen. Ze was om 23.00 uur wakker en om ...
Ik lees altijd nog mee met jullie en snap dat je een keer afknapt. Jij die altijd zoo positief naar iedereen berichten stuurt en probeert mee te denken! Echt petje af! Ik snap dat je er echt een keer helemaal klaar mee bent. Kan je man niet een nachtje met afgekoflde melk doen zodat jij echt even kan slapen? En misschien toch maar eens een week ziek melden! Pak je rust lieve mama! 💜 en je doet t niet slecht! Als ik zulke nachten had gehad had je mij allang kunnen opsluiten😭😅 # you can do it

één dag geleden

Reactie op Teddy2020

Ik ben net zwaar gefrustreerd weggelopen. Ze was om 23.00 uur wakker en om ...
Oh lieve Teddy, wat enorm frustrerend! Is het een idee om een plan van aanpak te maken met je man, al is het maar voor 1 nacht, dat je voordat je naar bed gaat afkolft en hij dat in een flesje geeft op het moment dat ze wakker wordt? Dan kan je in ieder geval blijven liggen, en hopelijk ook verder slapen. Het is niet gek dat je zo reageerde, en het is juist goed dat je even de situatie uit gestapt bent. Door voor jezelf te zorgen zorg je er ook voor dat je je dochter kan blijven geven wat ze nodig heeft!

één dag geleden

Reactie op Teddy2020

Ik ben net zwaar gefrustreerd weggelopen. Ze was om 23.00 uur wakker en om ...
Ah lieve mama, het is echt heel logisch dat het af en toe even te veel wordt allemaal. Je doet zoveel voor je kleintje en het enige wat je terug wil is weer een beetje slaap ❤️.. ik heb meerdere keren m’n zoon boos aan m’n man gegeven en helemaal emotioneel weg gelopen. Daar moet je je niet schuldig over voelen. Je bent ook maar een mens. Wat hier helpt is mijn man twee keer per week een avond laten doen. Hij brengt hem dan naar bed en in de eerste 3-4 uur dat hij wakker wordt gaat m’n man er heen. En hij gaat 1x per 2 weken ongeveer een nacht naar mijn ouders. Zouden dat opties voor je zijn?

één dag geleden

Dankjulliewel voor de lieve berichtjes. Ze is uiteindelijk bij mijn man inslaap gevallen. Ik heb even beneden met de hond liggen kroelen en ben na een half uurtje weer naar bed gegaan. Om 05.30 uur was ze weer wakker en nu net om 8 uur weer. Ik ga ervanuit dat ik nog genoeg melk heb. Ik kolf nog prima hoeveelheden en ze protesteerd ook verder niet aan de borst. Van de week was ik een avond weg en heeft mijn man een flesje gegeven. Ze heeft daarmee ook niet langer geslapen. Ik denk dat ik toch maar een keer ga afkolven voor de nacht zodat mijn man eens de nacht kan doen en ik kan bijven liggen. Ik moet nog 2 weken werken en dan heb ik 2 weken ouderschapsverlof. Hopelijk kan ik dan nog een beetje bij slapen. Vandaag ben ik vrij en ga ik haar dutjes even meeslapen. Ik probeer inderdaad altijd positief te blijven, want niemand heeft er wat aan als ik instort of gefrustreerd raak, maar vannacht lukte dat even niet. Vooral omdat ze binnen 5 minuten weer wakker was en ik zoo moe ben. Zo fijn dat ik hier dan even mijn frustratie kwijt kan, bij de mama's die dit ook meemaken.

18 uur geleden

Reactie op Teddy2020

Dankjulliewel voor de lieve berichtjes. Ze is uiteindelijk bij mijn man ins ...
Ben alles even aan het teruglezen, hier paar pittige nachten, ons zoontje was ziek 😅 Maar wat goed dat je even bent weggelopen, beste keuze op dat moment ❤️ Ik hoop dat je snel een goede nacht mag gaan krijgen, hoe dan ook. Na bijna 11 maanden mag je jezelf dat wel gunnen, je doet het super!

16 uur geleden

Reactie op Livelli

Ben alles even aan het teruglezen, hier paar pittige nachten, ons zoontje w ...
Aaai niet fijn! Gaat het nu weer beter? Ja nu ik er minder emotioneel inzit kan ik zien dat het juist super goed was dat ik even weg ben gelopen. Uiteindelijk is ze bij mijn man ook vrij snel inslaap gevallen, dus was prima dat ik er niet was. Alleen op zo'n moment denk je daar dan anders over haha. Nou ik hoop het ook! Het lijkt wel alsof we weer in een soort slaapregressie zitten. Ze is ook wel heel erg aan het oefenen met lopen, dus kan natuurlijk best dat ze daardoor slechter slaapt. Ze is nu namelijk alweer voor de eerste keer wakker.... 🥱