468 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Livelli

Lastig he als het zo moeilijk gaat.. en overdag zijn ze nu ook super actief ...
Ooh wauw wat lekker!! Hopelijk lukt het straks in jullie nieuwe huis ook beter! Kan me voorstellen dat jullie hier zelf heel erg aan moesten wennen!

2 maanden geleden

Reactie op Anoniememama!

Pff heel eerlijk? Ik word helemaal gek. Ik leg hem zo’n 30 keer terug.. All ...
Ja dat wiegen is vreselijk zwaar, maar ik was het zo zat en wilde zelf ook slapen dat ik toch maar ben gaan wiegen. Zojuist is ze wel zelf inslaap gevallen. Eerste poging mislukte, heb haar toen bij mij in bed genomen, dacht misschien helpt dat. Nou weer een groot feest natuurlijk en lekker spelen. Toch maar weer in haar bedje gelegt en toen sliep ze binnen 5 minuten. Ik snap er niks van...

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Ja dat wiegen is vreselijk zwaar, maar ik was het zo zat en wilde zelf ook ...
Hahaha af en toe zijn het rare wezentjes.. ik kreeg hem laatst ook echt niet in slaap, gevoed gewandeld gezongen etc en m’n vriend gaat er mee wandelen en hij slaapt zo 😂

2 maanden geleden

Reactie op lisajacobs

Hahaha af en toe zijn het rare wezentjes.. ik kreeg hem laatst ook echt nie ...
Hahaha dat is altijd zo! En dan zou mijn man ook nog durven zeggen: Ik snap niet dat je nou zolang bezig bent geweest 🙃...

2 maanden geleden

Reactie op Teddy2020

Hahaha dat is altijd zo! En dan zou mijn man ook nog durven zeggen: Ik snap ...
Haha ja die man mij komt dan ook als een alfa mannetje beneden hoor 😂 zo van kijk mij dat eens even geflikt hebben.. ZUCHT

één maand geleden

Pfff afgelopen 2 nachten is het weer krijsen om de 2 uur, niet in slaap te krijgen en als hij slaapt, alleen op ons. Afgelopen dagen zijn ook druk geweest dus wellicht te veel prikkels, maar het is weer even mega zwaar🥵

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Pfff afgelopen 2 nachten is het weer krijsen om de 2 uur, niet in slaap te ...
Aah pittig! Om de 2 uur is echt te kort he! Eerder dat jezelf weer slaapt... Hier was het vannacht ellende om 02.40 uur wakker en gewoon niet meer gaan slapen. Voeden hielp niet, bij ons in bed nemen niet, wiegen niet. Uiteindelijk is ze pas om 05.15 uur weer inslaap gevallen.

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Aah pittig! Om de 2 uur is echt te kort he! Eerder dat jezelf weer slaapt.. ...
Pfff ook zo mega lang wakker dus. Dat vind ik echt slopend…

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Pfff ook zo mega lang wakker dus. Dat vind ik echt slopend…
Jaa dat is het ook! Vannacht is ze niet lang wakker geweest, maar wel onwijs vaak. Ik vind echt een of 2 nachtvoedingen niet erg, maar elke 1,5 a 2 uur wakker is wel echt te vaak. Vanaf 02.30 uur hebben we haar maar bij ons in bed genomen. Ze sliep toen ook nog onrustig, maar wel iets beter. Hoe is jullie nacht gegaan?

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Jaa dat is het ook! Vannacht is ze niet lang wakker geweest, maar wel onwij ...
Hier redelijk, veel wakker en hele nacht tussen ons in, maar in ieder geval makkelijker te troosten😂

één maand geleden

Reactie op evelien1997

Hier redelijk, veel wakker en hele nacht tussen ons in, maar in ieder geval ...
Ooh dat is fijn! Het scheelt al heel veel als ze makkelijk troostbaar zijn!

één maand geleden

Het was hier afgelopen nacht weer miserie... Zagen tot na middernacht... Dan was ze er om 2u45, en 5u weer... En mijne wekker ging om 6u 😴😴😴

één maand geleden

Hier is het ook weer 2 nachten achter elkaar rommelig. Heel onrustig in zijn slaap en dan overstuur wakker worden. We nemen hem dan bij ons in bed, dan gaat het beter. Alleen drinkt hij dan weer vaker merk ik.

één maand geleden

Pff herkent iemand het dat je kindje continu gaat staan.. Pff ik weet echt even niet meer wat te doen. Hij valt in slaap en na zo’n 20/30 minuten wordt hij wakker en begint het feest. Continu staan… Ik heb geprobeerd om hem steeds terug te leggen en niks te zeggen en de kamer verlaten. Niks helpt, hij blijft het doen en gaat dan na een tijdje hard huilen. Hij houdt zichzelf op deze manier wakker.. Dit duurt zo’n 2,5 uur.. rond 21:30 slaapt hij dan pas. Iemand in hetzelfde schuitje? Tips voor de juiste aanpak?

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Pff herkent iemand het dat je kindje continu gaat staan.. Pff ik weet echt ...
Jaa hier ook, alleen hier lukt het dus helemaal niet meer om in haar bedje inslaap te vallen. Ze valt op dit moment alleen in mijn armen inslaap en meestal leg ik haar halverwege de nacht bij ons in bed. Zo krijgen we allemaal de meeste slaap.

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Pff herkent iemand het dat je kindje continu gaat staan.. Pff ik weet echt ...
Vloerbed? 🙃 net ook ledikantje geprobeerd en hij stond binnen 2 seconden.. daarna op vloerbed in slaap gevoed en slaapt nu al 3 uur 🤪 (inhalen van gisteren)

één maand geleden

Reactie op Anoniememama!

Pff herkent iemand het dat je kindje continu gaat staan.. Pff ik weet echt ...
Oeh dit herken ik van onze zoon (die nu inmiddels 3 jaar is).. mega vervelend is dat! Ik heb toen bij hem ook van alles geprobeerd zonder resultaat en na verloop van tijd stopte het wel.. ik vond/vind het zelf altijd een irritant antwoord maar toch ga ik het zeggen 😂; het is een fase.. denk persoonlijk dat je er weinig mee kan doen helaas

één maand geleden

Heb een poosje niet mee gelezen trouwens.. maar Hopelijk gaat het bij de meeste wat beter!! 🤞🍀

één maand geleden

Wat een drama nachten 😭😭😭

één maand geleden

Reactie op Livelli

Wat een drama nachten 😭😭😭
Aaah niet leuk!! Hopelijk snel wee4 verbetering! Hier was het vannacht voor het eerst weer een goede nacht!! We hoefde er maar 1 keer uit! Hopelijk blijft dat zo!