19 Reacties
één maand geleden
Hier het eerste duidelijke woordje na mama, papa, daddy en dada /bye bye was pak.
Ze wordt tweetalig opgevoed Nederlands (met mij, de crèche en mijn ouders) en Engels met de papa en zijn familie.
Maar onlangs zat ze in haar parkje te spelen en ik zat vlakbij even een koffietje te drinken, toen zij ze ineens mama pak omdat ze opgepakt wou worden 😂
één maand geleden
Reactie op EmilyClerens
Hier het eerste duidelijke woordje na mama, papa, daddy en dada /bye bye wa ...
Ahja en nam nam als ze wilt eten of als ze het eten lekker vind
één maand geleden
Reactie op Dino31
Daaaar!! Daaaaaarr!! Daaar!! Daaaaaar! (met wijzend vingertje en de hele da ...
Hahaha jij zet dus ook een heleboel extra stappen op een dag net als mij? Wij moeten ooooveraaal dichterbij gaan kijken
één maand geleden
Reactie op Dino31
Daaaar!! Daaaaaarr!! Daaar!! Daaaaaar! (met wijzend vingertje en de hele da ...
Hier ook de hele dag door en dan moeten we daarheen lopen of we zeggen wat we denken dat hij aanwijst 🤣
En als wij zeggen Bodi nee.. dan schud hij z’n hoofd. En dan zeggen we Bodi ja en dan lacht hij en schud alsnog z’n hoofd 🤣 ja knikken lukt nog niet of hij vind dit grappig geen idee
één maand geleden
Reactie op Teddy2020
Woef, van het blaffen van de hond. Nu als hij blaft, zegt zij woef 😂
Hier was dat ook zijn eerste "woordje" 😂 en nu begint hij ook "mmmm" te zeggen als hij een koe ziet
één maand geleden
Reactie op Danlem
Bal en lamp 😂
Mijn zoontje ook, zijn eerste woordje wat hij kan zeggen lamp in het turks (lamba) 😂. Echt de hele tijd wijst hij naar de lamp en zegt hij in het turks “amba” (lamba).
Verder herkent hij wel woordjes maar zegt hij het nog niet, ik denk wegens zijn schisis maar hij is wel volop aan het proberen alleen ik beschrijp hem nog niet 😅.