13 Reacties
7 maanden geleden
Ja maar heb daar eigenlijk vrij weinig last van, heb ook een liesbreuk wat wel zeer pijnlijk is 😵💫
7 maanden geleden
Ik loop bij de bekkenfysio voor bekkenklachten en diastase, voor mij heel nuttig! Als ik mijn diepe buikspier(waarvan ik geen idee had dat ik hem had) eerst aanspan is m'n diastase al een stuk minder.. ook met het doen van buikspieroefeningen bijvoorbeeld. Het was wel lastig om te leren deze bewust aan te spannen. Verder heeft de bekken fysio mij heel veel nuttige tips en begeleiding gegeven!
7 maanden geleden
Reactie op eemelaniee
Ik loop bij de bekkenfysio voor bekkenklachten en diastase, voor mij heel n ...
Fijn dat het voor jou nuttig is en goede begeleiding! Mijn afspraak viel vanmorgen tegen en ze heeft niet eens gekeken of gevoeld naar de diastase... Ze zegt dat het niet samen staat met het bekken. Dus ga denk opzoek naar een andere fysio 😅
7 maanden geleden
Reactie op MyFirstL0veM
Ja maar heb daar eigenlijk vrij weinig last van, heb ook een liesbreuk wat ...
Hee same here! Ga jij je al op korte termijn laten opereren? Ik ben er eigenlijk nog niet achteraan gegaan omdat m’n lijf nog volop aan het herstellen is voor m’n gevoel..
7 maanden geleden
Reactie op MC26
Ja zelfde hier indd. Heb jij je afspraak al gehad?
Oo vervelend zeg!
Weet niet waar je woont? In Dordrecht en omstreken wordt profundum aangeraden door verloskundigen, daar ben ik ook heen gegaan! Hopelijk vind je snel een ander!
6 maanden geleden
Reactie op MC26
Oh bah, moet je daar aan geopereerd worden? Aan je liesbreuk, of niet?
Ja, sta op de wachtlijst. Kan tot oktober / november duren 🫠