14 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik ook zo’n kussentje. Bij mijn oudste ook gebruikt nadat die een te plat hoofdje had. Nooit geen klachten gehad en een mooi koppie dus geen zorgen.

2 jaar geleden

P. S. Zodra ze gaat rollen wel weghalen.

2 jaar geleden

Reactie op Wendylala

Ik gebruik ook zo’n kussentje. Bij mijn oudste ook gebruikt nadat die een t ...
Super dankjewel

2 jaar geleden

Reactie op Wendylala

P. S. Zodra ze gaat rollen wel weghalen.
Ja zal ik zeker doen dankjewel maakte mij zo zorgen ☺️

2 jaar geleden

Voor voorkeurshouding raad ik een osteopaat aan. Vorig week gegaan en binnen 1w slaapt onze zoontje nu wel links en recht (links was zijn voorkeur). We zien nu een enorm groot verschil aan zijn hoofdje. Heel bijzonder dat het binnen 1 week al zoveel kan veranderen…

2 jaar geleden

Ik leg haar altijd op haar zij met een zij kussen en elke voeding wissel ik haar van kant. Zodat ze geen plat hoofdje kan krijgen. Ook goed tegen teruggeven.. geeft mij wel een veilig gevoel snachts dat ze niet kan rollen 😊

2 jaar geleden

Reactie op FFR

Ik leg haar altijd op haar zij met een zij kussen en elke voeding wissel ik ...
De mijne rolt met deze nog steeds als die wilt om 😌 zou deze dus niet gebruiken snachts.

2 jaar geleden

Reactie op Oznr

Voor voorkeurshouding raad ik een osteopaat aan. Vorig week gegaan en binne ...
Ja ik denk als dit niet helpt dan ga ik ook veder hulp zoeken dankjewel 🙏

2 jaar geleden

Reactie op Wendylala

De mijne rolt met deze nog steeds als die wilt om 😌 zou deze dus niet gebr ...
Echt? Ik heb het gebruikt voor mijn oudste dochter en nu weer voor de tweede en zijn nooit gerold, zeker niet nu ze zo klein is (5 weken) 🙈

2 jaar geleden

Mijn dochter had het ook de osteopaat heeft dat gezien en de advies was meer op andere kant laten slapen en op die kussen ook ik heb hetzelfde geen zorgen maken mama gewoon dat doen

2 jaar geleden

Reactie op FFR

Echt? Ik heb het gebruikt voor mijn oudste dochter en nu weer voor de tweed ...
Het kan ik heb het ook voor mijn eerste gebruikt rolt niet maar deze baby rolt wel 😅 hij beweegt graag 😆

2 jaar geleden

Reactie op FFR

Ik leg haar altijd op haar zij met een zij kussen en elke voeding wissel ik ...
Deze gebruik ik ook snachts. Bij elk voedingsmoment leg ik haar op haar andere zij. Overdag slaapt ze in de box op haar rug of op haar buik (op haar buik alleen als ik haar continue kan zien) Ik merk dat op de zij slapen ook echt goed werkt bij krampjes

2 jaar geleden

Reactie op Wendylala

De mijne rolt met deze nog steeds als die wilt om 😌 zou deze dus niet gebr ...
Hier nu voor het 3e kindje in gebruik. Tot een maand of 3 rollen ze er niet in, hooguit duwen ze zich wat meer richting de rug. Ik vind ze ideaal, en als ze eenmaal 3-4 maanden zijn en het hoofdje is dan nog mooi rond, dan kunnen ze wel weer zonder slapen zonder voorkeurshouding (als je er nu goed op let teminste...)

2 jaar geleden

Deze gebruik ik ook snachts. Bij elk voedingsmoment leg ik haar op haar and ...
Ja klopt helemaal, ik heb mijn twee meisjes altijd op hun zij afwisselt gelegd en ze hebben idd weinig tot geen last van krampjes en slapen hier heel goed mee! Echt een goede aankoop!