3 Reacties

7 maanden geleden

Mijn dochter is eigenlijk nooooit eenkennig geweest. Sinds een week of 2 merk ik ook wat meer aanhankelijlheid, als ik even wegloopt naar binnen als ze in de tuin is dan ook tegen de deur aan slaan en huilen, of als ik even naar dr wc ga. Dus best herkenbaar! Verder is haar gedrag opzich wel hetzelfde. Op vandaag na.... ook een horror dag en snel over de rooie! Denk toch ergens weer een stap in de ontwikkeling.

7 maanden geleden

Hier helaas ook, niks of niemand is goed alleen mama. Wij dachten eerst dat het kwam omdat we op dit moment op vakantie zijn en het een vreemde omgeving is maar het is echt te erg. Zelfs als ik al opsta om me broek op te hijsen begint meneer een huilbui met paniek alles erbij. We zijn met 6 man op vakantie maar hij ziet maar 1 persoon staan. Papa doet zn best maar niks is goed, heel sneu voor papa om te zien馃様馃様

7 maanden geleden

Hier ook.. helaas geeft hij dit echt al bijna een half jaar. Ziet alleen mij (mama) staan. Loopt hele dag achter mij aan en hangt aan mijn broekspijp. Andere mogen hem niet pakken als ik in de buurt ben