4 Reacties

11 dagen geleden

De wetenschap zegt dat wanneer baby’s tussen 04 en 05 poepen, dat ze het koud (kunnen) hebben. De nacht is ook tussen 4 en 5 het koudst. Ik ben daarnaast afgestudeerd slaapcoach en onrustdeskundige. En ook tijdens mijn opleiding heb ik geleerd dat ‘s nachts poepen een teken is van het koud hebben. Ook al voelt het nekje warm aan, ze kunnen het alsnog frisjes hebben. Wat is de slaapkamer temp ‘s nachts? Sommige babyfoons daarintegen geven niet de juiste temp aan, omdat de temp meter tegen de batterij aan zit. Welke babyfoon heb je? Luvion wijkt zeker 6 graden af namelijk. Wat draagt je kindje ‘s nachts? Wellicht kan ik je wat tips geven. 🥰

11 dagen geleden

Reactie op LRS.

De wetenschap zegt dat wanneer baby’s tussen 04 en 05 poepen, dat ze het ko ...
Oh wauw dat wist ik niet!! Hij is toch best warm gekleed. Romper korte mouw, pyjama, dunne slaapzak met mouwen (puckababy) en deken tot halverwege zijn middel. Ligt ook nog steeds op een wolletje. Het in rond de 19 graden.

11 dagen geleden

Reactie op Babydekker#2

Oh wauw dat wist ik niet!! Hij is toch best warm gekleed. Romper korte mouw ...
Mijn zoontje draagt een lange mouwen romper, boxpakje, sokjes, winterslaapzak met lange mouwen en een dik deken tot onder z’n oksels en heeft het vaak nog koud. Ik heb het losgelaten en check z’n temperatuur als ik te veel twijfel, maar hou geen rekening meer met tog oid. Hier is kou een echte wakker houder, na een poepbroek houden we ‘m lekker warm op schoot en geven we een pink (of de borst, maar fles is minder makkelijk natuurlijk) en is hij vaak alsnog met 10 min weg.

7 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde! Ik geef alleen wel de fles in de nacht. Het js helemaal niet raar dat je baby nog om een fles vraagt in de nacht. Zeker als ze zoveel poepen is het niet verkeerd om wat vocht bij te geven.