465 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe gaat het bij iedereen? Hier gaat het echt berg afwaards... Op dit mom ...
Wat vervelend dat het bergafwaarts gaat. Als ik jou was zou ik toch misschien een slaapcoach overwegen. Het is echt een verademing.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe gaat het bij iedereen? Hier gaat het echt berg afwaards... Op dit mom ...
Hey Teddy, je bent niet alleen hoor! Ik heb een poosje niets laten weken. De nachten zijn hier nog steeds erg wisselend, maar ik heb het zelf geaccepteerd en dat doet al zoveel! Ik ben begonnen met het boek zachte nachten en wat is dat een fijn boek. Afgelopen twee nachten zijn moeilijk, maar overdag is hij ook heel huilerig. Ik vermoed een tandje. Daarnaast ontwikkelt hij ook heel hard!

2 maanden geleden

Hou vol Teddy! Het wordt echt beter. Het eerste of eerste twee jaar gebeurd er zoooo veel bij die kleintjes. Hartstikke logisch dat ze ons nodig hebben 💕 volgens mij zag ik al in een ander topic dat je het boek zachte nachten aan het lezen bent maar het idd echt een aanrader. Geeft zoveel rust. Ik denk echt dat we de zwaarste 9 maanden hebben gehad en moet je kijken hoe fantastisch dat je je dochter zoveel nabijheid hebt gegeven 🥰🥰

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hou vol Teddy! Het wordt echt beter. Het eerste of eerste twee jaar gebeurd ...
Jaa daar ben ik inderdaad in bezig en het is echt een goed boek. Het geeft me wel heel veel hou vast, ook in dat het normaal is en ik het niet verkeerd doe. Het is alleen echt pittig!

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Jaa daar ben ik inderdaad in bezig en het is echt een goed boek. Het geeft ...
Ik weet het.. hier ook echt nog vaak wakker ‘s nachts. door samen slapen slaap ik vaak wel weer heel snel maar zoveel onderbrekingen snachts doen ook echt niet goed 🥲 maar het is al zoveel beter dan toen die 4 maanden was en ik heb niks maar dan ook niks veranderd dus het wordt echt vanzelf beter

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ik weet het.. hier ook echt nog vaak wakker ‘s nachts. door samen slapen s ...
Wij slapen nu ook steeds vaker samen, enerzijds omdat ze niet meer in haar eigen bedje inslaap wil vallen en anderzijds, omdat ik dan zelf ook de meeste slaap krijg en haar makkelijk kan aanleggen. Maar man die onderbrekingen snachts gaan echt niet in de koude kleren zitten.

2 maanden geleden

Hier ook een tijdje niks laten horen. Het gaat heel wisselend. Afgelopen week gewoon van 22:00 tot 04:45 geslapen en nu bijvoorbeeld echt a 30 keer wakker geworden🥲 die ene goede nacht was echt een onverwachte uitschieter. Over het algemeen gaat het gewoon nog steeds niet zo best. De ene keer ben ik moedeloos en de andere keer denk ik, ik kan er niks aan veranderen.. En ik weet niet hoe het bij jullie ziet, maar ik vind overdag ook steeds pittiger worden met een actief ventje wat alleen maar wil staan.. Ik kan niet eens naar de wc! Het blijft moeilijk en zwaar, maar op een dag zal het beter worden🥺

2 maanden geleden

Reactie op Anoniememama!

Hier ook een tijdje niks laten horen. Het gaat heel wisselend. Afgelopen we ...
Hoe oud is hij? Klinkt namelijk echt als onze situatie een paar weken geleden.. en nu kan hij gelukkig echt wel af en toe zelf even spelen of tijgeren.. hij loopt al sinds hij 8,5 maand is aan onze hand en nu hij dat paar weken heeft kunnen doen lijkt er wel weer even wat meer rust in te zitten.. ik kon destijds ook echt niet naar de wc of niks. Ik nam hem maar gewoon mee en zette hem voor me op de grond 😂

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Wij slapen nu ook steeds vaker samen, enerzijds omdat ze niet meer in haar ...
Jaa ik weet het.. als we een keer een redelijke nacht hebben (<5x wakker) dan voel ik me herboren 😂. Zeker als ik zelf vroeg naar bed ga. Hier is hij nu overdag ineens veel aan het slapen en gaat steeds later naar bed. Ik laat het maar even, even kijken wat er gebeurd als ik hem echt helemaal z’n slaap laat bepalen. We zitten ook weer in het begin van een sprongetje dus even kijken wat het doet als ik hem gewoon helemaal z’n ding laat doen ipv wakker maken als hij in de middag tot laat slaapt bijv

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe gaat het bij iedereen? Hier gaat het echt berg afwaards... Op dit mom ...
Pittig zeg!! 😩 Hier momenteel ook wat minder. Ze is erg ziek geweest (blaasontsteking en daar goed ziek van geweest). Heb haar toen in slaap gewiegd omdat ze dat toen nodig had.. maar nu lukt zelf in slaap vallen niet meer en moet ik dus bij elk slaapje wiegen.. moeten dat even weer zien te doorbreken maar wil dat ze dan echt even weer 100% beter is

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe gaat het bij iedereen? Hier gaat het echt berg afwaards... Op dit mom ...
Pff, soms weet je dan niet meer waar je goed aan doet hè? Hier gaat het weer iets beter. We hebben de ritmes en schema’s losgelaten en laten hem slapen als hij moe is. Zorgt voor late bedtijden en geen duidelijke dutjes tijden, maar hij slaapt beter en is veel vrolijker.

2 maanden geleden

Reactie op Sarah93

Pittig zeg!! 😩 Hier momenteel ook wat minder. Ze is erg ziek geweest (bla ...
Aah wat zielig, dat moet niet fijn zijn geweest. Hopelijk is ze snel weer de oude!

2 maanden geleden

Reactie op evelien1997

Pff, soms weet je dan niet meer waar je goed aan doet hè? Hier gaat het wee ...
Ja hier volgen er haar ook om haar slaaptijden, alleen dat resulteerde van de week dus in dat ze pas om 23.30 uur ging slapen, omdat haar laatste dutje te laat was 🙈. Ooit komt het vast goed, maar tot die tijd is het toch echt wel flink pittig.

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hoe oud is hij? Klinkt namelijk echt als onze situatie een paar weken geled ...
9 maanden. Pff hij moet en zal overal staan. Hopelijk zakt het over een tijdje inderdaad een beetje weg en heeft hij ook weer oog voor andere dingen🥹

2 maanden geleden

Reactie op Anoniememama!

9 maanden. Pff hij moet en zal overal staan. Hopelijk zakt het over een tij ...
Dat heeft onze dochter ook, kruipen en staan wil ze overal. Ook in haar bedje dus, zodra we haar neerleggen draait ze zich om naar kruiphouding en vervolgens gaat ze staan in der bedje. We leggen haar nu dus maar weer slapend weg. Wakker in haar bed leggen is geen doen. Vannacht vond ze het om 00.30 uur ook wel tijd om te spelen. Ze heeft tot 3 uur bij ons in bed zitten spelen. Als we haar in haar eigen bedje deden was het krijsen. Uiteindelijk heb ik haar inslaap moeten wiegen. Zelfs aan de borst viel ze niet inslaap.

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hoe gaat het bij iedereen? Hier gaat het echt berg afwaards... Op dit mom ...
Lastig he als het zo moeilijk gaat.. en overdag zijn ze nu ook super actief. Wij zijn nu op vakantie en hij slaapt hier voor het eerst op zijn eigen kamertje. Hij heeft de eerste nacht van half 9 tot 5 geslapen en daarna tot half 8. En de 2 nachten erna net zo. We weten niet wat ons overkomt. Zelf de 1e nacht beide niet geslapen, steeds op de babyfoon gekeken 😂 en de andere 2 nachten gaan nu iets beter qua zelf slapen. Gelukkig na de vakantie de sleutel van ons nieuwe huis. Daar kan hij lekker in zijn eigen kamertje gaan slapen. Hopelijk gaat dat dan net zo goed als hier op vakantie 🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja hier volgen er haar ook om haar slaaptijden, alleen dat resulteerde van ...
Ohh haha hier is het momenteel ook half 10/10 uur en dat vind ik al laat 🙈 maar moet zeggen dat we hem laatste dagen ook wel hebben wakker gemaakt om half 6 en 5 uur want het werd steeds later haha.. denk dat het sprong 7 is

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Ohh haha hier is het momenteel ook half 10/10 uur en dat vind ik al laat 🙈 ...
Wakker gemaakt van z’n tweede dutje bedoel ik. Hij gaat nu pas na 4,5 weer slapen na z’n eerste dutje 🙄

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Dat heeft onze dochter ook, kruipen en staan wil ze overal. Ook in haar bed ...
Pff heel eerlijk? Ik word helemaal gek. Ik leg hem zo’n 30 keer terug.. Alleen maar staan😣😣 wilde niet meer wiegen want hij wordt zo zwaar, maar ik overweeg het ook weer. Andere mama’s hier ook last van??

2 maanden geleden

Reactie op Anoniememama!

Pff heel eerlijk? Ik word helemaal gek. Ik leg hem zo’n 30 keer terug.. All ...
Hier ook een hele tijd gehad… ik moest hem elke keer echt slapend wegleggen. Nu sinds een aantal dagen dat hij af en toe weer eens zelfstandig in slaap valt, maar vaker niet dan wel. Als hij niet zelf in slaap valt dan pak ik hem weer uit zijn bed zodra hij staat en begint te huilen, leg ik hem opnieuw aan de borst tot dat hij slaapt/klaar is met drinken, en dan weer in bed. Eigenlijk net zo lang tot hij wel slaapt. En als hij niet aan de borst wil laat ik hem even 10-15 minuten in zijn kamertje spelen op de grond totdat hij weer begint te jengelen, dan wil hij vaak wel weer aan de borst