18 Reacties

2 jaar geleden

Wil je gaan fulltime kolven of om af en toe te gebruiken?

2 jaar geleden

Reactie op Lyn0820

Wil je gaan fulltime kolven of om af en toe te gebruiken?
Momenteel af en toe, maar als ik weer werk dan bijna fulltime.

2 jaar geleden

Ik heb vulpes goods max gekocht. Deze bevalt super goed. Blijft goed zitten en heeft veel verschillende standen. Bij beide borsten werkt een andere stand goed dus het is fijn meer opties te hebben.

2 jaar geleden

Ik heb zelf de elvie pump van mijn schoonzusje over kunnen nemen. Die is prijzig in aanschaf maar echt superfijn! Heel discreet en daarmee vrouwvriendelijk, wat ik zelf erg waardeer 🐄

2 jaar geleden

Ik heb de medela handsfree freestyle. Kijk vooral ook op Vinted of Marktplaats voor een kolf. Scheelt in prijs en werken meestal perfect

2 jaar geleden

Reactie op meerelle

Ik heb de medela handsfree freestyle. Kijk vooral ook op Vinted of Marktpla ...
Zal ik ook zeker naar kijken, je kunt alle onderdelen zoals borstschilden etc gewoon nieuw/los erbij kopen

2 jaar geleden

Ik heb een evite draadloos in de aanbieding. Hele fijne kolf maar amper gebruikt. Denk 2x. Draadloos ook.

2 jaar geleden

Ga vooral testen bij een lactatiekundige of ergens waar dat mogelijk is. Het verschilt zo voor iedereen waar je je het beste bij voelt en wat voor jou goed werkt.

2 jaar geleden

Reactie op Tilly013

Ik heb vulpes goods max gekocht. Deze bevalt super goed. Blijft goed zitten ...
Ik heb deze ook. Bevalt super

2 jaar geleden

Ik heb ook een vulpes good, ik kolf full time, deze kolf bevalt prima!

2 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle handsfree te koop. Super fijne kolf die je gewoon in je bh kan stoppen

2 jaar geleden

Reactie op Tilly013

Ik heb deze ook! Enige nadeel vind ik dat je niet direct ziet of hij goed pompt als het in je bh zit. Maar verder tevreden over

2 jaar geleden

Reactie op Elineeee96

Momenteel af en toe, maar als ik weer werk dan bijna fulltime.
Als je van plan ben om fulltime te kolven, zou ik niet een handsfree kolf aanraden. Tenminste ik heb de Madela freestyle en heb ook een handsfree (voor als ik buiten de deur ben) merk dat met de handsfree ik 50ml minder kolf dan met de freestyle. Moet wel zeggen dat de handsfree makkelijk is als je buiten ben of met vrienden / andere mensen.

2 jaar geleden

Ok heb ook de combinatie medela freestyle en een goedkope handsfree. Erg tevreden met deze combinatie.

2 jaar geleden

Reactie op Lyn0820

Als je van plan ben om fulltime te kolven, zou ik niet een handsfree kolf a ...
De medela freestyle heb je ook handsfree dus dan heb je de combi van de sterke motor én cups in je bh. Hij is alleen niet stil

2 jaar geleden

Reactie op AnnikaOS

De medela freestyle heb je ook handsfree dus dan heb je de combi van de ste ...
Klopt Hij is niet stil en ook niet draadloos daarom heb ik toch voor een draadloze (stille) handsfree kolf die ik buiten kan gebruiken. Voor de freestyle heb ik een bh aangeschaft en dan hoeft ik het niet vast te houden

2 jaar geleden

Reactie op Tilly013

Mag ik vragen hoe deze bevalt qua geluid? Ik heb nu de Medela freestyle handsfree maar die maakt echt veel geluid. Mijn baby wordt er wakker van.

2 jaar geleden

Mag ik vragen hoe deze bevalt qua geluid? Ik heb nu de Medela freestyle han ...
Hij maakt wel geluid. Ik vind het zelf niet storend, mijn dochter ook niet. maar je hoort dat er gekolfd wordt.