33 Reacties
7 maanden geleden
Reactie op Iriss1994
Ondanks dat artsen het ontkennen, blijkt dat ook voeding veel kan betekenen ...
Ik geef ook volledige borstvoeding en sinds 6 maanden begonnen met oefenhapjes. Ik heb ook last van eczeem… ben je zelf je dieet gaan aanpassen of met behulp van iets/iemand?
7 maanden geleden
Reactie op Oumayma
Ik geef ook volledige borstvoeding en sinds 6 maanden begonnen met oefenhap ...
Mijn zusje en kampen hier al heel lang mee en je wordt telkens door artsen afgeschoven met zalfjes of “nee geen allergie gevonden”. We zijn zelf opzoek gegaan, bij orthomoleculair artsen bijvoorbeeld. Het is echt lastig omdat vrijwel overal gluten en lactose in zit, maar het is even doorzetten. Ik volg zelf ook Barbara Oneill op YouTube, aflevering child nutrition vind ik zelf heel interessant! 😄
7 maanden geleden
Reactie op Iriss1994
Mijn zusje en kampen hier al heel lang mee en je wordt telkens door artsen ...
Dankjewel!! Ik ga gelijk even kijken. Het is gelukkig al weer wat rustiger geworden maar het komt en gaat. Maar het is nooit helemaal weg. Ik ga ook eens goed op me voedingen letten als ik bepaalde dingen eet of ze er dan op reageert. Dankjewel nogmaals voor de tips!
7 maanden geleden
Reactie op Oumayma
Dankjewel!! Ik ga gelijk even kijken. Het is gelukkig al weer wat rustiger ...
Ja zeer interessant! Schijnt dat allergieën allemaal verband hebben met je darmen, is daar wat mis dan uit het zich in allerlei dingen oa huiduitslag. Cortisone zalf tast weer de darmflora aan, dus heel tegenstrijdig. Gebruik het ook nog wel eens bij uitbraken🙁 heb het om mijn vingers en met baby’s heb je vaak natte handen, luiers verschonen
Ect ect. Hopelijk heb je er wat aan. De aanhouder wint 🥳
7 maanden geleden
Dit lijkt meer een smetplek 😅
Probeer eens de frambozen zalf van puur geluk! Wonder spul 😊
7 maanden geleden
Heeel dun laagje sudocreme. Wij hadden precies de zelfde plekken en na een paar dagen sudocreme smeren ( op advies consultatie bureau) was het weg :)
7 maanden geleden
Onze dochter heeft dit ook, volgens mij is het bij haar gewoon door dat het daar vochtig wordt vanwege haar spek nekkie haha. We proberen het goed droog te houden en smeren inderdaad ook met eerder genoemde frambozen zalf of shea butter.