49 Reacties
2 jaar geleden
Wij gaan in maart als ons zoontje 16w is een midweek naar centerparcs Erperheide. Echt een van de beste parken om met een baby heen te gaan. Wij gaan dit jaar al voor de derde keer op rij. Je kan dan gratis een baby pakket aanvragen met een badje, wipper, aankleedkussen, evt buggy en box. Ze hebben ook super leuke animatie voor kleintjes vanaf 1 jaar.
2 jaar geleden
Laatste week van mijn verlof 3 dagen efteling met onze peuter. Laatste jaar dat het buiten de schoolvakanties kan als het super rustig is.
2 jaar geleden
Reactie op Robin_254
Curaçao, mede vanwege familiebezoek, als ze 3.5 maand is. Erg spannend, all ...
Ik woon op Curacao met onze dochter van 3 en kleine man van 6 weken. Wij vliegen over 3 weken naar NL om families/vrienden te zien.
Hoe het reizen zal gaan weet ik nog niet, maar ik heb wel wat tips met een baby in de zon;
- neem zonnehoedje(s) mee.
- zorg dat je altijd een XXL hydrofiel in de buurt hebt om evt tegen de zon te beschermen.
- wij hebben een Joolz wagen met zonnescherm/doek, werkt fantastisch.
- zorg dat je op stranden komt waar voldoende palapa's/schaduwplekken zijn
- rompertjes zijn voldoende om te dragen (of alleen een luier ;) )
2 jaar geleden
Wij gaan vandaag vliegen naar Dubai! (Met een peuter van 2,5 en een babyvan 9 weken). Ik vind het zelf spannend met de baby.. zal achteraf wel tips delen😂 eerst maar even kijken hoe het gaat haha! Wij hebben sowieso wel een “goedkope” buggy gekocht omdat we niet willen reizen met onze dure kinderwagen. Dus dat is tip 1. Die kinderwagens worden toch veel rond gegooid door bagage personeel.
2 jaar geleden
Reactie op selyna
Wij gaan vandaag vliegen naar Dubai! (Met een peuter van 2,5 en een babyvan ...
De buggy voor de 9 weken oude baby? Wij gaan ook binnenkort en twijfelen heel erg of onze kinderwagen mee moet. En of je eventueel alternatieven hebt.
2 jaar geleden
Wij gaan in de zomervakantie naar Turkije voor een bruiloft en plakken er dan nog een vakantie aanvast. Ze is dan ongeveer 8 maanden.
2 jaar geleden
Reactie op selyna
Het is een buggy die ook een ligstand heeft en dus te gebruiken is vanaf de ...
Welke merk heb je dan precies? Wij hebben ook een buggy met ligstand van maxicosi maar ik betwijfelde of mn dochtertje van 3 maanden erin mag.