Ik heb vulpes goods max gekocht. Deze bevalt super goed. Blijft goed zitten en heeft veel verschillende standen. Bij beide borsten werkt een andere stand goed dus het is fijn meer opties te hebben.
Ik heb zelf de elvie pump van mijn schoonzusje over kunnen nemen. Die is prijzig in aanschaf maar echt superfijn! Heel discreet en daarmee vrouwvriendelijk, wat ik zelf erg waardeer 🐄
Ga vooral testen bij een lactatiekundige of ergens waar dat mogelijk is. Het verschilt zo voor iedereen waar je je het beste bij voelt en wat voor jou goed werkt.
Momenteel af en toe, maar als ik weer werk dan bijna fulltime.
Als je van plan ben om fulltime te kolven, zou ik niet een handsfree kolf aanraden. Tenminste ik heb de Madela freestyle en heb ook een handsfree (voor als ik buiten de deur ben) merk dat met de handsfree ik 50ml minder kolf dan met de freestyle.
Moet wel zeggen dat de handsfree makkelijk is als je buiten ben of met vrienden / andere mensen.
De medela freestyle heb je ook handsfree dus dan heb je de combi van de ste ...
Klopt Hij is niet stil en ook niet draadloos daarom heb ik toch voor een draadloze (stille) handsfree kolf die ik buiten kan gebruiken.
Voor de freestyle heb ik een bh aangeschaft en dan hoeft ik het niet vast te houden