462 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Voorlopig niet. Hij slaapt nog steeds niet.. ben maar naar beneden gegaan.
Ooh wat balen!! Hoe ging de rest van de nacht? Hier heeft ze bijna de hele nacht bij ons in bed gelegen. Dan slaapt ze wel echt het beste haha.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ooh wat balen!! Hoe ging de rest van de nacht? Hier heeft ze bijna de hel ...
Uiteindelijk om half 2 tussen ons in in slaap gevallen en om 6 uur wakker

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Uiteindelijk om half 2 tussen ons in in slaap gevallen en om 6 uur wakker
Oei dat was een kort nachtje. Hopelijk kan je vandaag nog een beetje uitrusten.

2 maanden geleden

Hoow ik snap er niks meer van hoor. Ineens komt ze weer voor extra nachtvoedingen.... We zaten op een voeding tussen 23.00 uur en 00.00 uur en een tussen 03.30 en 04 30 uur. Nu komt ze ineens om 22.30 uur omdat 02.15 uur en 04.15 uur. Hopelijk gaan we niet weer richting elk uur. Hoe gaat het bij jullie?

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoow ik snap er niks meer van hoor. Ineens komt ze weer voor extra nachtvoe ...
Hier wordt hij de laatste twee nachten stuk minder wakker gelukkig. Wel vanaf 23/00 uur in ons bed, en nog wel hulp nodig. Maar ik kan hem tenminste knuffelend weer in slaap krijgen in plaats van staand wiegen..

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Hier wordt hij de laatste twee nachten stuk minder wakker gelukkig. Wel van ...
Aah dat is al veel beter, staand wiegen zit je ook echt niet op te wachten snachts. Hier was ze om 06.15 weer wakker, dus de hele nacht zo'n elke 2 uur wakker. Ze wil ook niet meer zelf inslaap vallen. Dat moet in onze armen. Ik hoop dat ze snel weer wat beter gaat. Ze is nu net voor de dutje inslaap gevallen. Dus ik ga ook nog even lekker mee slapen.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoow ik snap er niks meer van hoor. Ineens komt ze weer voor extra nachtvoe ...
Oooh niet fijn :( Hier ging afgelopen nacht redelijk. Hij had gister overdag bijna niet geslapen, maar 鈥榮 nachts van 21.00 tot 1.30, toen tot 4.15, en toen tot 7.00. Best redelijk dus! De nacht daarvoor had ie tussen 3.30-5.00 wakker gelegen, dus was wel even welkom 馃槄 Nu ook de 3e nacht in zijn eigen kamer, dus ben heel blij dat het iets beter gaat!

2 maanden geleden

Pfoeh wij hadden echt een drama nacht vannacht. Ze was elk uur wakker. Ik wist dat dit ging komen de laatste nachten werd ze weer steeds vaker wakker. Dat is steeds zo, ze slaapt een aantal nachten goed en dan bouwt het zich weer af naar vreselijke drama nachten. Hopelijk heeft ze snel weer betere nachten. Ik ga vandaag iniedergeval maar lekker mee slapen met haar slaapjes.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Pfoeh wij hadden echt een drama nacht vannacht. Ze was elk uur wakker. Ik w ...
Ai dat is slopend. Is er een achterliggende reden zover jullie merken? Tandjes, of de warmte eventueel? Hoop voor je dat het komende nacht weer beter mag gaan!

2 maanden geleden

Reactie op Fem.

Ai dat is slopend. Is er een achterliggende reden zover jullie merken? Tand ...
Denk alles bij elkaar, tandjes, sprongetje en slaapregressie. Ze zit zichzelf flink in de weg, zo zielig om te zien ook.

2 maanden geleden

Hier was vannacht ook weer feest, maar hij werd wakker met allemaal bultjes. Ik vermoed dat hij waterpokken heeft馃槙

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Hier was vannacht ook weer feest, maar hij werd wakker met allemaal bultjes ...
Ohnee niet leuk! Hopelijk is hij er snel vanaf!

2 maanden geleden

Ons zoontje sliep vanacht tot 4 uur, helemaal super. Alleen is hij zo onrustig. Hele tijd woelen en draaien in zijn slaap. En na het voeden een uur wakker geweest tot 5 uur.. uiteindelijk bij mijn vriend op de borst in slaap gevallen. Meer kindjes die snachts zo onrustig zijn?

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Ons zoontje sliep vanacht tot 4 uur, helemaal super. Alleen is hij zo onrus ...
Jaa afgelopen nacht was ze elk uur krijsend wakker. Ze wil ook niet meer in haar bedje inslaap vallen. We moeten haar echt bij ons nemen in onze armen en dan valt ze inslaap. Ik denk dat het bij ons echt een combinatie is van tandjes en slaapregressie/sprongetje.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Jaa afgelopen nacht was ze elk uur krijsend wakker. Ze wil ook niet meer in ...
Jeetje wat pittig.. hier het krijsen niet maar wel elke keer wakker en niet in eigen bedje willen slapen. Vanavond maar vroeg naar bed haha

2 maanden geleden

Pff hier hadden we een pittig nachtje. Ze werd om 22.30 uur wakker voor voeding, maar ging daarna niet meer slapen. Ze is tot 00.45 uur wakker gebleven. Toen heb ik haar nog maar een keer aangelegd en viel ze eindelijk in slaap. Om 04.45 uur weer wakker, na drinken slapend weggelegd, alleen binnen 30 min weer wakker. Uiteindelijk toch maar weer bij ons genomen en na een beetje huilen is ze weer inslaap gevallen.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Pff hier hadden we een pittig nachtje. Ze werd om 22.30 uur wakker voor voe ...
Ah vervelend en herkenbaar馃槩. Hier om 22:00 wakker en om 01:30 pas weer in slaap gevallen tussen ons in. Om 3 weer wakker en toen om half 6馃槱

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Ah vervelend en herkenbaar馃槩. Hier om 22:00 wakker en om 01:30 pas weer in ...
Oei dat is nog heftiger!! Ik hoop dat we hier toch snel weer doorheen zijn... ik ben echt moe en dan heb ik nu nog vakantie.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Oei dat is nog heftiger!! Ik hoop dat we hier toch snel weer doorheen zijn. ...
Ja, voor mijn gevoel blijft dit erg lang duren馃ジ

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Pff hier hadden we een pittig nachtje. Ze werd om 22.30 uur wakker voor voe ...
Vervelend om te lezen dat het snachts nog niet makkelijk gaat bij jullie. Hoe gaan de slaapjes overdag dan?