2091 Reacties

5 maanden geleden

Het is nu 4.40… net de nacht voeding gehad en natuurlijk wilt de kleine niet slapen, terwijl ze overdag prima slaapt 😴

5 maanden geleden

Onze zoon is 2 +2 weken. Net flesje gehad. Sinds 2 dagen doen we hem inbakeren en ineens slaapt hij bijna de hele nacht door waar hij eerst om de 3/3,5 uur kwam voor een fles. Is dit normaal? 😅

5 maanden geleden

Onze kleine man weigert sinds 2 dagen in de co-sleeper te blijven slapen, hij ligt nu bij mij.. zometeen tijd voor voeding🙃

5 maanden geleden

Reactie op DeniseBoazJonah

Onze zoon is 2 +2 weken. Net flesje gehad. Sinds 2 dagen doen we hem inbake ...
Dat klinkt heerlijk! Maar geen idee of het normaal is… wordt hij wel vanzelf wakker nadat hij zo lang heeft geslapen?

5 maanden geleden

Reactie op Denisoee

Onze kleine man weigert sinds 2 dagen in de co-sleeper te blijven slapen, h ...
Ik herken dit zo erg! Gisternacht wilde onze dochter alleen maar op mij slapen… hopelijk kan ik haar zometeen wel wegleggen in de co-sleeper

5 maanden geleden

34+5weken zwanger al de hele nacht last van maagzuur😪 morgenochtend eerste wat ik ga kopen is omeprazol🫠

5 maanden geleden

Hier hetzelfde net de voeding gehad maar nu blijft ze wakker en huilen 🥹

5 maanden geleden

Nou ik ben nu pas wakker en dat was dus niet helemaal de bedoeling.. had namelijk om 3 u al wakker moeten zijn 🙈🙈 Kleine meid heeft om 23.00 nog een flesje van 120 cc op en ik laat er max 4 á 5 uur tussen zitten. Maar ik en de kleine meid zijn door mn wekker heen geslapen waardoor er nu 6 uur tussen de voedingen heeft gezeten. Ik voel me echt zo slecht, hoe kan ik nou door die wekker heen hebben geslapen 🙈🥺

5 maanden geleden

Reactie op ezzie95

34+5weken zwanger al de hele nacht last van maagzuur😪 morgenochtend eerste ...
Neee dat klinkt echt super rot 😩 heb je er al langer last van? Hopelijk gaat het morgen beter!

5 maanden geleden

Reactie op Wendy9283

Hier hetzelfde net de voeding gehad maar nu blijft ze wakker en huilen 🥹
De mijne was eindelijk bij mij in slaap gevallen na haar voeding van 4 uur, heb haar geprobeerd weg te leggen in haar co-sleeper… big mistake 🥲🥲 Ze werd wakker en nu ligt ze weer op mij 😂 Is je dochter inmiddels al gestopt met huilen?

5 maanden geleden

Reactie op ezzie95

34+5weken zwanger al de hele nacht last van maagzuur😪 morgenochtend eerste ...
Ik heb het zo met je te doen.. ik heb hier zoveel last van gehad tijdens de zwangerschap. De nachten waren echt om te huilen. Enige wat hielp waren pepermuntjes

5 maanden geleden

Hier sinds 4:30u wakker voor de borst. Normaal valt ze na de voeding direct aan de borst in slaap, maar vannacht verkiest ze wakker blijven. En ze zit dan ook hele tijd te geeuwen 🤧

5 maanden geleden

Reactie op wensmama.met.pcos

Neee dat klinkt echt super rot 😩 heb je er al langer last van? Hopelijk ga ...
Ik hoop het ook pff. Heb er nu al een kleine twee weken last van maar vandaag heeft t wel een topniveau bereikt😫

5 maanden geleden

Reactie op YoungMomK

Nou ik ben nu pas wakker en dat was dus niet helemaal de bedoeling.. had na ...
Heerlijk toch!!! Je hebt nu officieel een doorslaper 😉

5 maanden geleden

Reactie op YoungMomK

Nou ik ben nu pas wakker en dat was dus niet helemaal de bedoeling.. had na ...
Niet slecht voelen! Het kan gebeuren, je bent nog herstellende en moe! Nu lekker je kleine meid een flesje geven

5 maanden geleden

Reactie op YoungMomK

Ik heb het zo met je te doen.. ik heb hier zoveel last van gehad tijdens de ...
Ahh handige tipp, ga ik proberen! Thanks

5 maanden geleden

Reactie op wensmama.met.pcos

Niet slecht voelen! Het kan gebeuren, je bent nog herstellende en moe! Nu l ...
Ze heeft m inmiddels al op en ligt weer helemaal knock out te slapen 😂. Denk dat zij het niet zo erg vond dat er wat langer tussen de voeding zat. Ik zelf maak me dan alweer helemaal druk om die suikerspiegel etc. Aan de andere kant, ze zal haar slaap wel nodig gehad hebben en ze melde zichzelf netjes toen ze honger had.

5 maanden geleden

Reactie op tango

Heerlijk toch!!! Je hebt nu officieel een doorslaper 😉
Jaa ergens mag ik ook niet klagen hoor. Maar het meisje is pas 3 weken oud dus eigenlijk mag er nog niet zoveel tijd tussen de voedingen toch? Ik weet nog dat ik heel stoer en zelfverzekerd was in de zwangerschap over alles en dat ik nu toch onzeker ben over ieder klein ding!

5 maanden geleden

Wij zijn ook gezellig wakker🥳 Kleine (4 weken) is vannacht voor het eerst ingebakerd om te kijken of dat helpt en heeft voor het eerst voor het slapen gaan gekolfde melk gekregen ipv aan de borst(zodat ik zeker wist dat ze een mooie hoeveelheid binnen zou hebben). En het werkt! want we hebben voor het eerst bijna 5u tussen de voedingen zitten😁 ik heb dus vrij goed geslapen voor de verandering en voel me nu zooo wakker🙈

5 maanden geleden

Reactie op Bloempjex

Wij zijn ook gezellig wakker🥳 Kleine (4 weken) is vannacht voor het eerst ...
Wat lekker zeg!! En vooral voor je eigen slaap is het zo goed. Bij ons heeft inbakeren in het begin ook echt heel goed geholpen!