20 Reacties
één jaar geleden
Eet je ook voldoende? Ik geef ook bv en had dit ook, viel daarnaast ook (te) snel af, maar moest dus achteraf gewoon meer eten. Ik eet nu meer, zoals bijv eieren, goede vetten zoals avocado etc en dat scheelt wel.
één jaar geleden
Reactie op Bommetje91
Eet je ook voldoende? Ik geef ook bv en had dit ook, viel daarnaast ook (te ...
Ja ik eet wel genoeg denk ik, ben daar eigenlijk niet zo mee bezig haha. Moet daar wel op letten, maar heb niet het idee dat ik te weinig eet
één jaar geleden
Ik heb dit ook! Alleen ik heb een keizersnede gehad en geef kunstvoeding dus is totaal niet te vergelijken maar alsnog ik herken het heel erg. ik eet en drink ook voldoende.. huisarts zei dat dit bij ontzwangeren kan horen 🤷🏼♀️ Ook heb ik een ruggenprik gehad weet niet of je die ook hebt gehad, in het begin linkte de zorgverleners het daaraan maar ondertussen lijkt me dat gek. Ben je al ongesteld geweest? Ik had het toen heel erg door het bloedverlies en daarna is het gebleven dus ik gooi het nog daarop. Misschien moet ik ook maar eens de huisarts gaan bellen. Wil je mij op de hoogte houden? 😘
één jaar geleden
Reactie op Jennybabyx
Ik heb dit ook! Alleen ik heb een keizersnede gehad en geef kunstvoeding d ...
Nee ik heb geen ruggenprik gehad, natuurlijk bevallen zonder medicatie. En ben ook nog niet ongesteld geweest, dit kan even duren omdat ik bv geef. Ik ben heel benieuwd wat ze morgen gaat zeggen, half 10 bij de huisarts. Ik hou je op de hoogte!
één jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde! Ook bloed laten prikken kwam uit dat het ijzer gehalte iets aan de lage kant was, maar niet extreem. Heb toen Floradix ingenomen. Ik geef zelf ook bv en denk dat dat vooral in combinatie komt met het weinig slapen. Goed om het een en ander even uit te sluiten ik weet hoe vervelend het voelt.
één jaar geleden
Nee ik heb geen ruggenprik gehad, natuurlijk bevallen zonder medicatie. En ...
Heel apart dat we dan toch precies dezelfde symptomen hebben! Wat zei de huisarts? 😘
één jaar geleden
Reactie op Jennybabyx
Heel apart dat we dan toch precies dezelfde symptomen hebben! Wat zei de hu ...
Heb bloed afgenomen en verwijsbrief voor de kno arts! Om evenwichtsorgaan te checken. Dus ben benieuwd.
https://www.thuisarts.nl/positie-duizeligheid-bppd/ik-heb-last-van-positie-duizeligheid-bppd
Check even deze link, zou ook zoiets kunnen zijn misschien? Kan je helaas niet zoveel aan doen..
één jaar geleden
Reactie op MBB11
Heb je in je ferritine laten checken? Bij mij was mijn ijzer/Hb wel nog vol ...
Ik weet niet zeker of ze daar op hebben geprikt, zal het maandag navragen. Wat heb je gedaan om dit weer op peil te krijgen?
één jaar geleden
Reactie op MBB11
Heb je in je ferritine laten checken? Bij mij was mijn ijzer/Hb wel nog vol ...
Hoe laag is veel te laag? Ik heb af en toe last van lichthoofdigheid. Mijn HB was 7,6 en ferritine 16. Volgens de HA waren dit nog goede waarden, hoewel ze allebei wel aan de ondergrens zaten.
één jaar geleden
????
Was niet in staat om meer dan dit te typen met m’n peuter en baby 😅. Vaak zijn het ook mineralen tekort, niet alleen ijzer en vit d. Dus elektrolyten (magnesium, kalium, natrium etc) zorgen ervoor dat je beter vocht opneemt en minder duizelig kan zijn. Het hoeft niet de oplossing te zijn maar kan wel aanzienlijk helpen. Vooral met borstvoeding want je kleintje neemt alles van jou en dan pas kom jij. Het zit bijv ook in ORS. Daar zit dna wel veel toegevoegde suikers in. Zelf gebruik ik van viridian sports electrolytes en/of kokoswater can Grace (dus geen kokoswater obv concentraat). Hoop dat je je gauw of al beter voelt
7 maanden geleden
Reactie op quinta121
Heey Ik ben benieuwd of het minder is geworden
Hee, ja zeker! Heb er bijna geen last meer van ☺️
6 maanden geleden
Reactie op miesvg
Hii, ik lees even mee. Heb hier momenteel ook veel last van. Heb je iets sp ...
Ik ben momenteel ook nog erg duizelig. Vooral later op de middag/ avond. Twijfel of ik bij huisarts vraag voor een bloedonderzoek. Geef jij ook borstvoeding? Krijg in mijn omgeving veel te horen dat het hierdoor zou kunnen komen.
6 maanden geleden
Reactie op Esvk
Ik ben momenteel ook nog erg duizelig. Vooral later op de middag/ avond. Tw ...
Ik geef geen borstvoeding meer, en ik heb het ook meer richting middag/avond. Volgens mij heeft het bij mij te maken met vermoeidheid en het verwerken van prikkels. Ik heb bloedonderzoek laten doen maar daar kwam niks uit. Ik ga maandag naar een osteopaat, geen idee of het helpt maar ik hoorde van iemand anders dat dat geholpen had😊