19 Reacties

één maand geleden

Hier het eerste duidelijke woordje na mama, papa, daddy en dada /bye bye was pak. Ze wordt tweetalig opgevoed Nederlands (met mij, de crèche en mijn ouders) en Engels met de papa en zijn familie. Maar onlangs zat ze in haar parkje te spelen en ik zat vlakbij even een koffietje te drinken, toen zij ze ineens mama pak omdat ze opgepakt wou worden 😂

één maand geleden

Bal en lamp 😂

één maand geleden

Op en eten 😅

één maand geleden

Reactie op EmilyClerens

Hier het eerste duidelijke woordje na mama, papa, daddy en dada /bye bye wa ...
Ahja en nam nam als ze wilt eten of als ze het eten lekker vind

één maand geleden

Eten, nee en ja🙈 vooral het nee is neeneeneenee hahaha

één maand geleden

Aapie & tegen iedereen in de supermarkt: haaaaaai 😂

één maand geleden

Daaaar!! Daaaaaarr!! Daaar!! Daaaaaar! (met wijzend vingertje en de hele dag door)

één maand geleden

Woef, van het blaffen van de hond. Nu als hij blaft, zegt zij woef 😂

één maand geleden

Reactie op Dino31

Daaaar!! Daaaaaarr!! Daaar!! Daaaaaar! (met wijzend vingertje en de hele da ...
Hahaha jij zet dus ook een heleboel extra stappen op een dag net als mij? Wij moeten ooooveraaal dichterbij gaan kijken

één maand geleden

Reactie op Dino31

Daaaar!! Daaaaaarr!! Daaar!! Daaaaaar! (met wijzend vingertje en de hele da ...
Hier ook de hele dag door en dan moeten we daarheen lopen of we zeggen wat we denken dat hij aanwijst 🤣 En als wij zeggen Bodi nee.. dan schud hij z’n hoofd. En dan zeggen we Bodi ja en dan lacht hij en schud alsnog z’n hoofd 🤣 ja knikken lukt nog niet of hij vind dit grappig geen idee

één maand geleden

Hier zijn het Boem! en Tadaaa! Boem elke keer als ze weer met haar loopkar ergens tegenaan knalt, en tada bij alles wat ze doet, zoals een blokje stapelen. En daarna krijgen we groot applaus 🤣

één maand geleden

Reactie op Teddy2020

Woef, van het blaffen van de hond. Nu als hij blaft, zegt zij woef 😂
Hier was dat ook zijn eerste "woordje" 😂 en nu begint hij ook "mmmm" te zeggen als hij een koe ziet

één maand geleden

Reactie op Danlem

Bal en lamp 😂
Mijn zoontje ook, zijn eerste woordje wat hij kan zeggen lamp in het turks (lamba) 😂. Echt de hele tijd wijst hij naar de lamp en zegt hij in het turks “amba” (lamba). Verder herkent hij wel woordjes maar zegt hij het nog niet, ik denk wegens zijn schisis maar hij is wel volop aan het proberen alleen ik beschrijp hem nog niet 😅.

één maand geleden

Poes 🤭 en nu heel de dag door die die die! Vooral naar lampen toe 😂

één maand geleden

Reactie op lisajacobs

Hier ook de hele dag door en dan moeten we daarheen lopen of we zeggen wat ...
Grappig! Hier ook heftig nee schudden en erom lachen

één maand geleden

Eerste woordje naast mama en papa was kak 😂 En nu veel kus, poes, licht (al wijzend naar de lamp), ah-oh (als er iets verkeerd gaat), nam-nam als ze honger heeft en of ik vraag of we zo gaan eten en “aai” als ze ons/de kat/zichzelf aait. 🥹

één maand geleden

Eten, tata (takkie), aap, a of aaaa en vanalles brabbelen als papa belt.