461 Reacties

2 maanden geleden

Hier elk uur ontroostbaar wakker en het probleem, wil zich ook niet laten troosten HELP

2 maanden geleden

Reactie op LindaMichele

Wat heftig hè! Onze dochter is van 12 november en de jouwe? Toch misschien ...
Onze dochter is van 25 november. Het zou me niks verbazen als het een slaapregressie is, ze ontwikkeld zich ook ineens zo snel, ze kan kruipen en zitten en begind zich nu ook op te trekken tot staan. Ik heb haar ondertussen weer bij ons in bed genomen. Dat helpt gelukkig heel goed, ze ligt heerlijk te slapen. Ik kan alleen zelf niet meer inslaap komen. Ik lig echt veel minder lekker als ze bij ons slaapt. Ik lig dan toch een soort van te waken over der.

2 maanden geleden

Reactie op xxxxxxxb

Hier elk uur ontroostbaar wakker en het probleem, wil zich ook niet laten t ...
Oh neee niet fijn! Hopelijk slaap je ondertussen weer.

2 maanden geleden

Hoe gaat het hier bij iedereen? Bij ons was het vanavond weer drama uiteindelijk is ze om 22.30 in mijn armen inslaap gevallen. Helaas nu net om 00.45 uur alweer wakker.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe gaat het hier bij iedereen? Bij ons was het vanavond weer drama uitei ...
Hier hetzelfde! Hij sliep om 22.00 en toen weer wakker om 12, 1 en is nu net in m’n arm in slaap gevallen en liggen nu samen in bed

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe gaat het hier bij iedereen? Bij ons was het vanavond weer drama uitei ...
Vreselijk he. Hier drama van 18u30 tot 22u... Dan 30min geslapen en dan weer tijd voor flesje en de drama begon terug.😴

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe gaat het hier bij iedereen? Bij ons was het vanavond weer drama uitei ...
Hij krijgt hier geloof ik z’n 4e tandje. Krijsend naar bed en heel vaak wakker. Uiteindelijk om half 1 en half 3 nog keer wakker en om half 4 maar bij ons in bed genomen..

2 maanden geleden

Reactie op saresmx

Hier hetzelfde! Hij sliep om 22.00 en toen weer wakker om 12, 1 en is nu ne ...
Ooh heftig ook! Hier viel ze gelukkig rond 1.15 in mijn armen weer inslaap en kon ik haar overleggen in der bedje. Toen heeft ze doorgeslapen tot 05.30 uur. Ze is na het drinken in mijn armen weer inslaap gevallen en om 6 uur kon ik haar weer overleggen. Alleen ikzelf kan nu niet meer slapen.

2 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

Vreselijk he. Hier drama van 18u30 tot 22u... Dan 30min geslapen en dan wee ...
Aai dat klinkt pittig! Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Aai dat klinkt pittig! Hebben jullie nog een beetje kunnen slapen?
Neen niet echt. Ze slaapt nu wel, maar ik geraak ook niet in slaap 😞. Hopelijk kan ik vandaag wat bijslapen nu het vakantie is.

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Hij krijgt hier geloof ik z’n 4e tandje. Krijsend naar bed en heel vaak wak ...
Aah ja dat is ook niet fijn natuurlijk! Zou hier ook wel eens aan de gang kunnen zijn. Ze heeft nog helemaal geen tandjes, dus ik verwacht binnenkort toch wel een keer iets. Ik voel wel een bobbeltje aan de onderkant, maar ik zie nog niks.

2 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

Neen niet echt. Ze slaapt nu wel, maar ik geraak ook niet in slaap 😞. Hope ...
Ja vervelend is dat he, als de kleine eindelijk slaapt en het dan zelf niet meer lukt. Nu ben ik gewoon al te wakker en het is al te licht. Ik hoop ook dat ik overdag nog wat kan slapen, maar de dutjes zijn hier ook een drama, dus ik verwacht niet te kunnen slapen overdag.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja vervelend is dat he, als de kleine eindelijk slaapt en het dan zelf niet ...
Mja hier meestal ook wel. Maar we zijn op vakantie met ons meisje hare peter en zijn gezin. Dus die willen gerust gedurende de dag het even overnemen zodat ik even kan slapen.

2 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

Mja hier meestal ook wel. Maar we zijn op vakantie met ons meisje hare pet ...
Ooh dat is fijn! Ik heb net nog een uurtje geslapen. Alleen voel me nog mooier nu de wekker is gegaan. Had beter wakker kunnen blijven 🙈🥱

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Aah ja dat is ook niet fijn natuurlijk! Zou hier ook wel eens aan de gang ...
Nee en de hitte erbij. Zijn niet de beste slaap omstandigheden…

2 maanden geleden

Ik heb van 7u ongeveer tot 10u kunnen slapen. Zelf heeft ze nog tot 8u30 geslapen ongeveer

2 maanden geleden

Wij hebben een goede nacht gehad, ik was er verbaasd van toen ik de tijd zag vanacht. Van half 8 tot half 4 geslapen, even gedronken en toen om half 7 wakker geworden. Hij heeft nog nooit zolang achter elkaar geslapen 😵 Dacht deel ook eens een keer wat positiefs 🤗

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Wij hebben een goede nacht gehad, ik was er verbaasd van toen ik de tijd za ...
Waauw wat goed!! Hopelijk zet dit door bij jullie!

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Waauw wat goed!! Hopelijk zet dit door bij jullie!
Jaa dat zou heel fijn zijn!! Hopelijk voor jou en de anderen hier ook snel een goede nacht!

2 maanden geleden

En hier zijn we weer... Ze is al wakker sinds 22u30... En krijg ze niet in slaap