Hallo allemaal! Ons meisje is eind november 2 jaar geworden! Ze is ontzettend lief, vrolijk enthousiast. Ze doet het super goed en is sinds kort zindelijk, begrijpt veel en is heel sociaal.
Echter is zij wel ook ontzettend druk, vanaf dat ze baby is. Maar echt heel druk, ik snap dat sommige mensen denken dat zal wel mijn kind is ook druk maar dit is echt een ander level馃ぃ.
Ze zit geen minuut per dag stil, is de hele dag druk het rennen en met vanalles bezig. Ik probeer haar zoveel mogelijk uit de dagen zodat ze haar prikkels kwijt kan maar soms weet ik niet meer wat ik met haar aanmoet. Ze is heel ondeugend en haal echt elke kamer van het huis over hoop, alle kasten trekt ze leeg en alles wat ze vind kan ze gebruiken. Elke manier van aanpakken lijkt ook geen indruk te maken, ik krijg het haar niet duidelijk gemaakt dat sommige dingen gewoon niet de bedoeling zijn. Hoe gaan jullie hiermee om? Iemand die goede tips heeft of eventueel nog meer activiteiten om te doen (zowel binnenshuis als buiten)?