4 Reacties

2 maanden geleden

Ow hier al 2 maanden drama krijgen hem met geen mogelijkheid in zijn eigen bed ook en als dat wel doe is het om de 5/10 min huilen de hele nacht door

2 maanden geleden

Dit hebben wij ook gehad. Altijd rond dezelfde tijd gillend wakker worden en dan echt gillen gillen. Ook soms ook inderdaad meerdere malen op een avond/nacht. Dachten eerst dat het lag aan de narcose die hij heeft gehad. Het begon namelijk precies daarna. Nu sinds een avond of 2 ineens niet meer. Zo ineens doet hij t niet meer. Geen idee hoe want we hebben eigenlijk niks veranderd

2 maanden geleden

Misschien gewoon honger? Ons zoontje wordt ook vaak rond die tijd wakker ik kan proberen hem te troosten en weer in bed te krijgen, dan begint het vaak na een half uur weer opnieuw. Ik geef hem gewoon de borst en dan valt hij weer heerlijk in slaap. Ookal wordt er gezegd dat ze na 6 maanden geen nachtvoeding meer nodig hebben, merk ik dat hij tijdens grote ontwikkelingssprongen ze echt nodig heeft.

2 maanden geleden

Hier is het een maand lang precies zo gegaan. Krijsend wakker rond 10/11 uur en dan eigenlijk de rest van de nacht alleen maar op mij willen slapen. Pappa was ook niet meer goed genoeg. Ondertussen zijn we eruit en slaapt ze weer heerlijk met maar 1 fles per nacht. Volhouden dit is een sprong ik heb hier meer mensen over gehoord en op dit forum over gelezen.