12 Reacties
2 jaar geleden
Ik denk misschien de laatste loodjes, ik heb dit al paar weken op de bank maar sinds 3 dagen ook in bed. Denk meer druk op bekken/heup in combi met groter wordende baby die lekker in je bekken kruipt en duwt en het met liggen toch anders belast word als met zitten/staan/lopen
2 jaar geleden
Ik heb dit gehad toen ik 13 weken was. Volgens de fysio lijkt het op een slijmbeursontsteking. Nou is het wel weggegaan bij mij! Ik moest elke dag die spier oprekken met een oefening wat voor veel verlichting zorgt. Terwijl je rechtop zit moet je jouw rechter voet op je linker knie leggen en dan een beetje naar voren leunen. Zo rek je die zijkanten op! Beide benen 2x 10 min per dag oefenen en het wordt minder
2 jaar geleden
Ja herkenbaar. Ik heb het denk ik al vanaf week 24. Ik loop ook bij een bekkenfysiotherapeut. Doet veel pijn en draaien werkt op een gegeven moment ook niet meer. Succes nog even!
2 jaar geleden
Reactie op antsje93
Ik heb het ook ja.. denk soms dat mijn heup zowat uit de kom vliegt.. of da ...
Haha echt he. Zo pijnlijk is het. Ik ben momenteel bijna 37 weken, maar ik heb het al vanaf het 2e trimester. Merk wel dat het de laatste 2 weken nog erger is geworden, maar dat is wel logisch want alles wordt natuurlijk ook zwaarder en weker. Hoelang moet jij nog?
2 jaar geleden
Reactie op Bambi32
Als het goed is wordt je bekkengebied week ter voorbereiding op de bevallin ...
Ja, dat klinkt logisch. Dat zal het wel zijn. De 1 heeft daar dus meer last van dan de ander, maar goed om te weten dat het na de bevalling weer weg gaat.
2 jaar geleden
Ik heb dit ook en mijn fysio gaf aan dat dit echt een zwangerschapskwaal is waar je weinig aan kunt doen. Het schijnt een zenuw in je bilspier te zijn die beetje klem kan komen te zitten doordat de baby ingedaald zit in je bekken en daar druk uitvoert. Zoek maar eens op: zwangerschapsichasias
2 jaar geleden
Dit had ik ook heel erg. Een kussen tussen mijn bovenbenen hielp goed tegen de pijn