Hoi hoi,
Wat is droomvoeding juist? Geven jullie dan voeding terwijl jullie baby slaapt? Ik zou willen proberen om ook rond 22:00 uur voeding te geven en misschien slaapt ze dan wat langer.
Hoelaat komt ze nu in de nacht en hoevaak? Ik weet niet of het slim is om daar nu nog mee te beginnen, wij hebben het juist een aantal weken geleden afgebouwd zodat ze er niet teveel aan gaat wennen.
Een droomvoeding kan juist ook voor veel onrust zorgen dus persoonlijk zou ik er niet nu nog mee beginnen. Krijgt ze overdag genoeg binnen? Word ze niet ‘gewoon’ wakker in de nacht? Vaak is het helemaal geen honger.
Mij vertelden ze dat een baby dat juist ritme ontwikkeld , als je hem of haar dan “wakker” maakt voor een fles. Denkt de baby oh guttegut het is dscht en zal hij of zij dan na 4 uurtjes wakker worden…… bij ons was dat toevallif dus zo 😅. Maar ik vond de avond fles geven nog zo leuk en lief. Daarom deed ik dat 🤭. Nu rond 19:30 laatste fles met 4 schepjes pap erbij in….. dan slapen en rond 06 uur wskker 👌 misschien is pap dan een goed idee voor jou
Denk dat niet want ze wilt haar tut dan ook echt niet meer en na haar flesj ...
Ja maar dat is denk ik al ze uit zichzelf wakker wordt? Dan vraagt ze er inderdaad zelf om. Een droomvoeding is eigenlijk terwijl ze slapen of half slapen nog een laatste fles geven rond 23.00u.