13 Reacties

5 maanden geleden

Op dit moment gebruiken we hem niet zo vaak, maar we gaan in september naar Zweden en gaan daar ook wandelen dus dan is hij wel weer erg handig. We hebben een ergobaby via marktplaats gekocht, scheelt weer wat geld.

5 maanden geleden

Wij zijn net twee keer op vakantie geweest met onze baby van tijdens de eerste vakantie 6 maanden 2e vakantie 7 maanden en toen heb ik hem nog wel echt gebruik op de vliegvelden en als het niet zo enorm heet was geweest op vakantie wel vaker! Ik heb een ontzettend nieuwsgierig druk jongetje en in de draagzak heeft hij veel meer het idee dat hij erbij is en alles goed kan zien vergeleken met de kinderwagen.

5 maanden geleden

Wij gebruiken hem thuis bijna niet meer maar nu op vakantie in Zweden is het wel handig (ze is bijna 8 maanden)

5 maanden geleden

Wij hebben er 1 sinds de geboorte. Toen vaak gebruikt als we naar verjaardagen gingen of als ons zoontje ziek is. Nu iets minder vaak, maar als we straks op vakantie gaan nemen we de draagzak zeker weten mee!

5 maanden geleden

Wij hebben een nuna carrier draagzak. Gebruiken hem vooral als we wandelen gaan dan is de draagzak ideaal in de bossen etc. Ons mannetje vind het ook prachtig om met zn gezicht naar voren gericht te zitten kan hij mooi alles zien dan geniet ie echt. Merk wel dat het steeds iets zwaarder word op de schouders maar die wennen er wel aan. Gebruik hem in huis alleen nog af en toe als hij een dag heeft dat ie net niks wil behalve bij mij zijn dan heb ik nog ff de handen vrij in ieder geval.

5 maanden geleden

Mocht je het voor je vakantie willen gebruiken kun je ze ook huren!

5 maanden geleden

Ik heb pas een nieuwe draagzak gekocht, omdat de oude niet lekker zat! Ik heb hem op vakantie op het vliegveld gebruikt en soms thuis als ze aan me vast geplakt zit en graag gedragen wil worden. Ze is nu 8 maanden en ik vind haar lang dragen in mn armen best zwaar. Met de draagzak is het beter te doen. Ze vind het nog steeds heerlijk.

5 maanden geleden

Ja ik baal achteraf een beetje dat ik hem niet 8 maanden geleden al had gekocht. Terugkijkend denk ik dat ik hem toch wel veel gebruikt zou hebben (heb heel wat uurtjes door het huis gewandeld met een baby op m’n arm 😅).

5 maanden geleden

Reactie op KikiVis

Wij zijn net twee keer op vakantie geweest met onze baby van tijdens de eer ...
Ja wij hebben ook een zeer nieuwsgierig mannetje. Die vind dat dan misschien ook wel leuk om in de draagzak te zitten

5 maanden geleden

Ideaal op het strand!

5 maanden geleden

Op vakantie gebruikte ik hem sowieso in het vliegtuig (gelijk een gordel). Ook in de auto (in het buitenland waar geen autostoeltjes gebruikt werden. Ook handig als je even wilt voeden onderweg (dan doe ik de zak wat lager). Ideaal ding op vakantie. Zelfs m’n vermoeide peuter heeft op het vliegveld erin gezeten om even te pauzeren

5 maanden geleden

We hebben hem vanaf de geboorte en gebruik hem echt 2 x in de week met de hond uitlaten maar ook als ze moe is met eten koken! Die van mij is geld dubbel en dwaes waard

5 maanden geleden

Wij hebben een ergobaby en gebruiken hem nog steeds regelmatig. Helemaal nu hij te zwaar word om de hele maxi cosi mee te nemen.