160 Reacties

3 jaar geleden

1 november volgend eigen berekening, als alles goed blijft gaan

3 jaar geleden

Volgens mijn berekening ben ik ook uitgerekend op 3 november… ben wel heel benieuwd naar de echo want volgens de clearblue wekenindicator zou ik verder zijn maar dat kan eigenlijk helemaal niet

3 jaar geleden

Volgens mijn eigen berekening is het 2 november.

3 jaar geleden

Hier ook 3 november volgens berekening van computer obv cyclus :). Hebben jullie al iets van klachten?

3 jaar geleden

Reactie op Jolanda194

Ik ook 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Schildpad

Hier ook 3 november volgens berekening van computer obv cyclus :). Hebben j ...
Ja, ben al anderhalve week mega misselijk en moe… herkende het ook meteen van mijn eerste zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Jolanda194

Joe hebben jullie een eigen berekening gedaan? Ik ben klakkeloos uitgegaan van de berekening van de verloskundige.

3 jaar geleden

Reactie op Schildpad

Ik ben snel kortademig, heb het vaak koud of juist heel warm en heb gevoelige borsten. Verder niet echt opvallende symptomen. Jij?

3 jaar geleden

1 november🥰

3 jaar geleden

Meer dames hier met zo nu en dan krampen in onderbuik? Ik zit eraan te denken om morgen even langs de huisarts te gaan om te testen op blaasontsteking. Moet veel plassen. Of is veel plassen ook normaal? Geen branderig gevoel, maar wel druk op de blaas. Eerste keer zwanger dus ben echt een leek. 😂

3 jaar geleden

Joe hebben jullie een eigen berekening gedaan? Ik ben klakkeloos uitgegaan ...
Ik heb het berekend via een tooltje op internet.

3 jaar geleden

Reactie op Rees1988

Meer dames hier met zo nu en dan krampen in onderbuik? Ik zit eraan te de ...
Ja dat is wel normaal hoor! Ik heb ook dagelijks wel wat krampen

3 jaar geleden

Reactie op Rees1988

Meer dames hier met zo nu en dan krampen in onderbuik? Ik zit eraan te de ...
Veel plassen doe ik ook trouwens! Is misschien nog wel mijn meest opvallende symptoom. 🥲

3 jaar geleden

Reactie op Rees1988

Ik heb het berekend via een tooltje op internet.
Aha! Weet jij dan wat ik moet invullen bij cyclus duur? Ik had sinds mijn spiraal er uit is; 1x25 dgn, 1x29, 2x27 (dus gemiddelde is dan 27 dgn). Maar afgelopen cyclus zou 22 zijn omdat ik de positieve ovulatie test al had op cyclus dag 8 (+14 = dag 22). Is het gemiddelde dan 25 als ik steeds rond de 27 zat en 1 keer afweek?

3 jaar geleden

Ik op 4 november! Ik heb vooral pijnlijke borsten en vermoeidheid. Ik heb 2 eerdere miskramen gehad, dus vind het weer enorm spannend 🌈

3 jaar geleden

Hier ook 3 november uitgerekend. Mijn andere kinderen zijn altijd eerder geboren dus ga er wel vanuit dat dat nu weer gaat gebeuren🙄

3 jaar geleden

Aha! Weet jij dan wat ik moet invullen bij cyclus duur? Ik had sinds mijn s ...
Nee dan ga je in dit geval uit van jouw cyclus! Dus niet eerste dag menstruatie maar echt 2 weken cadeau voor je eisprong. ik had mij eisprong op dag 19 dus ipv eerste dag laatste menstruatie loop ik 5 dagen achter op die berekening en jij 6 dagen voor ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Schildpad

Gevoelige borsten en vaak plassen

3 jaar geleden

Reactie op Angenita18

Ja dat is wel normaal hoor! Ik heb ook dagelijks wel wat krampen
Oké, thanks! Dat stelt me wat gerust!!! 🙏🏻

3 jaar geleden

Veel plassen doe ik ook trouwens! Is misschien nog wel mijn meest opvallend ...
Hahaha, wat een gedoe he! Ik blijf lopen naar het toilet! Ik zou inderdaad alle keren bij elkaar optellen, dus ook je 22 dagen cyclua. En daar het gemiddelde van nemen.