Lieve moeders,
Ik heb een Artipoppe draagzak gekocht.
Nu wil ik er graag mee gaan lopen, alleen heb ik geen idee hoe ik mijn baby van bijna 8 weken daar in moet aankleden. Ik doe in de kinderwagen altijd een teddy pakje als jas bij haar aan. Is dit te warm in een draagzak ?? Of doe ik alleen kleertjes aan en dan de draagzak onder mijn jas ??
Kan iemand mij helpen 😅
Xxxx
Dat is te warm, van wat ik heb gelezen op internet. Ik doe mijn zoontje in de draagzak met enkel z’n kleding & een mutsje op & lekkere warme sokken. Mijn jas valt ook nog over hem heen dus dat is warm genoeg!
Als je de draagzak onder je jas aandoet zou ik inderdaad geen Teddy pakje doen omdat dat me te warm lijkt.
Wij hebben de draagzak over onze jas gedragen, toen hebben we ons zoontje wel een Teddy pakje aangedaan tegen de kou.
Dat is te warm, van wat ik heb gelezen op internet. Ik doe mijn zoontje in ...
Ja precies wat jij doet inderdaad! En dan nog merk ik dat mijn kindje en ik het vrij snel warm hebben, dus dan doe ik soms even het mutsje af. Moet echt de jas openritsen als ik een winkel binnenloop.
Ik doe normale kleren aan, een wollen jasje met capuchon om z’n hoofd warm te houden en slofjes. En dan lekker onder m’n jas.
Als ik hem niet onder m’n jas doe trek ik een wollen buitenpak aan met sloffen
Zou kleertjes, slofjes en mutsje doen.
Jas niet helemaal dicht, zorg dat er ruimte is voor zuurstof en alsjeblieft 🙏 geen sjaal! Anders kan je kind stikken..
Welke jas hebben jullie dan aan waar de draagzak onder past?
Een draagjas! Eentje van mamalila met inritsbaar stuk. Kan ook zonder gedragen worden en op de rug worden ingeritst, vond ik echt de investering waard.
Let erop dat 8 weken oog wel echt te jong kan zijn. Je dient je kindje een kusje te kunnen geven op het hoofd en de beentjes in juiste M positie te kunnen zetten. Meestal is dat rond maatje 62-68.