461 Reacties

2 maanden geleden

Woow onze dochter werd net om 04.22 uur pas voor de eerste keer vannacht wakker. Ze was km 20.45 uur inslaap gevallen!! Zolang heeft ze nog nooit achter elkaar geslapen. Ik was wel al eerder wakker en ben een paar keer gaan checken of ze nog ademde haha. Mijn borsten waren net wel blij dat ze wakker werd om te drinken 🙃.

2 maanden geleden

Reactie op EmilyClerens

En hier zijn we weer... Ze is al wakker sinds 22u30... En krijg ze niet in ...
Oh neee, hopelijk slapen jullie ondertussen.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Woow onze dochter werd net om 04.22 uur pas voor de eerste keer vannacht wa ...
Wat fijn zo'n lang blok!!

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Oh neee, hopelijk slapen jullie ondertussen.
Ze heeft een klein dutje in mijn armen gedaan... Ikzelf niets geslapen land leven sprong 6 in combinatie met tandjes 🤣😴😓

2 maanden geleden

Reactie op DoPietje

Wat fijn zo'n lang blok!!
Ja echt heel fijn! Had ik ook echt niet verwacht door dat slechte slapen van de afgelopen tijd. Ik hoop er nog maar niet te veel op dat dit doorzet.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Woow onze dochter werd net om 04.22 uur pas voor de eerste keer vannacht wa ...
Wat fijn!! Hier weer een drama nacht met elke 2 uur huilend wakker en veel moeilijker naar bed. Gister weer een keer een namiddag dutje gedaan omdat hij het niet meer trok. Meteen duidelijk dat de nacht dan nog slechter is.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Woow onze dochter werd net om 04.22 uur pas voor de eerste keer vannacht wa ...
Wat heerlijk!! 😍 Wij hadden ook weer een goede nacht. Maar precies wat jij zegt, mn borsten zijn er nog niet helemaal aan gewend en ik ook niet. Was zelf 6 uur wakker 😂 had jij dit ook?

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Wat fijn!! Hier weer een drama nacht met elke 2 uur huilend wakker en veel ...
Ooh wat balen! Soms zo moeilijk he waar je goed aan doet met die dutjes. Ja ik denk dat ze even wat slaap moest inhalen. Ze slaapt nu om 09.20 namelijk nog steeds. Ze was om 07.15 even wakker om te drinken en daarna meteen weer inslaap gevallen haha. Dat heb je als je al 1,5 week amper slaapt, dan ben je moe haha

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Wat heerlijk!! 😍 Wij hadden ook weer een goede nacht. Maar precies wat ji ...
Ja ik schrok echt wakker en toen ik de tijd zag was ik meteen ongerust. Ze heeft nog nooit een voeding overgeslagen of zo lang geslapen. Ben eerst gaan checken of ze nog ademde, ik voelde mijn borsten pas toen in weer in bed lag haha. Helaas kon ik met volle borsten ook niet meer slapen, dus heb ik liggen wachten tot ze wakker werd.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ooh wat balen! Soms zo moeilijk he waar je goed aan doet met die dutjes. ...
Haha ja inderdaad. Hopelijk zet het door bij jullie!

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Haha ja inderdaad. Hopelijk zet het door bij jullie!
Haha ik hoop het ook, maar ik vertrouw er niet op haha.

2 maanden geleden

Pfff ik zit echt met de handen in het haar. We hebben vorige week 2 goede nachten gehad met maar 2 nachtvoedingen, maar het is gewoon al dik anderhalve maand drama. Om de 1.5-2u wakker en alleen maar aan de borst in slaap, overdag ook niet meer zelfstandig in slaap vallen, alleen met de borst/fles. Ben enorm aan het twijfelen of slaaptraining gaat helpen, maar weet ook gewoon niet waar ik überhaupt moet beginnen 🥲

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja ik schrok echt wakker en toen ik de tijd zag was ik meteen ongerust. Z ...
Snap ik! Misschien omdat ze nu wat meer vast voedsel krijgt? Haha hopelijk heb je niet lang hoeven wachten!

2 maanden geleden

Reactie op Fem.

Pfff ik zit echt met de handen in het haar. We hebben vorige week 2 goede n ...
Aah niet fijn! Is je kleine zich misschien ook heel erg aan het ontwikkelen? Merk hier altijd goed aan haar slaap dat ze weer nieuwe dingen kan. Ik ben nu ook bezig im het boek zachte nachten. Dat gaat over het ritme van baby's en peuters en dat dit niet overeenkomt met dat van volwassenen. Daarbij geven ze tips hoe hier mee om te gaan. Ben nog niet echt ver, maar het geeft wel een hoop herkenbaarheid.

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Snap ik! Misschien omdat ze nu wat meer vast voedsel krijgt? Haha hopelij ...
Nee gelukkig niet. Ze slaapt nu weer super lang. Normaal zijn haar dutjes nooit zo lang. We moeten zo weg, dus ben bang dat ik haar moet gaan wakker maken 😭.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Aah niet fijn! Is je kleine zich misschien ook heel erg aan het ontwikkele ...
Ja dat zeker, het is eigenlijk zo vanaf het moment dat hij kon tijgeren bij 6.5 maand. Twee dagen later kon hij opeens ook zelfstandig tot zit, en twee weken later ook kruipen. Ondertussen trekt hij zich sinds 3 weken ook aan alles op, dus gaat niet normaal hard. Maar een slaapregressie van nu al 1.5 maand lijkt me ook wel heel lang 😅

2 maanden geleden

Het naar bed brengen ging vrij soepel. Maar wel al 3 keer weer wakker en hulp nodig om in slaap te komen (in 2,5 uur). Dit wordt weer een leuke nacht…

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Nee gelukkig niet. Ze slaapt nu weer super lang. Normaal zijn haar dutjes n ...
Ooh dat is zo balen he.. ons zoontje moest ook wakker gemaakt worden in de ochtend, sliep al 2,5 uur... Ze zullen het wel nodig hebben 🥰

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Het naar bed brengen ging vrij soepel. Maar wel al 3 keer weer wakker en hu ...
En hoe is de nacht gegaan? Hier was het ook weer drama. Elke 2 uur wakker, had toch de hoop dat gisteren met dat lange blok, de omslag zou zijn. Helaas...

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

En hoe is de nacht gegaan? Hier was het ook weer drama. Elke 2 uur wakker, ...
Voor zijn doen redelijk. Om half 11 bij ons in bed en om half 2 wakker en toen 6 uur. Wel tussendoor af en toe wakker maar niet lang. Ah stom weer elke 2 uur